BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/B4xjMaYgy42/?igshid=159wydgh90z5a
Anu haki scootit pojille😊
Hyvää mainosta Hemmin firmalle👍Anu on saanut entä nyt mitä tapahtuu???,
Miten se jeeppi? Jaa mutta sehän täytyy tietenkin antaa vähävaraiselle ja tietenkin instaan kuva.[/Mieluummin tarvitsevalle, kyllä Anun exä hommaa tollasen muutenkin.
Helmeri antaa scoottinsa just sille kenestä tykkää ja ketä haluaa ilahduttaa. Siihen ei tarvi vähäosasten tai anonyymin av-mamman marista mitään negaa!
Ilmaisia lounaita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin vasta Helmerin Instaliven; tuli taas parempi fiilis hänen ja Anun jutusta. Vaikkei Helmeri siitä paljon puhunutkaan, mutta aina kun asiaa sivuttiin, oli jotenkin niin onnellista myhäilyä, että hyvät välit tuntuu olevan. Ehkä se talossa nähty kiusallisuus johtui sittenkin siitä, että Anu joutui pidättelemään itseään niin paljon? Toivottavasti ainakin.
Olen koko kauden ollut niin skeptinen tämän parin onnistumisesta, olisihan se hienoa, jos löytävätkin toisensa nyt ulkomaailmassa. Ehkä voisi itsekin alkaa taas uskoa romantiikkaan :)
Ville ja Anu yhdessä sai mut uskomaan erotiikkaan:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se jeeppi? Jaa mutta sehän täytyy tietenkin antaa vähävaraiselle ja tietenkin instaan kuva.[/Mieluummin tarvitsevalle, kyllä Anun exä hommaa tollasen muutenkin.
Helmeri antaa scoottinsa just sille kenestä tykkää ja ketä haluaa ilahduttaa. Siihen ei tarvi vähäosasten tai anonyymin av-mamman marista mitään negaa!
No mä en nyt usko että Anun on tarvinut ruveta hu*raamaan ihan vaan kahden scootin tähden😃 Että jos siellä on peitto heilunut niin siihen varmasti muitakin syitä kun potkulaudat.
Kai Hemmistä sitten on siihen puuhaan.
Hemmi totesi livessään saman mitä mieltä olin itsekin: Jukka oli ihan sairaan hauska laivatehtävässä. Koosteet tehtiin jo viikolla 2 täysin Krisun ympärille, Jukasta oli jo tässä vaiheessa kirjoitettu pelkkä panomies eikä parhaita pätkiä otettu koosteisiin. Koosteen ja 24/7:n välillä on tällä kaudella ollut ihan jäätävä kuilu, en muista, että aiemmilla kausilla olisi ollut noin räikeää.
Vierailija kirjoitti:
Häätöäänestykseen joutunee ensimmäisinä Tarina ja Taivaan Iskän poika. Mulla ei ole 24/7:aa, mutta kuulemma evankelista oli julistanut uskoa pitkälle yöhön, mikä saattaa ärsyttää monia. Ja Tarina on tosiaan jatkuvasti suuna päänä.
Ehkä Tarina ottaa katsojien vihjeestä (huonoin ensivaikutelma, äänestettiin nukkumaan ilman sänkyä) opiksi ja rajoittaa puhetulvaansa ja päsmäröintiä. Tai sitten ei xD
Omat suosikkini on Kevin, Helmeri ja Jukka. Voittajankin veikkaan löytyvän tuosta kolmikosta, siihen lisäksi vielä Krisu. Meemit siivittää Krisun voittoon!
2.9. Joku kirjoittanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en nyt usko että Anun on tarvinut ruveta hu*raamaan ihan vaan kahden scootin tähden😃 Että jos siellä on peitto heilunut niin siihen varmasti muitakin syitä kun potkulaudat.
Eihän ne oo ees nukkuneet kaksin siviilissä. Hemmi lupasi jo talossa scootit pojille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanonta . Kyllä niitä on. Esim oon tarjonnut monesti eräälle ystävälle lounaan koska hänellä ei varaa. Hän ei oo velkaa mulle mitään. Ei varaa lähteä nk ulos syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristian muuten päivällä kertoi painaneensa kissansa naaman sen kuseen, kun oli pissannut lattialle. Oli kuulemma toiminut ja lopettanut sitten pissaamisen. Puhuivat yleisesti kissoista ja Emman kissojen pissaamisongelmasta. Agressiivinen ja töksäyttelevä ''hyvä jätkä''.
2.9. joku kirjoittanut. luin alkupään kirjoitelmia kun en ooaiemmin lukenut
Tämä oli ennen hyväksyttävä menetelmä. Meille kennel neuvoi toimimaan noin koiran kanssa vielä 2000-luvun alussa.
No aika sairas kenneli. Kyllä kai omia aivojakin saa käyttää?
Krisun ja Kevinin haastattelu YleX:llä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne oo ees nukkuneet kaksin siviilissä. Hemmi lupasi jo talossa scootit pojille.
Eivät nukkuneet sviitissä vaan ihan tavallisessa hotellihuoneessa😂
Helmeri ei kommentoinut mitään instalivessä siihen kun joku kysyi mielipidettä Kimmon ihastuksesta häneen, alkoi vain kehumaan miten mahtava Kimmo on
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin vasta Helmerin Instaliven; tuli taas parempi fiilis hänen ja Anun jutusta. Vaikkei Helmeri siitä paljon puhunutkaan, mutta aina kun asiaa sivuttiin, oli jotenkin niin onnellista myhäilyä, että hyvät välit tuntuu olevan. Ehkä se talossa nähty kiusallisuus johtui sittenkin siitä, että Anu joutui pidättelemään itseään niin paljon? Toivottavasti ainakin.
Olen koko kauden ollut niin skeptinen tämän parin onnistumisesta, olisihan se hienoa, jos löytävätkin toisensa nyt ulkomaailmassa. Ehkä voisi itsekin alkaa taas uskoa romantiikkaan :)
Helmeri vaikutti tosi tyytyväiseltä elämäänsä ja kommentoihan Anukin sydämillä siihen liveen.
Tarinan ja Eeviksen olisi laittanut pitemmälle Villen sijaan. Ville pilasi kauden.
Vierailija kirjoitti:
Hemmi totesi livessään saman mitä mieltä olin itsekin: Jukka oli ihan sairaan hauska laivatehtävässä. Koosteet tehtiin jo viikolla 2 täysin Krisun ympärille, Jukasta oli jo tässä vaiheessa kirjoitettu pelkkä panomies eikä parhaita pätkiä otettu koosteisiin. Koosteen ja 24/7:n välillä on tällä kaudella ollut ihan jäätävä kuilu, en muista, että aiemmilla kausilla olisi ollut noin räikeää.
Aika todella kultaa muistot jos et oikeasti tätä muista. Siis kuinka hirvittävän suuri ero oli aiemmin koosteiden ja 24/7:n välillä.
Aiempina kausina muutamasta tyypistä tuli täysi PÄINVASTAINEN kuva kuin mitä he oikeasti olivat. Nyt oli tiettyjen piirteiden korostamista, tiettyjen häivyttämistä, mutta ihmisistä ei sentään tehty todellisen itsensä vastakohtia.
Kyllä varmaan osa täällä ainakin muistaa, koska kyseisten aiempien kausien tyyppien nimiäkin tänne jossain vaiheessa heiteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät nukkuneet sviitissä vaan ihan tavallisessa hotellihuoneessa😂
Huom. Siviili ja swiitti😂 hotellissa erikseen kuulemma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika todella kultaa muistot jos et oikeasti tätä muista. Siis kuinka hirvittävän suuri ero oli aiemmin koosteiden ja 24/7:n välillä.
Aiempina kausina muutamasta tyypistä tuli täysi PÄINVASTAINEN kuva kuin mitä he oikeasti olivat. Nyt oli tiettyjen piirteiden korostamista, tiettyjen häivyttämistä, mutta ihmisistä ei sentään tehty todellisen itsensä vastakohtia.
Kyllä varmaan osa täällä ainakin muistaa, koska kyseisten aiempien kausien tyyppien nimiäkin tänne jossain vaiheessa heiteltiin.
Itse muodostan mielipiteen ihmisestä mitä näen ja kuulen 247
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri vaikutti tosi tyytyväiseltä elämäänsä ja kommentoihan Anukin sydämillä siihen liveen.
Minun lapseni ja lapsenlapsenikin kommentoi sydämillä viesteihin. Voiko tosiaan aikuiset ihmiset olla noin vieraantuneita todellisesta elämästä.Viittaan tässä myös insta viesteihin.
Kyseessä oli BB KILPAILU,jossa taisteltiin 30.000 e.palkinnosta.Onneksi meni ihmiselle,jolla ei ollut julkkiskavereita tai firmoja tukemassa taustajoukkoina.
Vierailija kirjoitti:
Ville oli yksi alistaja. Ettekö vieläkään näe?
Villeä en aluksi huomioinut koska oli muita mielenkiintoisempia. Villestä en oppinut pitämään. Villeä olisi riittänyt kuukausi. Monen päätä Ville kiristi talossa.
Eevi teki heti selväksi Jukalle mikä on homman nimi.