Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
89241/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa uskoa että Miran kirje olis ollut negatiivinen.

Vierailija
89242/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talituikku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen paljon akateemisia ja yksikään ei katso Bb.

Noh, itse lääkärinä tunnen viisi muuta lääkäriä, jotka katsovat. Lisäksi eräs juristi, biologian tohtori ja diplomi-insinööri katsovat. Kahden jälkimmäisen kanssa ihan yhdessä analysoitu osallistujien käyttäytymistä, motiiveja etc. Ehkä monelle akateemisellekin tällainen hömppä on pääsy pois siitä normaaliarjesta? 

Ja vaikka itse ohjelmaa katsonkin, ymmärrän täysin miksi monia akateemisia ja myöskään ei-akateemisia ohjelma ei kiinnosta. 

Sitä mitä en ymmärrä, onko se tähän kommenttiin tuleva vastaus provoilusta ja ihmisten kykenemättömyys ymmärtää, että jos ryhmä A ei tee kuten ryhmä B, ryhmään B kuuluvat eivät missään nimessä voi olla samanlaiseen viitekehykseen kuuluvia kuin ryhmä A (e.g. akateemiset).

Ihan niinkun se "akateemisen arki" olis jotain niiin ihmeellistä että "tämmönen hömppä" olis kun eri planeetalta ja suurikin "irtiotto normaaliarjessa":D Eiköhän se ole ihan persoonasta kiinni ketä tällänen ohjelma kiinnostaa eikä koulutustasosta.

Hyvin vastattu!  Ihmisiä vain ollaan, oli herra tai narri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89243/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmerin pohjakoulutus?

ylioppilas, Kauppatieteiden kandi, maisterisosuus tekemättä KTM, Itä-Suomen Yliopisto, Joensuu, ei oo ilmeisesti päässyt Aallon yliopistoon , eikö hän oo asunut Hgissä. 

Vierailija
89244/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampaisiinkin pitäisi satsata. Rahareikää löytyy. Oikeeseen meni. Toki Kevinille olisin suonut voiton että voisi keväällä keskittyä oääsykojeisiin kuukauden

Muutkin hakijat lukevat työn ohella. Eihän Kevin päässyt viimeksikään ja selitti talossa, että on "vaikea päästä". Jos on tarpeeksi hyvä, niin pääsee sisään, niin yksinkertaista se on. 

Kevin oli ollut vähällä päästä, valtsikka on myös suosittu. Kevin kertoi koulussa olleen hikari. Ei kaikki pääse ensimmäisellä kerralla.  Kevin kuuluu ensikertalaiset sarjaan koska ei oo mitään tutkintoa mutta kenellä on niin entistä tiukempaa päästä. 

Viestisi on niin sekava ettei siitä juuri ota selvää mutta kuten sanottu, parhaat pääsee. Moneen muuhunkin paikkaan on vaikea päästä. 

Kevinille paras paikka on siellä jossain meikkihyllyjen välissä, jos ei hikariudesta huolimatta pääse yliopistoon. Eikö ole lukupäätä?

kirjoituksesta päätellen et ole edes aukaissut yliopiston ovea missään päin Suomessa. 

Vierailija
89245/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talituikku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, itse lääkärinä tunnen viisi muuta lääkäriä, jotka katsovat. Lisäksi eräs juristi, biologian tohtori ja diplomi-insinööri katsovat. Kahden jälkimmäisen kanssa ihan yhdessä analysoitu osallistujien käyttäytymistä, motiiveja etc. Ehkä monelle akateemisellekin tällainen hömppä on pääsy pois siitä normaaliarjesta? 

Ja vaikka itse ohjelmaa katsonkin, ymmärrän täysin miksi monia akateemisia ja myöskään ei-akateemisia ohjelma ei kiinnosta. 

Sitä mitä en ymmärrä, onko se tähän kommenttiin tuleva vastaus provoilusta ja ihmisten kykenemättömyys ymmärtää, että jos ryhmä A ei tee kuten ryhmä B, ryhmään B kuuluvat eivät missään nimessä voi olla samanlaiseen viitekehykseen kuuluvia kuin ryhmä A (e.g. akateemiset).

No nyt on lekuri kyllä kohottanut itsensä niin muun kuolevaisen yläpuolelle että seuraava arjen mullistaja vois olla vaikka kauppareissu Prismaan. Tai haet vaikka kebabin.

Että mitä? Viittasin vain tähän, kuinka eräs kommentoija kertoi, ettei tunne yhtään akateemista, joka olisi ohjelmaa katsonut. Kerroin oman tilanteeni. Ei se ole itsensä muiden yläpuolelle laittamista, tuosta eikä tästäkään kommentistani tarvitse kenenkään loukkaantua. Kebab on hyvää :)

Vierailija
89246/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talituikku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on lekuri kyllä kohottanut itsensä niin muun kuolevaisen yläpuolelle että seuraava arjen mullistaja vois olla vaikka kauppareissu Prismaan. Tai haet vaikka kebabin.

heh :D

Vierailija
89247/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talituikku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talituikku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mitä? Viittasin vain tähän, kuinka eräs kommentoija kertoi, ettei tunne yhtään akateemista, joka olisi ohjelmaa katsonut. Kerroin oman tilanteeni. Ei se ole itsensä muiden yläpuolelle laittamista, tuosta eikä tästäkään kommentistani tarvitse kenenkään loukkaantua. Kebab on hyvää :)

Hui. 

Vierailija
89248/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin se Helmerin urheilugaala.Senkö takia Anu olisi vielä kiinnostunnut ? Itse ainakin tulkitsin ei AMolnulla ollut aitoja tunteita Hemmiä kohtaan. Oli vaan sitä halusi läheisyyttä.Väärin varmaan sanoa ,mutta en edes näe noita parina. Hemmille sellainen mimmi joka heittäyttyy hauskan pitoon,hymyilee ja keskustelutaitoinen.Molemmat varmaan löytää sen oikean.Itse en kyllä pystyisi keskittyy parisuhteeseen heti kun noin pitkän aikaa erossa ollut lapsista.

Vierailija
89249/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kateelliset, katkerat ja rupsahtaneet mammat jaksaa louskuttaa leukojaan ja haukkua edelleen Anua. Ymmärrän kyllä että pistää vit*ttaa noin timmissä kunnossa oleva super kaunis kahden lapsen äiti joka sai pokattua itselleen melkoisen adoniksen. Go Anu!!!

Vierailija
89250/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki oo katsoneet Big Brotheria ja suurin osa taitaa olla vähän koulutettuja kun Krisu voittaja. 

Vierailija
89251/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kateelliset, katkerat ja rupsahtaneet mammat jaksaa louskuttaa leukojaan ja haukkua edelleen Anua. Ymmärrän kyllä että pistää vit*ttaa noin timmissä kunnossa oleva super kaunis kahden lapsen äiti joka sai pokattua itselleen melkoisen adoniksen. Go Anu!!!

Kyllä täällä varmaan upeita "mammoja" on . Täytyyhän sitä arkeen jotain piristystä keksiä : )

M 50

Vierailija
89252/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
89253/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki oo katsoneet Big Brotheria ja suurin osa taitaa olla vähän koulutettuja kun Krisu voittaja. 

Ylistihän Eeviskin Krisua. 

Vierailija
89254/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä siihen asti mutta Helmeri on kaukana adoniksesta😂😂😂😂

Toki jos puhunut exästä niin olet oikeassa!!

Vierailija
89255/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin se Helmerin urheilugaala.Senkö takia Anu olisi vielä kiinnostunnut ? Itse ainakin tulkitsin ei AMolnulla ollut aitoja tunteita Hemmiä kohtaan. Oli vaan sitä halusi läheisyyttä.Väärin varmaan sanoa ,mutta en edes näe noita parina. Hemmille sellainen mimmi joka heittäyttyy hauskan pitoon,hymyilee ja keskustelutaitoinen.Molemmat varmaan löytää sen oikean.Itse en kyllä pystyisi keskittyy parisuhteeseen heti kun noin pitkän aikaa erossa ollut lapsista.

No kumpikaan heistä ei ole mitään rakettitieteilijöitä tai sellasista asioista keskustele. Eikä tarvitsekkaan olla! Mutta se mun on sanottava että kyllä Anu nyt talon ulkopuolella vaikuttaa hyvin hymyileväiseltä ja Hemmiä sanavalmiimmalta. Siitä olen samaa mieltä etten voi kuvitella heitä arjessa pariskuntana mutta hyvät heille jos pääsevät yllättämään!

Vierailija
89256/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Krisu Abreun miehen sukulainen, kun on sama sukunimi?

Laurin? Oisko suojattu nimi? Sitten on.

Nykyään kaikki käytössä olevat eli väestörekisteriin kirjatut sukunimet ovat nimilain mukaan suojattuja.

on sukunimiä jotka on ainoastaan suvun hallussa ja sitten sukuun naidut. 

Kuten kirjoitin, tuo koskee kaikkia sukunimiä. Kaikki sukunimet ovat suojattuja.

Vierailija
89257/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubessa voi jo katsoa kokonaan ensimmäisen päivän tapahtumat ja lisää on tulossa.

Big Brother suomi 2019 Live 24/7. Viikko 1 osat 1-4

https://m.youtube.com/watch?v=Zki8LFdV29c

Vierailija
89258/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, mitä?! Mä luulin että Ville palas kotiin vaimonsa luo.

Vierailija
89259/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jaksaa vieläkin uteliaita ihmisiä kiinnostaa BB hömppä. Olette varmaan muutenkin karseita kyttääjiä ja kaikki ovat vapaata riistaa.

Vierailija
89260/90773 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää joku linkki missä pysty katsomaan instastoryjä kirjautumatta?

Ketju on lukittu.