BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Kevinin sisällä on paljon vihaa.
Vihaa näkyy olevan paljon joidenkin kirjoittajien sisällä, kun pitää jatkuvasti vääristellä asioita Kevinistä. Erilaisuutta ei ymmärretä, vaan haukutaan suoltamalla asiattomuuksia ja oksentamalla omaa pahaa oloaan.
Ihmettelen aikuisten ihmisten käytöstä!
Nyt kun menisi sähköt niin siinä olisi finaali sitten.
Oon ihan tykännyt BB: stä, ehkä olisi saanut olla enemmän erimielisyyksiä ja kahtiajakoa. Toivottavasti ensi syksynä taas.
On sillä Helmerille kyllä iso pylly sivusta näyttää kun olis täytteet takin alla🤭
Väärään paikkaan mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Live otannalla Krisu varmaan voittaa. Ihan uskomatonta, että ihmiset tykkää kyseisestä tyypistä, mutta ehkä heillä sitten vain on niin erilainen elämänkokemus kuin itselläni esim. alkoholismi ei ole tuttu ilmiö eikä tuollainen ilkeyttä huokuva ihminen muutenkaan, luulevat kaikkea vitsiksi.
Ja aina jos joku mainitsee ilkeydestä, krisu vetää omahyväisen hymyn. Puistattavaa. Tämmösellä huonolla psykologian tietämyksellä voisin sanoa häntä psykopaatiksi. Jos joku suuttuu mun väitteestä ni mulla on kyl esimerkkejä tukemaan mun väitettä. Huomautan myös että en tehnyt diagnoosia vaan ilmaisin mielipiteen :D
Kamala toi kevinin kolttu. Alushousut vilkkuu alta ja muutoinkin ruma.
Hiuslisäkkeet,niinku sitku, hmmm, änkytystä ei mitään järkevää lausetta. Hemmissä kiinni kuin takiainen, kusettanut Hemmiä. Ja läyrynnyt tupakkipaikalla. Ei kiitos Anulle voittoa.
Oliko niillä muutakin kuin pieni pusu vain?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaa näkyy olevan paljon joidenkin kirjoittajien sisällä, kun pitää jatkuvasti vääristellä asioita Kevinistä. Erilaisuutta ei ymmärretä, vaan haukutaan suoltamalla asiattomuuksia ja oksentamalla omaa pahaa oloaan.
Et selkeästi ole katsellut 24/7 -kanavaa. Kevinillä on sisällään tosi paha olo, hän toki itsekin sen tietää ja ymmärtää, ja on sanonut menevänsä talosta päästyään psykologin juttusille. Tämä onkin hänen kannaltaa äärimmäisen tärkeää.
Kevin on nuori mies, enkä minäkään missään nimessä toivo hänelle mitään pahaa, päinvastoin. Mutta se, että itseä on kiusattu ja kohdeltu kaltoin, ei oikeuta toimimaan toisia kohden samoin. Kevinissä on todella paljon suvaitsemattomuutta.
Tuotannon olisi pitänyt alkaa peukaloimaan äänestystuloksia jo alkukaudesta. Tarinan, Eeviksen ja Emman olisi ehdottamasti pitänyt jäädä taloon aiheuttamaan kahtiajakoa ja mielipiteitä. Nyt vasta aloittaneet Jukan lähdön jälkeen. Anu pysyy pelissä ihan vain tuotannon takia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä erilaisuutta, ja miten se tähän liittyy? Eikö keviniä saa haukkua koska on sateenkaarityyppi? Onko heillä joku etukortti, jolla voivat tehdä mitä vain eikä kukaan saa sanoa mitään?
Kevin ei ole erilainen ihminen kuin omassa päässään. Hyvin vihainen nuori mies, joka haluaa vetää roolia, ärsyttääkseen ihmisiä.
Jos yhtään kuuntelee miten puhuu muille, huomaa että inhoaa kaikkia muita kuin itseään.
Hyvä katsoo tuota touhua Anu laittoi pyykkitelineen kasaan joku rätti siinä oli tippui lattialle ja sinne jäi..kertoo vaan noiden tyylistä että aina jätettiin lattialle lojumaan melkein kaikki😳
Vittu saatana, pillu paska tortilla. Ei saatana. Vittu ku ammun teidät, sossu ongelmalapsi. Antakaa mulleviinaa saatana!! Muistakaa nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu taitaa ihastua helposti..se iso rakkaus tais mennä jo?
Kyllähän tuo duunin pomo ei ole ainakaan omaan silmään ollenkaan kiinnostavan näköinen😣
Anusta on varmaan siisti kun saanut pomon iskettya mutta kun Helmeri oli tuolla talossa suosittu ja kertoi taustaa alkoi Anua sitten helmerikin kiinnostaa ja nyt ois se
"Elämä on valintoja"sitten edessä...748Ei ole kiinnostavan näkönen?! Ei jumankauta🙈Hänhän voi olla vaikka kuinka symppis huumorintajunen miehinen mies.
On todella mukava ja fiksu mies. Olen ostanut asunnon häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aikuisten ihmisten käytöstä!Et selkeästi ole katsellut 24/7 -kanavaa. Kevinillä on sisällään tosi paha olo, hän toki itsekin sen tietää ja ymmärtää, ja on sanonut menevänsä talosta päästyään psykologin juttusille. Tämä onkin hänen kannaltaa äärimmäisen tärkeää.
Kevin on nuori mies, enkä minäkään missään nimessä toivo hänelle mitään pahaa, päinvastoin. Mutta se, että itseä on kiusattu ja kohdeltu kaltoin, ei oikeuta toimimaan toisia kohden samoin. Kevinissä on todella paljon suvaitsemattomuutta.
Nuori muunsukupuolinen/henkilö*. Mä en oo kyl Kevinissä nähny suvaitsemattomuutta. Jos ei jostain asiasta pidä niin tarkoittaako että ei suvaitse? Ei.
Enkä ole huomannut että olisi käyttäytynyt kovinkaan huonosti. Joo joskus piikittelee ja vttuilee mutta kukapa meistä ei sitä tekisi. Saattaa olla myös kevinin osalta läppää, emme tiedä.
Tuskin Kimmo haluaa olla bb Kimmo tuleva juristi. Realisti ja tietää että Kevin tai Krisu voittaa.
Mun mielestä tämä kausi on ollut oikein mielenkiintoinen.
Mitä sitä sitten seuraa...;(
Aargh... miks mua ärsyttää nuo kaikki tuolla.
Pukeutuukohan Kevin tuollaisiin hepeniin kotioloissa meikkauksineen.
Kasvattaako hän rintoja...
Onneksi tämä paska loppuu tänään! Senttiäkään en aio tähän ohjelmaan enää tuhlata rahojani, ihan sama kuka voittaa. Surkein kausi ikinä ja tuotanto surkeampi kuin Räisänen ikinä, ei mitään kompetenssia hoitaa tätä hommaa.