BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko laittoivat ruuan?
Njet
Ai ne laittaa sen vai?
Luulin että tulee valmiina Krisu vaan saa päättää mitä se on?
Hampurilaiset veti aiemmin.En tiedä! En mäkään usko että laittaavat enää kokkaamaan. Toivottavasti tulee valmiina!
Eikun siis oho! Eli ne jo veti ne?? Mä oon fiilistelly vanhoja jaksoja ni menny vähä ohi :D Ainakin hampparit se krisu valitsi eli kai ne sit sen viimesen aterian veti... Onko ne nyt sit syömättä loppuajan?? :Dd
Heillä oli vielä jauhelihaakin jäljellä 700 grammaa, siitäkin puhuivat eilen illalla ja täytekakku.
On noilla pitkä aika odottaa kun ovat nyt jo melkein valmiina vaikka aikaa vielä yli 4 tuntia.
Miksei Krisun kuvaa ole seinällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasitteko kattoo 24/7 finaalin ajan vai katsotteko lähetystä? Mä meinasin tehdä niinku aina sunnuntaisin että autuaasti tietämättömänä hemgaan 24/7 asukkaiden kanssa ja katson lähetyksen myöhemmin.
Kuten joka sunnuntai. Teeveestä päälähetys ja tabletilta 247.
Ymmärrän tv 4 päälähetys mutta 247 bb loppuu heti jos seuraa intensiivisesti tv 4 niin ei nää 247 tarkoitan että voi kelata taaksepäin lähetyksen jälkeen. ???????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko laittoivat ruuan?
Njet
Ai ne laittaa sen vai?
Luulin että tulee valmiina Krisu vaan saa päättää mitä se on?
Hampurilaiset veti aiemmin.En tiedä! En mäkään usko että laittaavat enää kokkaamaan. Toivottavasti tulee valmiina!
Eikun siis oho! Eli ne jo veti ne?? Mä oon fiilistelly vanhoja jaksoja ni menny vähä ohi :D Ainakin hampparit se krisu valitsi eli kai ne sit sen viimesen aterian veti... Onko ne nyt sit syömättä loppuajan?? :Dd
Heillä oli vielä jauhelihaakin jäljellä 700 grammaa, siitäkin puhuivat eilen illalla ja täytekakku.
Ne teki siitä jauhelihasta aiemmin tänään hampurilaiset jotka kaupasta ostiz
Krisun päättämä ruoka tulee varmaan myöhemmin ei ole vielä tullut!!
Ruokaa on ollut liianki jopa 2 x roskiin mennyt . Nälässä ei oo tarvinnut olla.
Vierailija kirjoitti:
Laittoi sen jonnekin korkeelle keittiön lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se siellä jossain. Itse laittoi, mutta taitaa olla jonkin oven yläpuolella ehkä.
Toivottavasti järjestys on seuraava:
5: Kimmo
4: Anu
3: Helmeri
2: Krisu
1 eli voittaja: Kevin
Anu peilailee koko ajan, tosi itserakkaasti. itseään täynnä. Ei ne hapsuhiukset nyt millään pysy siedettävästi päässä kuitenkaan, Hemmi kerkee ne vielä sotkea.
Vielä tulee yhdet pöperöt Krisun valitsemana.
Fixated on varmaan se sana mitä kevin etsii
Vierailija kirjoitti:
Anu on kyllä lihonut.
Ei yhtään oikein sopii tuo musta mekko. Eikä tiukkaa ees tee. Pöperöä on piisannut liiaksikin. Kaunis Anu ei oo ahtanut itseään täyteen. Tänäänkin salaattia.
Krisu sanoi Keviniä noita-akaksi : ))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasitteko kattoo 24/7 finaalin ajan vai katsotteko lähetystä? Mä meinasin tehdä niinku aina sunnuntaisin että autuaasti tietämättömänä hemgaan 24/7 asukkaiden kanssa ja katson lähetyksen myöhemmin.
Kuten joka sunnuntai. Teeveestä päälähetys ja tabletilta 247.
Ymmärrän tv 4 päälähetys mutta 247 bb loppuu heti jos seuraa intensiivisesti tv 4 niin ei nää 247 tarkoitan että voi kelata taaksepäin lähetyksen jälkeen. ???????
Mitä
Kauheet siniset viikset ja kulmat taas tolla kevinillä. Varmaan lapset pelkää jos näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks vaan toi Helmerin takki ihan hirvee sitten vielä jotkut vitun risaset housut👍
Sulle ei kelpaisi mikään, mitä Helmerin päällä olisi. Helmeri on sanalla sanoen komeana, meidän mielestä, joilla on sentään tyylitajusta jotain hajua. Joten sun mielipiteesi on suoraan ja syvältä sun sieltä minne aurinko ei paista.
Onko se Helmeri ollut tosissaan sen kanssa että saunailta koko porukalle ensi viikonloppuna? Jos on, niin mun on mahdotonta ymmärtää miten jonkun sosiaalis-psykologinen hahmotus on niin sumea - miksi kukaan haluaisi vapaaehtoisesti heti saman jengin kanssa neljän seinän sisään kun on aika monella varmaan muutakin sosiaalista elämää? Vähän takertuva klangi ideassa on.
Ei, vaan new age hörhöille ei mene jakeluun, että Kevin on kaikin puolin ok omana itsenään. Ei hänen eikä kenenkään muunkaan tarvitse korostaa erilaisuuttaan "muun sukupuolisuudella" tai millään muullakaan pseudotieteellisellä skeidalla.