BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Joko laittoivat ruuan?
Njet
Vierailija kirjoitti:
Meinasitteko kattoo 24/7 finaalin ajan vai katsotteko lähetystä? Mä meinasin tehdä niinku aina sunnuntaisin että autuaasti tietämättömänä hemgaan 24/7 asukkaiden kanssa ja katson lähetyksen myöhemmin.
Kuten joka sunnuntai. Teeveestä päälähetys ja tabletilta 247.
Nuo typerät lisähaituvat on ihan eriväriset kuin oikea tukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri on hirmu kiltti, mutta hirmu itsekeskeinen. Kääntää kaikki jutut aina itseensä. Lisäksi selkeästi mustis jo nyt anusta, joka on vähän pelottavaa.
Pieni mustasukkaisuus kertoo välittämisestä. Anukin oli kovasti mustis kun Milla ja Helmeri hipsutteli toisiaan, Milla oli Anulle uhka jo ekoilta viikoilta asti.
Anun mustasukkaisuus oli sitä että sen plääni mennä helmerin helman alla finaaliin oli vaarassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohisoppamies kehoittaa Facebookissa kamujaan äänestämään työntekijäänsä Anua. Hauskan kuvankin liittänyt päivitykseen. Turhaan Anu stressaa, välit on kunnossa.
Miksei olisi?
Uskokaa nyt jo hyvät ihmiset ettei tää duunin pomo ole tämä
jota Anu tapaillut ulkomaailmassa ja jonka pitäisi tulla tänään tuonne ja tuskin tulee!
Tuo pomo ny vois sinne ehkä mennä.Ei oo lohisoppamies vaan säätö josta emne tiedä
Onko eri mies vastassa kuin saattaessa taloon. Pomo oli saattaessa.
No pomohan toki voi olla vastassa mutta tuskin tää Anun hoito tulee vastaan😳
Pomo on se hoito, vai onko Anu kertonut valheita?
Vierailija kirjoitti:
Kevin on paremman näköinen ilman meikkiä ja sopisi farkut hyvin . Pitkä valkoinen paita ja musta bleiseri ja trendi sporttikengät.
Toki komeampi olisi ilman tätimekkoa mutta se on kai kantaaottava asu.
247 bb päättyy kun lähetys päättyy. Täytyy katsoa kahta yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko laittoivat ruuan?
Njet
eikös ne jo hamppareita vetänyt päivällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko laittoivat ruuan?
Njet
Ai ne laittaa sen vai?
Luulin että tulee valmiina Krisu vaan saa päättää mitä se on?
Hampurilaiset veti aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Jospa Anu yritti vinkata sille miehelle täällä ulkona et älä tule lähetykseen kun vastasi Hemmille et ehkä,saattaa tulla tai jotain sinne päin.Luultavasti osannut tehdä johtopäätöksen itsekin??
Itse en ainakaan menisi tässä tilanteessa!!
Mä menisin ihan vittuillakseni ja näyttääkseni hemmille millanen muikkeli se ninja-anu oikein on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko laittoivat ruuan?
Njet
Ai ne laittaa sen vai?
Hampurilaiset veti aiemmin.
En tiedä! En mäkään usko että laittaavat enää kokkaamaan. Toivottavasti tulee valmiina!
Krisu saa päättää ruoan ei ne itse mitään enää tee!
Tulee valmiina!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko laittoivat ruuan?
Njet
Ai ne laittaa sen vai?
Hampurilaiset veti aiemmin.En tiedä! En mäkään usko että laittaavat enää kokkaamaan. Toivottavasti tulee valmiina!
Eikun siis oho! Eli ne jo veti ne?? Mä oon fiilistelly vanhoja jaksoja ni menny vähä ohi :D Ainakin hampparit se krisu valitsi eli kai ne sit sen viimesen aterian veti... Onko ne nyt sit syömättä loppuajan?? :Dd
Anteeks vaan toi Helmerin takki ihan hirvee sitten vielä jotkut vitun risaset housut👍
Anu taas niin kauniina. Ei oo lihonut vaikka pöperöä on piisannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko laittoivat ruuan?
Njet
Ai ne laittaa sen vai?
Hampurilaiset veti aiemmin.En tiedä! En mäkään usko että laittaavat enää kokkaamaan. Toivottavasti tulee valmiina!
Eikun siis oho! Eli ne jo veti ne?? Mä oon fiilistelly vanhoja jaksoja ni menny vähä ohi :D Ainakin hampparit se krisu valitsi eli kai ne sit sen viimesen aterian veti... Onko ne nyt sit syömättä loppuajan?? :Dd
Voi luoja, minä tässä taas. Nyt krisu heittää jotain läppää siitä ruuasta minkä ne vetää viimesenä ateriana. Eli ne ei oo siis vielä vetäny sitä. :D
Vierailija kirjoitti:
Anteeks vaan toi Helmerin takki ihan hirvee sitten vielä jotkut vitun risaset housut👍
Housut ok mutta bleiseri takavuosien mallistoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on ihan kiva! Toki perus puvuntakki olisi aina parempi mut ihan hauska variaatio kun ei niissä oo oikein paljoo erilaisia vaihtoehtoja.
Kelatkaa se yksikin huone oli vaan laivatehtävän aikana käytössä..surkeetakin surkeempi kausi!!!
Nuo oli kuin jossain lomalla ei mitään että ois oikeesti koeteltu rankkua liian vähän jne....
Viikkotehtävä kun epäonnistu herkut paremmat kuin noiden kauppaostokset😂
Pieni mustasukkaisuus kertoo välittämisestä. Anukin oli kovasti mustis kun Milla ja Helmeri hipsutteli toisiaan, Milla oli Anulle uhka jo ekoilta viikoilta asti.