BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Kevinilläon ainakin laskenut hyvin eilisestä illasta!
Kikkelikö?
Jukka nusauttaa Anua Helmerin nokan alla, niin Helmerin stressitaso nousee ja Anun laskee, kun saa munaa.
Anu unohti ottaa sormuksen pois mennessään kylmään suihkuun.
Krisu ainakin koittaa kaikin keinoin saada stressitasonsa ylös : D Sukat käsissä taas.
Jotenkin tässä ei ole päätä eikä häntää. Miten nuo itse voi vaikuttaa stressitasoihinsa. Parempi jos ärsykkeet tulisi ulkopuolelta. Se varmaan ainakin tehoaa kun kerrotaan illalla katsojaäänestyksestä.
Siellä se yksi psykopaatti läähättää peilin edessä.
Kolme suihkussa, missä muut. Ei noi kiinnosta.
juu tääl mene stressit ja vitutukset sekasin. ilo ja hyvät jutut voi lisätä stressiä siinä missä suru ja pahaolokin voi vähentää..
Krisussa on se hyvä puoli, että hän aina laittaa itsensä likoon tehtävissä täysillä👍
Ainoa kauhuleffa, joka Redissä menee just nyt on Se - toinen luku.
Onko niille sitten joku päivänäytös järkätty?
Piilottiko joku krisun välineet?
Nää kauppareissut ja leffareissut on kyllä perseestä! Taas siellä sata jotain tuotannon ihmistä pyörimässä ja mitä tästä saa katsojat. Ei yhtään mitään.
Tyhmää jos äänestää niin ei tule mitään alennuksia jos antaa vaikka 10 tai 20 ääntä, plääh
Eikö tunnetilojen rajut vaihtelut lisää stressitasoa? Esimerkiksi että ensin saavat itsensä oikein innostuneeseen mielentileentilaan ja sitten Helmeri alkaa itkeä äitiään.
Alussa pidin Krisua hauskana, mutta se millaisena ihmisenä on viime aikoina näyttäytynyt ei kyllä miellytä ainakaan minua. Voi olla, että tulee voittamaan, mutta itse antaisin voiton jollekin muulle, kuten Helmerille tai Kevinille tai Villelle.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kauhuleffa, joka Redissä menee just nyt on Se - toinen luku.
Onko niille sitten joku päivänäytös järkätty?
Tuskin mitään täyspitkää leffaa katsovat.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää Anua!!!!!
Älä huuta älä huuuuuuta!!!!!!!
Piinapenkki, mielenkiintoista.
Miten Anua ja Tupua on äänestetty noin paljon?
Tuli heidän suosio ihan yllätyksenä.
Mä ainakin heittäytyisin ihan mielipuoleksi ja leikkisin mölyapinaa jos olisin punainen. Kakkaisin olohuoneen lattialle ja virtsaisin keittiönpöydälle.