Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
40361/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka niin ylimielinen

No ei todellakaan ole. Ihan tavallinen normaali nuori mies, yksin oudossa porukassa.

Vierailija
40362/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoiko nuo eilen myöhään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40363/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville joutaa ulos aborttipuheidensa jälkeen. Aikuinen mies kehtaa puhua sellaista, hirveää!

Ville ulos! Muutenkin aggressiivisen oloinen, erittäin ilkeä ihminen. Niko Saarisen puheissa voi olla perää, että Ville tehnyt joskus elämässään jotain niin pahaa, että joutunut kääntymään sen vuoksi uskoon.

Ville puhui todella aggressiivisesti päiväkirjahuoneessa Krisusta. Oli suorastaan pelottava. Alkaa hänestäkin pintakiilto karista. Krisu härnää tahallaankin Villeä.

Äänestin Keviniä ja Krisua turvaan.

Asiasta puhui. Krisu on kiusaaja. Siksi toivon että talosta lähtee joku hänen narrinsa.

Krisu haastaa Villeä ja monesti ihan asiasta. Krisun haastaminen aborttipuheistakin oli todella hyvää.

Krisu kannattaa meidän naisten oikeuksia, Ville ei. Olisitte nyt herranjestas NAISET hyvät Krisun puolella tästä kaksikosta. Krisu oli aivan pöyristynyt Villen puheista.

Krisu on karmea ihminen. Puhuu rumasti ja vahvasti riippuvainen alkoholista sekä kiusaaja.

En ikinä äänestä Krisua.

Minä taas en ikinä äänestäisi Villeä, jonka mielestä r aiskatut tytöt ja naiset eivät saa tehdä aborttia.

3 naista alapeukuttanut.

Eli jos teidät r aiskataan, muistakaa pitää se pentu!!

Oishan se todella vaikea tilanne, mutta syytön se vauva siihen olisi. Täysin viaton.

Mikä vauva? Mitään vauvaa ei siinä vaiheessa ole 😂

Sitä paitsi kukaan ei halua syntyä r aiskattuna ja on erittäin todennäköistä, että äiti vihaisi lasta tuollaisessa tilanteessa. Itsekin vihaisin.

No itse en koe, että mulle ois annettu oikeutta päättää saako joku syntyä vaiko ei.

No sitten sinä koet niin ja pidät muksusi.

Minä todellakin tiedän, että minulla on täysi oikeus MINUN vartalostani enkä vastaavassa tilanteessa todellakaan ikimaailmassa pitäisi lasta. Abortti saman tien. Minulla on täysi oikeus siitä saako joku kasvaa sisälläni vai ei. Ei saa.

Vierailija
40364/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen ekan kerran, onko krisu tuo sillan alta kaivetun spurkun näköinen tyyppi?

Vierailija
40365/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville pääsee kyllä turvaan. Mitä ihmettä te puhutte.

Onhan sillä kannattajat. Ei se teitä tarvitse.

Ville ei ikuisesti pääse turvaan, jos joutuis jossain vaiheessa esim. Krisua vastaan, uskon että Krisu vie voiton.

Ei välttämättä. Krisu törkeä ja vielä ehtii tapahtua.

Krisu on ennakkosuosikki ja hänellä on valtava määrä kannattajia. Krisu on myös tuotannon suosikkipoika. Jos tulisi Krisu vs. Ville, Ville lähtee. Ville olisi voinut pudota Tarinaakin vastaan, oli täysin tuuria että juuri tarina lähti.

Se, että Krisu on ennakkosuosikki kertoo millaiset ihmiset katselevat showta.

Todennäköisesti sellaiset joiden lähipiirissä ei ole ketää lähellekään Krisun kaltaista pitävät häntä viihdyttävänä.

Vierailija
40366/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Helmeri, Krisu tai Ville olis naisia niin ne olis häädetty jo ajat sitte talosta 😂

Jos Eevis ja Tarina olis ollu miehiä, ei olis häädetty.

Mä halusin Eeviksen pois tuolta juurikin hänen ällöttävien puheiden takia. Ihan sama oliko kyseessä mies vai nainen. Krisun haluun samasta syystä ulos.

Vierailija
40367/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin aborttikeskustelulle voisi laittaa oman ketjun. Luulen, että kiinnostaisi monia sellaisiakin, jotka eivät tätä BB-ketjua lue.

Vierailija
40368/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo ihan selvää, että Helmeri tulee voittamaan tämän kilpailun. Helmeri kuitenkin tuntuu olevan aika varakas, joten henk. Koht toivoisin että voitto menisi kuitenkin Kevinille.

Krisulla tietty olis rahalle tarvetta, vissiin sillan alla joskus asunut? Mutta en tiedä haluanko hänelle voittoa.

Tätä se typerä otsikointi saa aikaan! Krisulla oli asunto-auto parkissa jonkin sillan alla!!! Jos olisi lukenut muutakin kuin otsikon, niin lukutaitoiselle henkilölle asia olisi kyllä selvinnyt.

*

Ja sai siitä sakkojakin, mutta tyytyväisenä maksoi ne, kun tulin kuitenkin halvemmaksi kuin maksaa vuokraa. Äidin asuntoautolla ilmaiseksi eleleli, maksoikohan äiti bensakulutkin? Että sellainen kulkuri.

Vierailija
40369/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen ekan kerran, onko krisu tuo sillan alta kaivetun spurkun näköinen tyyppi?

Just se.

Vierailija
40370/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on ylivoimainen inhokki, olen toivonut hänen häätöä ekasta viikosta asti. Uskon että putoaa heti, jos häntä vastaan häädössä on vähän vahvempia tyyppejä kuin tähän asti. Ville on muutenkin ollut useammalla kerralla kuitenkin myös putoamassa, joten ei hänellä mitään kovia kannatusjoukkoja ole.

Kevin tai Helmeri voittoon!

Vierailija
40371/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöskin aborttikeskustelulle voisi laittaa oman ketjun. Luulen, että kiinnostaisi monia sellaisiakin, jotka eivät tätä BB-ketjua lue.

Niitä keskusteluja on jo miljoona täällä, ei todellakaan tarvitse uutta tehdä. Sitä paitsi aihe tuli puheeksi Villen takia ja Ville liittyy oleellisesti tähän BB- ketjuun.

Minä en tykkää Villestä nimenomaan hänen aborttipuheidensa takia.

Vierailija
40372/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisulla aika rasvaisen näköiset hiukset, vai onko ne märät, kävikö suihkussa?

Vierailija
40373/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu on just hyvä 😂😂

En usko että joutuu häätöön, katsojat tykkää siitä.

Äänestäkää Keviniä! 😊

Vierailija
40374/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä keskusteluja on jo miljoona täällä, ei todellakaan tarvitse uutta tehdä. Sitä paitsi aihe tuli puheeksi Villen takia ja Ville liittyy oleellisesti tähän BB- ketjuun.

Minä en tykkää Villestä nimenomaan hänen aborttipuheidensa takia.

joo, sen vielä ymmärrän. mut sitten ku se menee siihen, että puhtuaan vaan siitä, että onko oikein vai ei ja pidä itse lapses jne niin on aika mennä sinne olemassa olevaan aborttikeskusteluun.

Vierailija
40375/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo ihan selvää, että Helmeri tulee voittamaan tämän kilpailun. Helmeri kuitenkin tuntuu olevan aika varakas, joten henk. Koht toivoisin että voitto menisi kuitenkin Kevinille.

Krisulla tietty olis rahalle tarvetta, vissiin sillan alla joskus asunut? Mutta en tiedä haluanko hänelle voittoa.

Krisu asunut asuntoautossa ihan vapaaehtoisesti, iltalehtien otsikot on taas olleet harhaanjohtavia.

Jutussa oli että Krisun asunnot vaihtuivat tiuhaan. Miksiköhän luulet että näin oli ja Krisu päätyi asumaan asuntoautoon sillan alle? Krisu on täysin piittaamaton muista ihmisistä silloin kun näistä ei ole hänelle hyötyä. Varmasti oli naapurien ja vuokranantajan omassa päässä jos ja kun loukkaantuivat maksamattomista vuokrista ja metelistä. Kostopaskaaja Krisu selitti miten tehdään naapureiden postilaatikkoon laitettavaksi jäätynyt uunipellillinen kusta. Enpä tippaakaan ihmettelisi vaikka se olisi ollut omasta kokemuksesta.

Ei kannata ottaa noita Krisun juttuja tosissaan, tuo kusipeltikin on vain yliksen meemi kuten saunaklonkkukin

Vierailija
40376/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ville saa puhua uskonasioita yhtä paljon, kun sateenkaarilaiset  puhuvat omista asioistaan.

sateenkaarilaiset ovat jatkuvasti tuomassa omia näkemyksiään esille. villellä on oikeus tuoda uskovien ihmisten  näkemyksiä esille.

missäs se kuuluisa tasa-arvo nyt on, kun on uskonasioista kyse.

Vierailija
40377/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville pääsee kyllä turvaan. Mitä ihmettä te puhutte.

Onhan sillä kannattajat. Ei se teitä tarvitse.

Ville ei ikuisesti pääse turvaan, jos joutuis jossain vaiheessa esim. Krisua vastaan, uskon että Krisu vie voiton.

Ei välttämättä. Krisu törkeä ja vielä ehtii tapahtua.

Krisu on ennakkosuosikki ja hänellä on valtava määrä kannattajia. Krisu on myös tuotannon suosikkipoika. Jos tulisi Krisu vs. Ville, Ville lähtee. Ville olisi voinut pudota Tarinaakin vastaan, oli täysin tuuria että juuri tarina lähti.

Se, että Krisu on ennakkosuosikki kertoo millaiset ihmiset katselevat showta.

Ylläri pylläri. Olen ns. akateeminen vasemmistosuvakki. Siitä huolimatta Krisu on suosikkini. Hulvaton tyyppi hyvässä ja pahassa. (En edes kehtaa mainostaa työpaikallani katsovani tätä ohjelmaa : D )

Vierailija
40378/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viikon äänestämisestä on tehty rahankeräysprojekti. Tämä olisi helposti voitu toteuttaa yhdellä äänestyksellä. Kaksi vähiten ääniä saanutta olisi laitettu häätöön.

Vierailija
40379/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ville saa puhua uskonasioita yhtä paljon, kun sateenkaarilaiset  puhuvat omista asioistaan.

sateenkaarilaiset ovat jatkuvasti tuomassa omia näkemyksiään esille. villellä on oikeus tuoda uskovien ihmisten  näkemyksiä esille.

missäs se kuuluisa tasa-arvo nyt on, kun on uskonasioista kyse.

Uskovat ei näe eroa seuraavissa lauseissa. Vaadin että minut hyväksytään sellaisena kuin olen niin kauan kuin en vahingoita ketään. Vaadin että tanssit koko elämäsi minun pillini mukaan.

Vierailija
40380/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että Kevin voittaa tän koko p*skan! Kevin on tuolla talossa aidosti hyväntahtoisin ihminen ja täysin oma itsensä. Ja todella rohkea ihminen, harva ihminen uskaltaa olla noin oma itsensä.

eihän se edes tiedä mikä on. sekaisin koko mies.

Vaikka olisi "sekaisin", voi silti olla hyväntahtoinen ja rohkeasti oma itsensä. Kevin on ainakin tähän asti ollut. Harvinaisen kypsä 20-vuotiaaksi. Pidän myös hänen rauhallisuudestaan.

Ketju on lukittu.