BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Väestörekisterikeskus sanoo, että alle 93 Tarinaa olis Suomessa.
Itsekin tunnen yhden Tarinan, eikä hän ole nyt BB talossa.
Runo kävi kertomassa FB 24/7 ryhmässä, että Tarina on oikea nimi, hän vaan vähän muokkas toista ja sukunimeään tässä kesällä. Runokin on aina ollut Runo.
Taria muutti sukunimensä, on Rauteenmaa ja äiti on Rautionmaa.
Miten Jukka on petrannut kotitöissä ai kun muilla oli sukat kädessä niin oli vähän pakko ja sitähän isovelikin ajo takaa että siellä Helmeri ja Jukka tekis jotain!!!
Vierailija kirjoitti:
Millon kimmo puhui niistä alushousuista, haluaisin nähdä??? Tänäänkö??
Aika kummalliselta kyllä vaikutti perjantainakin käytökseltään... alkanut tosiaan vaikuttaa vähän pelottavalta kummajaiselta.
Tänään ykkös-streamissa klo 12 jälkeen, makoilee Tupun kanssa ja kertoo näitä kuvioitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmerihän krisulle perjantaina keittiössä sanoi, ettei halua mitään naissuhdetta, mölisi kännissä keittiön työtasoa vasten, sitten keskeytyi juttu kun tuli kuulutus.
Kännisen suusta kuulee totuuden, ja kyllähän sen näkee ihan silmilläkin ettei anulla ja helmerillä mitään ihastumisen tunteita ole välillään, vaan kaveruutta.Että romantikot saa nyt pahasti pettyä, ei tule paria heistä.
Suhde ja säätö on kaksi eri asiaa.
ei anulla ja helmerillä ole mitään sutinaa. kun kemia puuttuu niin se puuttuu. hengailevat yhdessä kun ovat samaa ikää ja jakavat asioita, ovat toistensa tukena tuolla. kamuja.
onko se niin vaikea ymmärtää että nainen ja mies voi olla kavereita keskenään.
Minä en ainakaan suutele kavereitani tai nuku lusikassa kavereideni kanssa, enkä muutenkaan hiplaa jatkuvasti.
Minä suutelen kavereitani aina kun ollaan kännissä ja ihan selvinpäinkin nukutaan lusikassa ja hiplataan.
Kylläpä täällä on huumorintajutonta porukkaa. Monesta läpällä heitetystä asiasta saatu aikaiseksi show.
Vierailija kirjoitti:
Miten Jukka on petrannut kotitöissä ai kun muilla oli sukat kädessä niin oli vähän pakko ja sitähän isovelikin ajo takaa että siellä Helmeri ja Jukka tekis jotain!!!
Jukkakin on niitä jotka ei pidä älämölöä tekemisistään, harvase päivä on ollut tyhjentämässä tiskikonetta ja Villen kanssa kokkaamassa joka kerta apuna touhunnut. Näkyy porukka laskevan vaan niitä kertoja kun joku kailottaa olevansa kova kodinhengetär ja hahuilevansa tuntikausia keittiössä yksin.
Vierailija kirjoitti:
kuules nyt jauhaja. tärinän tuttu/sukulainen tms. kovasti nyt otti voimille... kun jauhat samaa asiaa. EVVK.
tärinä on vaihtanut nimensä. oletko ennen kuullut asiasta. ei raukka uskalla esiintyä omalla nimellään.
pelkuri mikä pelkuri.
Pata kattilaa soimaa. Kerro oma nimesi.
Vierailija kirjoitti:
Tehtävät ovat kyllä älytön tylsiä olleet tällä kaudella, mutta asukkaat viihdyttäviä. Ilman alkoholiakin keskustelevat paljon ja huumoria löytyy todella paljon. Mukavaa, kun on muitakin kuin wt-teinipissiksiä talossa.
Nimenomaan! Ihanaa kun talossa myös älyllistä keskustelua, asukkailla ainakin osalla aivot.
Vierailija kirjoitti:
Älä sinä selitä mitä isoveli ajo takaa, kun et mistään mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmerihän krisulle perjantaina keittiössä sanoi, ettei halua mitään naissuhdetta, mölisi kännissä keittiön työtasoa vasten, sitten keskeytyi juttu kun tuli kuulutus.
Kännisen suusta kuulee totuuden, ja kyllähän sen näkee ihan silmilläkin ettei anulla ja helmerillä mitään ihastumisen tunteita ole välillään, vaan kaveruutta.Että romantikot saa nyt pahasti pettyä, ei tule paria heistä.
Suhde ja säätö on kaksi eri asiaa.
ei anulla ja helmerillä ole mitään sutinaa. kun kemia puuttuu niin se puuttuu. hengailevat yhdessä kun ovat samaa ikää ja jakavat asioita, ovat toistensa tukena tuolla. kamuja.
onko se niin vaikea ymmärtää että nainen ja mies voi olla kavereita keskenään.
Minä en ainakaan suutele kavereitani tai nuku lusikassa kavereideni kanssa, enkä muutenkaan hiplaa jatkuvasti.
Minä suutelen kavereitani aina kun ollaan kännissä ja ihan selvinpäinkin nukutaan lusikassa ja hiplataan.
Kaikki ei jaa sun kanssa samoja perverssioita.
tärinä voisi olla hyvinkin mies. ei ota selvää onko nainen/mies. miehestä kyllä käy täydestä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko että Helmeri on koskaan sekstannut, tulee hänestä sellainen neitsytmäinen vaikutelma.
No ei kyl. Päinvastoin, mä näen tosi seksikkäänä, hyväkroppaisena ja myös nauttimassa seksistä ja tyydyttämässä naisen (tai miehen!). Ei mitään jyystämistä, vaan aistillista seksiä 😉
T. Nainen 36v.
Vierailija kirjoitti:
24/7 olen sattunut tämän viikon aikana näkemään Jukan tyhjentämässä tai täyttämässä tiskikoneen kolmesti, Villen kaksi kertaa ja Krisun kerran. Muita en ole sattunut näkemään. Toki kone on varmasti tyhjennetty ainakin kahdesti päivässä. Keittiötä olen nähnyt siivoavan vain Villen Krisun ja Jukan, jos ei ole ollu yleisöä paikalla.
Siksi vähän ihmettelen Tupun ja Miran kitinää toisten jälkien siivoamisesta. Vähän marttyyrimaisesti tullaan heti toisten silmien alle esittämään.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa kuka tippuu, mutta tulee vähän haikea olo jos jukka tai tarina tippuu, ovat niin näkyviä hahmoja tuolla. Jos jukka lähtee, ei tule ikävä.
Enää en äänestä, käytin senverran rahaa viikko sitten haisulin häätöön.
Voi olla että viimisellä kerralla voin äänestää, riippuu ketkä siellä sitten on.
Äly hoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Tarinaa satasella. Toivottavasti ei tipu. Menee niin tylsäksi koko ohjelma muuten.
Mikä on Tarinan funktio tuowwa?
Jos kuka tahansa äänestää BBssä ketään enemmällä kuin eurolla on päässä jonkin verran vikaa.
Tosin sen euronkin voi säästää, ihan täysin ei kannata luottaa noihin äänestyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Tarinaa satasella. Toivottavasti ei tipu. Menee niin tylsäksi koko ohjelma muuten.
Mikä on Tarinan funktio tuowwa?
No esim sinun kaltaisten kehityksessä jälkeen jäänneissä ärsyttäminen. Toisen puhevian matkiminen kertoo sinusta aika paljon - olet ällöttävä kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko että Helmeri on koskaan sekstannut, tulee hänestä sellainen neitsytmäinen vaikutelma.
No ei kyl. Päinvastoin, mä näen tosi seksikkäänä, hyväkroppaisena ja myös nauttimassa seksistä ja tyydyttämässä naisen (tai miehen!). Ei mitään jyystämistä, vaan aistillista seksiä 😉
T. Nainen 36v.
Mitä se kroppa tähän liittyy jos on neitsyt.
Kyllä tosta vain huokuu sellanen, että on kokematon.
Ja Anukin on Helmerille kuin äiti, silittää ja kampaa tukkaa. Anukin taitaa pitää Helmeriä lastensa korvikkeena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä niin, huonosti kävi edelliselle pariskunnalle, tai ainakin sen naisosapuolelle.
Joo, on se niin jännä juttu, että seksin harrastamisen takia vain Eevis sai vihat niskaansa. Sen sijaan Jukan toiminnasta ei tunnuta välittävän mitään, vaikka Jukka on jo ehdotellut talossa muillekin naisille.
Onkohan Helmerin sateenkaarivaatteet sittenkin yleisön nuoleskelua?
Värikynää on käytetty myös täällä. Minusta Jukka on ihan kiitettävästi petrannut käytöstään. Osallistuu kotitöihin. Jututkin ihan Ok. En silti usko hänen pitkään talossa enää olevan. Eeviksestäkin väritettiin ällö haiseva ihminen, vaikkei livenä haisekaan.