Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
39081/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina tänään pois talosta ja lääkärin vastaanottoon hoitoa hakemaan. Yöllä istui yksin olohuoneessa pimeässä jossain ihme psykoosissa.

Jos tuolla on joku psykoosissa niin kiireesti lääkäriin. Ota selvää mitä tarkoittaa psykoosi.

Vierailija
39082/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt täällä jo on näköjään päästy Helmerin pään sisäänkin kun sanotaan et "Helmeri tietää" ja "Helmeri tajuaa"... paras on kun seuraa 24/7 ja kuuntelee mitä Helmeri puhuu. Näitä tulkintoja eleistä ja ilmeistä on tehty tosi monia, viis ihmistä tekee aina viis eri tulkintaa yhdestä ilmeestä ja kertoo tietävänsä totuuden

Jep! Samaa mieltä! Samoja tilanteita kun katsoo 24/7, niin joskus saa ihmetellä, katsellaanko samaa ohjelmaa.

Helmerin ujo pussailu Anun kanssa esim. On tulkittu että Helmerin on oltava homo. Kamerakulmasta oli kuitenkin vaikea saada selvää, oliko Anu kuinka halukas tähän ja osoittiko sitä. Lisäksihän tuossa oli kannustus joukko huutelemassa. Enpä tiedä miten itsekään hallitsisin ensisuudelma siinä tilanteessa.

Mä oon tuo jolle vastasit, ja oon itse ollut kohta 11v oman mieheni kanssa yhdessä, ja en edelleenkään tykkää pussailla muiden nähden. Se on kiusallista, se ei sovi mulle. Tykkään säästää tollaset hetket kahdenkeskiselle ajalle. Näin itteeni hyvin paljon tossa tilanteessa, ja ihan hetero olen.

Olen ihan samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39083/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekojeesus ulos. Sitten peenjauhaja ja panomies. Tupu voittoon kun on ÄITI ja arvot kohdallaan.

Tupun arvot? Selän takana kiusaaminen, ilkeily, tiuskiminen, komentelu, määräily, joustamattomuus?

Tupu ei osaa edes kaikkien nimiä vielä. Aika erikoista ettei ole viitsinyt opetella. Sättii myös, että muut ei siivoa, muttei itsekään ole ollut kovin siivooja. Eikä itsekään ole se joka eniten laittaa ruokaa. Ekapäivinä keitti joka aamu puuron...

Pikkusen on parantunu, että kaikki siivoaa keittiössä paremmin omia jälkiään ja useampi on tuota tiskikonettakin tyhjentänyt. Mira ja Tupu kuitenkin motkottaa, että saavat korjailla toisten jälkiä. Se ei ole mulle tuon 24/7 kautta silti välittynyt.

Vierailija
39084/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina loukkaantui Krisun törkeästä käytöksestä. Näin kyllä koosteen ja muut Tarinan puolella.

Krisu karjuu Tarinalle ruokapöydässä.

On se vaan kumma miten asiat näette. Tahalleen näette asiat väärin, se on sitä manipulointia joka ei mene lävitse.

Vierailija
39085/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi eilisen koosteen bileilta oli äärimmäisen vaivaannuttavaa ja noloa katseltavaa. Mitä järkee juottaa noita känniin? Samaa örvellystä ois voinut mennä katsoon ihan mihin tahansa Suomen baareista. Vähän vähempi määrä bisseä, niin jutut ois ollut paljon paremmat.

Yks bile-ilta kuukaudessa ei todellakaan ole liikaa ja hyvin saatiin kuulla monen asukkaan suusta niitä todellisia ajatuksia kun alkoholi oli poistanut suodattimet.

Kyllä toi bile-ilta toi hyvin esille muiltakin asukkailta uusia luonteenpiirteitä ettei aina vaan Krisua juoteta.

Sulkekaa töllö bileiden ajaksi tai siirtykää TV7 jos noin ahdistaa.

Monet kulkee talossa sellainen rooli päällään että oli ihan hyvä nähdä kun suojaimet putos.

Siksi Ville, Tarina ja Kevin ei uskalla juoda yhtään kun pelkona on että irtoaa luomastaan roolista.

Bileet on hyvä juttu, en mä nyt mikään jessustelija ole. Mun mielestä vaan se 2-3 iso bisseä riittää ihan hyvin, että saa suodattimia pois. Ei sitä tarvi mongertamiseen asti juoda.

Vierailija
39086/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo sivistää muita juridiikasta. Hyvää keskustelua.

Vierailija
39087/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyt lähtee tärinä. loukaantuu mistä vaan, vaikka  nuppineulasta.

ei tule tärinä pärjäämään, työelämässä.

todella minä minä minä tyyppi.

Vierailija
39088/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville kireenä

Ville tuskin osasi arvata kuinka raskaaksi talossa olo voi muuttua ja kuten itse sanoi, ei ole tehnyt sitä itselleen helpoksi äänestäessään nimemisiin Timoa ja Eevistä, joiden kanssa keskustelut olivat kuitenkin hänelle eniten voimaannuttavia. Tekemisen puute hidastanee myös ajan kulumista.

Ville on varmaan arjessaan tottunut, että asiat sujuvat hyvin pitkälti hänen mielensä mukaan ja hänellä on aika suuri vapaus tehdä kuten haluaa, eri mielisiä vastaaninttäjiä ei varmaan paljon ole, samoin yleinen kielenkäyttö ja jutut ympärillään lienee hyvinkin erilaisia eikä talossa kukaan ihaile ja arvosta kuten oma perhe ja lapset varmasti tekee.

Vastuuntuntoisena miehenä kokenee myös hieman huonoa omatuntoa ja huolta kuinka perhe jakselee ja selviää. Luultavasti oletti oman missionsa sujuvan talossa sulavammin eikä tajunnut noin suurimittaista vastustusta kohtavaansa ja sekin harmittanee kun evankeliointi ei etene halutulla tavalla.

Hyvin kiteytit Villen vaimo. Varo vaan, ettei Ville haksahda syntiin talossa.

Vierailija
39089/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu puhuu epäkohteliaasti ja töksähtelevästi. Epkunnioittava ukon ketale.

Vierailija
39090/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville kireenä

Ville tuskin osasi arvata kuinka raskaaksi talossa olo voi muuttua ja kuten itse sanoi, ei ole tehnyt sitä itselleen helpoksi äänestäessään nimemisiin Timoa ja Eevistä, joiden kanssa keskustelut olivat kuitenkin hänelle eniten voimaannuttavia. Tekemisen puute hidastanee myös ajan kulumista.

Ville on varmaan arjessaan tottunut, että asiat sujuvat hyvin pitkälti hänen mielensä mukaan ja hänellä on aika suuri vapaus tehdä kuten haluaa, eri mielisiä vastaaninttäjiä ei varmaan paljon ole, samoin yleinen kielenkäyttö ja jutut ympärillään lienee hyvinkin erilaisia eikä talossa kukaan ihaile ja arvosta kuten oma perhe ja lapset varmasti tekee.

Vastuuntuntoisena miehenä kokenee myös hieman huonoa omatuntoa ja huolta kuinka perhe jakselee ja selviää. Luultavasti oletti oman missionsa sujuvan talossa sulavammin eikä tajunnut noin suurimittaista vastustusta kohtavaansa ja sekin harmittanee kun evankeliointi ei etene halutulla tavalla.

Itseään älykkäämmät halusi pois Eevis ja Timo ja nyt Tarinan. Ville ulos

Vierailija
39091/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina loukkaantui Krisun törkeästä käytöksestä. Näin kyllä koosteen ja muut Tarinan puolella.

On se vaan kumma miten asiat näette. Tahalleen näette asiat väärin, se on sitä manipulointia joka ei mene lävitse.

En ole huomannut, että olis tästä kyse näissä palstan keskusteluissa. Vaan lähinnä siitä että Tarina loukkaantuu koko ajan jostain. Se ruokkii törkeää käytöstä häntä kohtaan.

Tuota ryhmää kun ajattelee, niin jos Tarina tekis kuten Krisu ehdotti, huomauttaisi, että Krisu tästä on puhuttu, tai jotenkin muuten tilanteessa osoittaisi suoraan, että tämä meni väärin, keräisi hän ihan eritavalla sympatiat puoleensa.

Jostain syystä ryhmäkään ei Krisua ojenna. Tämä jotenkin kuvastaa muidenkin väsymistä Tarinaan. Kun koko ajan odotetaan, milloin ja mistä Tarina loukkaantuu, tulee se melkein helpotuksena, kun se lopulta tulee. Olisikohan tuo Tarina liian usein loukkaantunut tyhjästä. Avaimet nousemaan tilanteen yläpuolelle on kuitenkin hänellä itsellään.

Vierailija
39092/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on alkanut suolaamaan Helmerin näkyvyyttä  talossa. Vetää Helmerin liian usein sohvalle tai sänkyyn makoilemaan. En tykkää tuosta asetelmasta. Jokaisen pitäisi itsenäisesti hankkia oma näkyvyytensä, ei toisten ansiosta.

Vierailija
39093/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään siis käyty taas läpi jotain Tarinadraamaa? Lähinnä mietin, että viitinkö avata 24/7 ja kelailla taaksepäin vai en...

Vierailija
39094/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisun käytös ärsyttää koko ajan enemmän ja enemmän.

Saisi olla äänestyksessä ensi viikolla vaikka ei tippuisi.

Ei asukkaat tiedä kuinka suosittu Ville on.

Voivat luulla että äänestyksessä erot on pienet ja vaikea muuttaa totuttaja tapoja.

Vierailija
39095/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupu ihan tahalleen keksimällä keksii Jukalle ja Helmerille töitä.

Vierailija
39096/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päivätehtävä.

Vierailija
39097/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu on alkanut suolaamaan Helmerin näkyvyyttä  talossa. Vetää Helmerin liian usein sohvalle tai sänkyyn makoilemaan. En tykkää tuosta asetelmasta. Jokaisen pitäisi itsenäisesti hankkia oma näkyvyytensä, ei toisten ansiosta.

No älä nyt viitti. Ihan itehän se Helmeri menee röhnöttään Anun viereen päälle sivulle tai alle. Aikunen mies osaa kyllä ite päättää :D

Vierailija
39098/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut, että olis tästä kyse näissä palstan keskusteluissa. Vaan lähinnä siitä että Tarina loukkaantuu koko ajan jostain. Se ruokkii törkeää käytöstä häntä kohtaan.

Tuota ryhmää kun ajattelee, niin jos Tarina tekis kuten Krisu ehdotti, huomauttaisi, että Krisu tästä on puhuttu, tai jotenkin muuten tilanteessa osoittaisi suoraan, että tämä meni väärin, keräisi hän ihan eritavalla sympatiat puoleensa.

Jostain syystä ryhmäkään ei Krisua ojenna. Tämä jotenkin kuvastaa muidenkin väsymistä Tarinaan. Kun koko ajan odotetaan, milloin ja mistä Tarina loukkaantuu, tulee se melkein helpotuksena, kun se lopulta tulee. Olisikohan tuo Tarina liian usein loukkaantunut tyhjästä. Avaimet nousemaan tilanteen yläpuolelle on kuitenkin hänellä itsellään.[/

Eivät uskalla ojentaa koska Krisu kostaa heti 2 pisteellä. Teoriasi on väärä.

Vierailija
39099/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, sinä näit koosteen ja sen perusteella tiedät kaiken. Mita tarkoittaa muut Tarinan puolella, jos Milla oli ainoa joka Tarinaa pelkäävänä on aina Tarinan puolella kaikessa. Oma kommenttisi vaikuttaa manipuloinnilta, mutta liveä seuraavat ovat nähnet jo tuntikausia tuota ennen ja päiviä kestäneen tilanteen. Koosteessa saa aina asita esitettyä haluamansalaisiksi.

Vierailija
39100/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on niin arrogantti, että hänen egolleen tekisi hyvää pudota. Ja millaiseksi se paisuukaan, jos saa tänään jäädä...! Mut tietysti Villellä on paljon suurempi viihdearvo kuin Jukalla, joten Jukan poistuminen ei näkyisi talossa mitenkään. Kai pitäisi siten toivoa että Jukka lähtee.

Ketju on lukittu.