BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tarinan ulinaa koosteessakin...
Häntä ahdistaa ihan sikana olla talossa. Krisu kysyy saunassakin missä on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttää tuon muunsukupuolis-jorina. Varsinkin, kun Kevin on omastakin mielestään homomies.
Onko se sanonut olevansa homoMIES? Vai pelkästään homo? Homo kun voi olla minkä vaan sukupuolen edustaja, tarkoittaa vaan että on kiinnostunut saman sukupuolen edustajista, eli Kevinin tapauksessa muista muunsukupuolisista.
Sitäpaitsi Kevinillä on tuo homma aika tuore juttu joten voi olla vielä aika hukassa itsensä ja identiteettinsä kanssa.
Mun, mua, minä, mä, mä, mä. Tarina ei pysty puhumaan kuin omista ja muiden sanomisista häneen liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tarinan ulinaa koosteessakin...
24/7:ssa Tarinan jutut erittäin mielenkiintoisia, juttelee jopa omakokemuksia terapiasta, ei käytä sanaa tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyselikö Jukka äsken Miraa harrastamaan seksiä?
Juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen bb haastattelussa Villeä pois ajettiin ja klipit eilen ja tänään Villen poisajoa. Ois tasapuolista ottaa vieraaksi kaikkien äänestyksessä olleitten faneja.
Joo aika tylysti haastattelussa ajettiin pois Villeä ”Jeesus on niin nähty” jne. Mutta kun Ville onkin moniulotteisempi tyyppi (enenmän kuin moni muu!) ja enemmän kuin ne pelkät Jeesus-jutut...
Huoh, Ville on nähty lähinnä talon iloisia hetkiä rajoittavana persoonana. Eeviksellä oli suuri vaikutus Jukkaan, Tarinaan ja Keviniin, taloon jääviin on ollut positiivinen vaikutus. Tarina ei enää jatkuvasti hoe sanaa tavallaan, hän pystyy keskustelemaan muidenkin asukkaiden kanssa. Kevin, on aina oma itsensä, muutkin ovat enemmän nauttineet seurasta. Ville jatkaa samalla uralla, rajoittaa muiden asukkaiden luonnollista iloa ja avautumista, jatkuvasti. Ville ei ole mikään enkeli kommenteissaan, ei ole mikään se, miksi itseään valistaa alamaisilleen olevan. Eniten viiraa mielessä, ylimysmielinen, silti tylsä, nähty moneen kertaan miten rukoilee kättää asettaen fyysisen vamman (lähinnä mustelman) päälle ja odottaa itse, että parantuu sekunneissa. Ville on tuotannon läppä ohjelmalle, kyllä tiesivät mikä Villen mentaliteetti on. En sinänsä arvosta, että tuotannon puolesta valitaan ko. jeesustelija, kun alalta varmaan alaa tervejärkevämmmin ajattelivia on. Toisin on sitten homo puolista, siltä puolen on valittu erittäin fiksuja, karismaattisia osallistujia. Ai niin, itse ole eronnut kirkosta ja suhtaudun tapaamisiini ihmisiin normisti.
Ville on just jees. Tuotanto on vaan p****t housussa, kun ovat tajunneet että Ville saattaa mennä jopa loppuun asti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä porukasta toivon, että Jukka lähtee. Mua edelleen korpeaa, että vain Eevis oli someraivon kohteena ja nyt kansa on antanut Jukalle anteeksi koska kikkelihan se poikaa vaan vei. Tasapuolisuuden vuoksi, myös toinen osapuoli someraivon aiheuttaneesta aktista ulos.
Kyllä! Olen niin kyllästynyt näihin naisia alistaviin asenteisiin, jota näkee ja kuulee kaikkialla, myös bb-talossa. Tääkkä Suomessa naisviha on kyllä aivan tätä päivää vielä, ihan melkein tuntuu siltä että pahentunut aiemmasta.
Suomessa on ihan älyttömän paljon naisvihaa miehissä, ja myös naisissa vaika ei uskoisi. naisten naisviha tulee esille juuri Eeviksen kohdalla, miten häntä mollattiin talossa sekstaamisesta, vaikka Jukka oli ihan yhtä innokas osallistumaan. Ja joka kausi on talossa ollut seksiä, sitä en tiedä miten aiemmilla kausilla esim. edellisellä, parjattiinko pelkästään Jennaa talossa sekstaamisesta? Mutta, joo, ahdasmieliset naiset (ne jotka kotona antaa lauantai-iltana pimeässä peiton alla häthätää kerran kuukaudessa) vihaa naista, joka on sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa,
Tämä on ollut järkyttävää, joskin avartavaa huomata näin 36-vuotiaana naisena. Naisvihaa olen huomannut ihan lähisuvun miehissä, kavereiden miehissä jne. Vaikka ovat ihan ”sivistyneitä”, moni korkeastikin koulutettu ja näennäisesti hyviä perheenisiä. Taustalla kuitenkin ajatus, että naisen pitäisi olla tyytyväinen kun saa hoitaa yksin kodin ja lapset. Mitään tarpeita ei saisi naisella olla, mutta miehen halut pitäisi aina olla valmiina tyydyttämään. Naisista puhutaan miesporukassa rumasti ”panopuina”, ja jos porukassa ollaan, niin miehet istuu kittaamassa kaljaa ja seurustelemaan, kun naiset laittaa ruoan, kattaa pöydän, pesee tiskit ja hoitaa lapset siinä sivussa...
akateemiset miehethän niitä naisvihaajia juuri ovat, eivät taida osata edes kotitöitä tehdä.
Duunarimiehet osallistuvat kotitöihin, ainakin minun raavas isäni teki samat kotityöt mitä aitikin jo 70-luvulla, en oo nähnyt lähipiirissä muitakaan miehiä jotka ei kotitöitä tee siinä kuin työssäkäyvä nainenkin. ja ne miehet myös osaa ottaa känneja ja kiroilla, mutta kotityöt ne tekee eivätkä pidä sitä mitenkään naisen työnä.
Mutta tämä kuuluu ihan omaan ketjuunsa. Ja eeviksen pois äänestäminen ei ollut naisvihaa vaan inhoa eevistä kohtaan. Ihan itse ansaitsi mitä sai.
Mikä tuota Anua vaivaa? Eikö se ymmärrä mitä sille puhutaan vai miksi se ei puhu? Mykkä se ei vissiin kuitenkaan ole, kun muutaman kerran on vingahtanut jonkun asiayhteyteen sopimattoman lauseen. Pelaako tuo ihan täydellä pakalla?
"Anu on uskomattoman älykäs ihminen" Helmeri
Voisko joku kiihkottomasti suhtautuva kertoa lyhyesti mitkä on tänään olleet tunnelmat? Katsoin bileet mutten ole tänään päässyt ollenkaan katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä koosteessa näytetään kaikkea turhaa lätinää oikean sekoilun sijaan?
Huomisen koosteeseen pitää vielä jäädä, kun ei tämän päivän makoilusta paljon kerry materiaalia.
Näytetäänkö sunnuntaina näitä vanhojakin yleensä?
Olen niin ahkerasti viikonloppuisin katellu 24/7, että kaikki tuntuu vanhilta. On kuitenkin semmonen mutu että näytetään vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuota Anua vaivaa? Eikö se ymmärrä mitä sille puhutaan vai miksi se ei puhu? Mykkä se ei vissiin kuitenkaan ole, kun muutaman kerran on vingahtanut jonkun asiayhteyteen sopimattoman lauseen. Pelaako tuo ihan täydellä pakalla?
Ihan pölvästiltä vaikuttaa. En ole yhtäkään järkevää juttua sen suusta kuullut.
Tupu järkyttävän näköinen yöllä kännissä.
Sauna Klonkku 😂😂😂😂 Krisu on mahtava!!!!
En kuulu kirkkoon mutta Ville on järjen ääni ja asukkaiden pitää ymmärtää että he eivät valitse kuka talossa on ja toivon että Ville pysyy talossa koska se Krisua ärsyttää.
Jukan 20cm leka näkyi äsken kylpytakin alta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen bb haastattelussa Villeä pois ajettiin ja klipit eilen ja tänään Villen poisajoa. Ois tasapuolista ottaa vieraaksi kaikkien äänestyksessä olleitten faneja.
Joo aika tylysti haastattelussa ajettiin pois Villeä ”Jeesus on niin nähty” jne. Mutta kun Ville onkin moniulotteisempi tyyppi (enenmän kuin moni muu!) ja enemmän kuin ne pelkät Jeesus-jutut...
Huoh, Ville on nähty lähinnä talon iloisia hetkiä rajoittavana persoonana. Eeviksellä oli suuri vaikutus Jukkaan, Tarinaan ja Keviniin, taloon jääviin on ollut positiivinen vaikutus. Tarina ei enää jatkuvasti hoe sanaa tavallaan, hän pystyy keskustelemaan muidenkin asukkaiden kanssa. Kevin, on aina oma itsensä, muutkin ovat enemmän nauttineet seurasta. Ville jatkaa samalla uralla, rajoittaa muiden asukkaiden luonnollista iloa ja avautumista, jatkuvasti. Ville ei ole mikään enkeli kommenteissaan, ei ole mikään se, miksi itseään valistaa alamaisilleen olevan. Eniten viiraa mielessä, ylimysmielinen, silti tylsä, nähty moneen kertaan miten rukoilee kättää asettaen fyysisen vamman (lähinnä mustelman) päälle ja odottaa itse, että parantuu sekunneissa. Ville on tuotannon läppä ohjelmalle, kyllä tiesivät mikä Villen mentaliteetti on. En sinänsä arvosta, että tuotannon puolesta valitaan ko. jeesustelija, kun alalta varmaan alaa tervejärkevämmmin ajattelivia on. Toisin on sitten homo puolista, siltä puolen on valittu erittäin fiksuja, karismaattisia osallistujia. Ai niin, itse ole eronnut kirkosta ja suhtaudun tapaamisiini ihmisiin normisti.
Ville on just jees. Tuotanto on vaan p****t housussa, kun ovat tajunneet että Ville saattaa mennä jopa loppuun asti...
Tuotanto pelaa Ville jatkuvasti peliaikaa, ei katsojat.
Kattonu nyt 24/7. Kylläpä tuo kooste antaa erilaisen kuvan kaikesta.
Tarina narisi koko yön. Helmeri oli ihan yhtä tolkuttoman, ellei pahemminki, ääliökännissä niinkö muutki juovat äijät. Häiritsi ja sikaili yöllä.
Tarinan ongelmat vie Kevinin ajan.
Tupu oli järkyttävä kännissä. Anu ei osannut ku käkättää. Hyi.
Koostekin loppui ihan kesken yön osalta.
Kyselikö Jukka äsken Miraa harrastamaan seksiä?