BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Siis tuo tarina on outeudessaan niin outo ettei oudonmaksi voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Pidin Eeviksestä ja olen ollut saman miehen kanssa 26 vuotta.
Harrasti seksiä mutta en minä sitä nähnyt kun olivat vilttejen alla.
Ihana keskustelija ja erikoinen ihminen.
Mitä ovat nuo vilttejet?
Ihmisillä on näköjään lyhyt muisti kun täällä hehkutaan Eevistä, itse en tule unohtamaan hänen törkyilyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisun jutut: mummot vois mennä hieromasauvakävelylle, hehehe, Helmeri meni syömään peräreikäleipää hihihihii.
Sekä ruumiin ma*turboiminen, sais kylmää kyytiä, kiähkiähkiäh! Aika sairas mieli täytyy olla.
Ei ehkä sairas (ok eläinrääkkäys kyllä kertoo pahasta mielisairaudesta), mutta lapsellinen huumorintaju. Tllasia läppiä kerrotaan röiukkojen kanssa kahvihuoneessa ja nauretaan makiasti maha kippurassa kjeh kjeh rääh heh röh
Vierailija kirjoitti:
Eevis oli ihana ja sillä siisti. Joitakin se korpeaa ja miksiköhän?
Sinua eevisfania totuus tuntuu korpeavan, kun jauhat täällä eeviksen ihanuutta ja puolustelet vieläkin. Millon on "naisvihaa", millon "kateutta".
Tuolla logiikalla yksikään nainen ei voi bb:stä tippua, koska se on naisvihaa, kaikista naisista on pakko pitää. No ei ole.
Makuja on monia, ei se tarkota että ihminen vihaa naisia, jos se inhoaa eevistä, herranen aika sentään.
Kannattasko sunkin keskittyä nykyisiin asukkaisiin.
Eevis tippui ihan syystä, oli katsojien mielestä vastenmielinen, muinaisessa kyläyhteisössä eevis olisi poljettu suohon ylimielisyyksineen, bb-talosta sellanen onneksi vain tiputetaan pois hyvissä ruumiin voimissa.
Move on.
Tehkää sille vtun Eevikselle nyt oma keskustelu, jos siitä on vielä pakko vääntää.
Kauan Tarina ja Milla sai nukkua?
Kyllä tuo tarinan jutut on niin nähty. Ei mitään viihdearvoa enään. . Pois vaan. Onneks ei ole sossurahat tullu vielä, niin ei ole tarinan tukijoilla kauheasti massia.
. Keskittäkää äänet jukalle Ville selviää kyllä lahkolaisten äänillä.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Anusta. Ärsyttää kun joku kysyy jotain eikä voi vastata suoraan vaan höpisee jotain ihan muuta. Muutenkin ihan turha käkättäjä.
Eihän sun tartte tykätä! Se on vapaaehtoista, samoin tämän ohjelman katselu ja tänne kirjoittaminen.
Ei mun rahat lopu ja äänestän Tarinaa. Turha manipuloida. Perttu voitti aikanaan vaikka oli aina äänestyksessä.
No Tarina ei voita mutta äänestän suosikkiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä porukasta toivon, että Jukka lähtee. Mua edelleen korpeaa, että vain Eevis oli someraivon kohteena ja nyt kansa on antanut Jukalle anteeksi koska kikkelihan se poikaa vaan vei. Tasapuolisuuden vuoksi, myös toinen osapuoli someraivon aiheuttaneesta aktista ulos.
Siis paneskeluiden takiako Eeviksestä someraivottiin?
Mähän en niitä Eevis juttuja oikeastaan lukenut, koska hän oli mulle täysin sukkatyyppi. Mä olen koko ajan kuvitellut, että Eevistä paneteltiin niin paljon hänen habituksensa takia. Nuhruinen, ulosanti rasittava ja heikko hygienia. Jukkahan ei liity tuohon mitenkään.
Paneskelu oli se alkuperäinen syy someraivolle, sitten lähdettiin keksimään kaikkea p*skaa siitä ihmisestä ja lietsomaan sitä raivoa entisestään, kunnes tultiin kliimaksiin ja saatiin Eevis pois talosta. Mutta kyllä, perimmäinen syy raivolle oli nimenomaan se seksi.
Aika jännä, kun nyt sitten innolla odotetaan Helmerin ja Anun panevan talossa.
Ei vaan nuhjainen haiseminen ja eritteellinen nyhjäys toisten aikana sekä totaalinen käytöstapojen puute sekä sääntöjen jatkuva rikkominen.
Ei inho tyhjästä tule, eevis oli kuvottavan ylimielinen kalju maahinen, joka ei välittänyt kuin itsestään.
Öykkäristä ei saa ihanaa ihmistä vaikka voissa paistais. Lisäksi oli stanan tyhmä. Vaikkei tyhmät tietysti sen sivistyssanasuletuksen jälkeen fasadinsa taakse nähneet, luulivat että sanoi jotain tosi älykästä, vaikkei sanonut mitään järkeenkäypää.
Mene ottamaan iltalääkkeet, on taas psykoosit tulilla.Ihan kuin tässä olisi ollut useampi persoona kirjoittamassa, hieno sekopäinen yksinpuhelu ja tuo kuittaus lääkkeiden otosta lopussa kuin muistutus toiselta persoonalta itsellesi.
Oletpa vihamielinen, kateuttako? Oletko naisvihaaja? Oletko miesvihaaja?
Miksi viestiä ei saisi kirjottaa monta ihmistä? Oletko yksinäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Anusta. Ärsyttää kun joku kysyy jotain eikä voi vastata suoraan vaan höpisee jotain ihan muuta. Muutenkin ihan turha käkättäjä.
Eihän sun tartte tykätä! Se on vapaaehtoista, samoin tämän ohjelman katselu ja tänne kirjoittaminen.
Eli tätä saa katsoa vain, jos rakastaa kaikkia asukkaita?
Milla on suihkupaskantaja. Hyvä ilme Jukalla kun kuunteli noita juttuja.
Kaikki tämän vuoden asukkaat ovat tylsiä. Ei ole ketään suosikkia. Vai johtuuko se siitä että koko ohjelma tuntuu kulahtanutta. Oon vissiin kasvanut jo ulos tällästä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo tarinan jutut on niin nähty. Ei mitään viihdearvoa enään. . Pois vaan. Onneks ei ole sossurahat tullu vielä, niin ei ole tarinan tukijoilla kauheasti massia.
. Keskittäkää äänet jukalle Ville selviää kyllä lahkolaisten äänillä.
No kun niitä sossu rahoja ei tule koskaan. Sanoisin että korkeasti koulutetut ei Jukkaa äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun rahat lopu ja äänestän Tarinaa. Turha manipuloida. Perttu voitti aikanaan vaikka oli aina äänestyksessä.
No Tarina ei voita mutta äänestän suosikkiani.
Parempi Tarina, kun Ville tai Anu.
Mikä tuo noiden metsää purkissa -juttu on?
Timppa talk shown vieraana.
Tuollahan noita paskojia sitten riittää. Krisu kertonut aiemmin olevansa kostopaskoja ja Milla taas suihkupaskoja.
Minua taas ärsytti suunnattomasti, kun kullinhimoissaan oli valmis sabotoimaan koko viiikkotehtävän kun lööppi ja vonkasi Jukkaa kesken tehtävän.