BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkky toi Krisu pitemmän päälle. Aivan inhokiksi suosikista!
Minä, ja muut, jotka ikäväkseen joutuneet olemaan tuollaisten ylpeästi viinaanmenevien dänkkiäijien seurassa, nähtiin heti ekana päivänä mikä on miehiään. Kyllä ne osaa olla hyviä seuramiehiäkin, mutta pinnan alla kytee jotain ihan muuta. Kyllä se viina on pahaksi ihan kaikille.
Komps.
Vierailija kirjoitti:
Tästä porukasta toivon, että Jukka lähtee. Mua edelleen korpeaa, että vain Eevis oli someraivon kohteena ja nyt kansa on antanut Jukalle anteeksi koska kikkelihan se poikaa vaan vei. Tasapuolisuuden vuoksi, myös toinen osapuoli someraivon aiheuttaneesta aktista ulos.
Kyllä! Olen niin kyllästynyt näihin naisia alistaviin asenteisiin, jota näkee ja kuulee kaikkialla, myös bb-talossa. Tääkkä Suomessa naisviha on kyllä aivan tätä päivää vielä, ihan melkein tuntuu siltä että pahentunut aiemmasta.
Kimmo ei diggaa persu ideologiaa. Seurasin aika tarkkaan. Ei siinä srn kummempaa jankkausta ollut. Helmeri rakastaa kaikkia oku vastaus siihen mitä Kimmo kysy mutta sitä vastausta ei tullut vähään aikaan. Vähän kummallista. Olihan ne kännissä.
Krisu ja Kimmo sai päiväunia 15 min,
Mira ja Tupu sai uniaikaa 15 min,
Helmeri ja Anu saivat nukkua 45 min,
Ville ja Milla sai päiväuniaikaa 25 min,
Jukka ja Kevin saivat nukkua 40 min
ja Tarina mukanaan Milla aloittaa viimeiset päiväunet klo 20.20
Jukkakin taitaa olla bi, -kertoi eilen kiihottuneensa naismaisista miehistä. Keviniä ehdottivat muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä porukasta toivon, että Jukka lähtee. Mua edelleen korpeaa, että vain Eevis oli someraivon kohteena ja nyt kansa on antanut Jukalle anteeksi koska kikkelihan se poikaa vaan vei. Tasapuolisuuden vuoksi, myös toinen osapuoli someraivon aiheuttaneesta aktista ulos.
Siis paneskeluiden takiako Eeviksestä someraivottiin?
Mähän en niitä Eevis juttuja oikeastaan lukenut, koska hän oli mulle täysin sukkatyyppi. Mä olen koko ajan kuvitellut, että Eevistä paneteltiin niin paljon hänen habituksensa takia. Nuhruinen, ulosanti rasittava ja heikko hygienia. Jukkahan ei liity tuohon mitenkään.
Paneskelu oli se alkuperäinen syy someraivolle, sitten lähdettiin keksimään kaikkea p*skaa siitä ihmisestä ja lietsomaan sitä raivoa entisestään, kunnes tultiin kliimaksiin ja saatiin Eevis pois talosta. Mutta kyllä, perimmäinen syy raivolle oli nimenomaan se seksi.
Aika jännä, kun nyt sitten innolla odotetaan Helmerin ja Anun panevan talossa.
Ei vaan nuhjainen haiseminen ja eritteellinen nyhjäys toisten aikana sekä totaalinen käytöstapojen puute sekä sääntöjen jatkuva rikkominen.
Ei inho tyhjästä tule, eevis oli kuvottavan ylimielinen kalju maahinen, joka ei välittänyt kuin itsestään.
Öykkäristä ei saa ihanaa ihmistä vaikka voissa paistais. Lisäksi oli stanan tyhmä. Vaikkei tyhmät tietysti sen sivistyssanasuletuksen jälkeen fasadinsa taakse nähneet, luulivat että sanoi jotain tosi älykästä, vaikkei sanonut mitään järkeenkäypää.
Mene ottamaan iltalääkkeet, on taas psykoosit tulilla.
Ihan kuin tässä olisi ollut useampi persoona kirjoittamassa, hieno sekopäinen yksinpuhelu ja tuo kuittaus lääkkeiden otosta lopussa kuin muistutus toiselta persoonalta itsellesi.
Helmeri pilaa voittomahiksensa kyhnäämällä Anun kanssa. Anu kun ei ole mikään kansan suosikki. Kohta nekin makaa 24/7 tuossa sohvalla
Eevis oli ihana ja sillä siisti. Joitakin se korpeaa ja miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mähän en niitä Eevis juttuja oikeastaan lukenut, koska hän oli mulle täysin sukkatyyppi. Mä olen koko ajan kuvitellut, että Eevistä paneteltiin niin paljon hänen habituksensa takia. Nuhruinen, ulosanti rasittava ja heikko hygienia. Jukkahan ei liity tuohon mitenkään.
Paneskelu oli se alkuperäinen syy someraivolle, sitten lähdettiin keksimään kaikkea p*skaa siitä ihmisestä ja lietsomaan sitä raivoa entisestään, kunnes tultiin kliimaksiin ja saatiin Eevis pois talosta. Mutta kyllä, perimmäinen syy raivolle oli nimenomaan se seksi.
Ei vaan nuhjainen haiseminen ja eritteellinen nyhjäys toisten aikana sekä totaalinen käytöstapojen puute sekä sääntöjen jatkuva rikkominen.
Ei inho tyhjästä tule, eevis oli kuvottavan ylimielinen kalju maahinen, joka ei välittänyt kuin itsestään.
Öykkäristä ei saa ihanaa ihmistä vaikka voissa paistais. Lisäksi oli stanan tyhmä. Vaikkei tyhmät tietysti sen sivistyssanasuletuksen jälkeen fasadinsa taakse nähneet, luulivat että sanoi jotain tosi älykästä, vaikkei sanonut mitään järkeenkäypää.
Sun kirjoitustapa on niin oksettava, etten pysty lukemaan loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmerillä kaksi pitkää parisuhdetta takana. Ilmeisesti naisten kanssa. Oiskohan kaapissa sit kuitenkin.
Ei hetero kosketa toisen haaroväliä kun tulee silleen eteen miten Kimmo tuli, tai työnnä kännissäkään päätä toisen haaruksiin, puhele Kimmon kanssa pussailusta jne
Selvinpäin Krisun mukanaollessa ihan hauska läppä tuo homostelu keskenään, mutta ei tee sitä esim Jukan kanssa kahdestaan ollessa. Nyt ei Krisua ollut lähimainkaan
Onko jossain yhteydessä sanottu, että exät olisivat olleet naisia vai oletetaanko vain näin?
Krisuhan esim puhuu tyttöystävästä, Ville vaimosta, Tarina muunsukupuolisesta, mutta eikö Helmeri ole aina vain puhunut eksistään ja että on ollut kahdesti kihloissa voihan miesparikin olla kihloissa.
Kyllä homoillakin on tyttöystäviä yleensä ollut, useimmat ovat jopa naimisissa naisen kanssa.
Eihän se mitään tarkoita että on tyttöystävä, ei siinä tarvitse himoa olla, vaikka ystävyysrakkautta oiskin.
täytyy olla intohimoa tunnetta paloa aatosta jaloa
Ville kiroili "krisu juonut 10 fuckin litraa kaljaa eilen "
Ihanat äänet kun Mira imee maustekurkkua🥒
Kun tätä kysyttiin, niin Hemmin ja Krisun suutelu löytyy YouTubesta käyttäjän Kantopaketti videosta nimeltä "Krisulle maistuu kalja"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Olen niin kyllästynyt näihin naisia alistaviin asenteisiin, jota näkee ja kuulee kaikkialla, myös bb-talossa. Tääkkä Suomessa naisviha on kyllä aivan tätä päivää vielä, ihan melkein tuntuu siltä että pahentunut aiemmasta.
Eevikseen lähtöön vaikutti muut tekijät kuin pelkkä seksi. Nasty akka se oli kaikin puolin. Se että toivoo Jukan lähtöä vain koska ''tasa-arvo'' on ehkä typerin argumentti minkä olen lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on on musta sydän. Miten voikaan ihminen kirjoittaa toisesta noin inhottavasti.
Kiva, herätitte sitten Eevis-hullun.
tarina ja milla meni päikkäreille,tarina änkes ihan kiinni,laittoi jalan millan päälle ja käden ,,,ei mitään rajaa ton käytöksellä
Vierailija kirjoitti:
Ville kiroili "krisu juonut 10 fuckin litraa kaljaa eilen "
Eikös hän puhunut Kimmosta eikä Krisusta?
Asukkaat ovat kypsiä villeen. Itsekin oon täällä. Ville ja Jukka ulos.
Minä, ja muut, jotka ikäväkseen joutuneet olemaan tuollaisten ylpeästi viinaanmenevien dänkkiäijien seurassa, nähtiin heti ekana päivänä mikä on miehiään. Kyllä ne osaa olla hyviä seuramiehiäkin, mutta pinnan alla kytee jotain ihan muuta. Kyllä se viina on pahaksi ihan kaikille.