BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ihan asiastahan tuo Kevin jauhaa.
Mutta tuo suunnitelma tehtiin yöllä, joten ei silloin voi mennä pyytämään muita sohvalle ja kysyä että onko ok ja mitä mielipiteitä muilla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Kimmo liehittele Keviniä jos kerran on homoseksuaali?
Herääkö heteron mielenkiinto pelkästään sen perusteella, että joku toinen on hetero, tuskin? Uskon, että kukaan tuolla ei ajattele Kimmoa homona, ellei hän itse sitä paljasta, sillä hänen olemuksessaan ei ole mitään homouteen viittaavaa. Olisikin mielenkiintoista nähdä Villen reaktio, jos hän saisi tietää, että Kimmokin on homo, koska hänellä on selvä ennakkokäsitys siitä, millaisia homot ovat ja kaikki eivät todellakaan ole sellaisia kuin Kevin, mahtaisi olla miettimisen paikka Jeesuksen apurille.
Itselleni tuli positiivisena yllätyksenä, että Kimmokin kuuluu vähemmistöedustukseen. Ei todellakaan mikään stereotyyppinen haku, mistä menee iso peukku castingin suuntaan! Mielenkiintoista seurata, paljastaako tätä suuntautumistaan missään vaiheessa talon asukkaille, vai arvaako mahdollisesti joku. Luulen, ettei kuitenkaan kysyttäessä alkaisi valehtelemaan, vaikka ei sitä tuolla ääneen julistaisikaan, kun suvaitsevaisuusajattelu oli esittelyn perusteella lähellä herran sydäntä.
Kyllä hänen suuntautumisensa on niin läpipaistavaa, että tuskin kukaan asukkaista pitää Kimmoa heterona.
Jäi ihan säälittämääm Tarinan itkut jäätyään ilman sänkyä (1. päivänä).
Niin isot puheet kuinka rohkeus ja pelkojen kätteleminen on nyt se juttu. Ja sit itkeä tihrustetaan sängyn puuttumista :D Ei ole Tarina tainnut poistua ikinä mukavuusalueelta, ihan vaikka retkelle tai leirille. Niissä usein nukutaan missä sattuu ja ei ole iso asia, jos sattuu olemaan huono patja tai ei patjaa ollenkaan.
Miehen kommentti asukkaisiin oli, että onpas siellä hakemalla haettu erilaisia hahmoja, ei kait vaan ole näyttelijöitä osa?
Ja Tarina jatkaa ja jatkaa ja jatkaa.
Kai tuolla jonkun pitää ottaa ohjat käsiin kun jengiä on noin paljon. Tarinaa harmittaa ettei se ollut hän itse, vaikka hänkin oli yöllä mukana suunnittelemassa. Herne meni poikittain, kun Anu komensikin hänet pois makkarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis on todenäk asperger-nainen
Mä olen nainen ja mulla on asperger, enkä ole tollanen epähygieeninen, vaikeasti artikuloiva ja olemattoman huumorintajun omaava kuin Eevis. Sosiaalisesti olen kyllä yhtä huono. Ja tunnistan siitä kyllä useitakin aspi-piirteitä mutta en sopii myös autistiin, ja musta tuntuu et Eevis on lähempänä just autismikirjon toista päätä kuin aspergeria. On kuitenkin älykäs ja lahjakas ilm. matemaattisesti, ja monet autistithan juuri ovat tällaisia.
Maalais-Jukka näki Eeviksessä helpon saaliin.
Joutuuko Helmeri äänestykseen kun ei tehnyt bb tehtäväa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Nyt alkaa yöllinen suunnitelma pyörimään. Jukan ja mahdollisesti TImonkin kiinni saamiseksi :D
Lisätietoa tästä, kiitos!
Tekivät yövahdissa suunnitelman, että makkari ratsataan heti kun isoveikka herättää asukkaat. Kaikki muut tilat on pengottu jo. Eli Krisu, Anu ja Helmeri (+Tarina) oli suunnitelmassa mukana. Olivat varmoja Jukan ja ehkä Timonkin syyllisyydestä. Niillä oli ilmeisesti Jukkaa varten jotain ansojakin, makkarin ulkoovella joku kalikka-ansa, jos se lähtis yöllä piilottamaan kolikoita ulos kun tietää että aamulla makkarissa tapahtuu.
Toivottavasti Tarina tippuu ekana, ärsyttävä valittaja
Vierailija kirjoitti:
Kaks kameraa ja molemmat kuvaa samaa.
Yöllä toinen kamera kuvasi tyhjää olkkaria, vaikka muuallakin tapahtui.
Johtuu siitä, että Jukkapoika ja aspergernainen kiehnäsivät toisissaan kiinni ja bb-tuotantohan on sanonut, ettei hellyydenosoituksia näytetä ruudussa Siksi maksavat katsovat saivat katsella mielenkiintoista tyhjää olohuonetta.
Voi Tarina. Jatka eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Tarina tippuu ekana, ärsyttävä valittaja
Ärsyttävien ihmisten pitäisi olla kuitenkin pidempään, jotta muita alkaa ärsyttämään ja nähdään ehkä jotain mielenkiintoisia keskusteluja. Ihan pelkkää tapettia ei kukaan seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaks kameraa ja molemmat kuvaa samaa.
Yöllä toinen kamera kuvasi tyhjää olkkaria, vaikka muuallakin tapahtui.
Johtuu siitä, että Jukkapoika ja aspergernainen kiehnäsivät toisissaan kiinni ja bb-tuotantohan on sanonut, ettei hellyydenosoituksia näytetä ruudussa Siksi maksavat katsovat saivat katsella mielenkiintoista tyhjää olohuonetta.
Jukka ja Eevis oli sillon jo makkarissa nukkumassa. Sillon kun pariskunta kiehnäsi käytävällä niin kamerat kuvasi olkkarinjengiä ja keittiönjengiä.
Kevin jatkaa vieläkin :D
Välillä mulle tulee Kevinistä mieleen 14-vuotias teinityttö kaiken dramaattisuutensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herääkö heteron mielenkiinto pelkästään sen perusteella, että joku toinen on hetero, tuskin? Uskon, että kukaan tuolla ei ajattele Kimmoa homona, ellei hän itse sitä paljasta, sillä hänen olemuksessaan ei ole mitään homouteen viittaavaa. Olisikin mielenkiintoista nähdä Villen reaktio, jos hän saisi tietää, että Kimmokin on homo, koska hänellä on selvä ennakkokäsitys siitä, millaisia homot ovat ja kaikki eivät todellakaan ole sellaisia kuin Kevin, mahtaisi olla miettimisen paikka Jeesuksen apurille.
Itselleni tuli positiivisena yllätyksenä, että Kimmokin kuuluu vähemmistöedustukseen. Ei todellakaan mikään stereotyyppinen haku, mistä menee iso peukku castingin suuntaan! Mielenkiintoista seurata, paljastaako tätä suuntautumistaan missään vaiheessa talon asukkaille, vai arvaako mahdollisesti joku. Luulen, ettei kuitenkaan kysyttäessä alkaisi valehtelemaan, vaikka ei sitä tuolla ääneen julistaisikaan, kun suvaitsevaisuusajattelu oli esittelyn perusteella lähellä herran sydäntä.
Kyllä hänen suuntautumisensa on niin läpipaistavaa, että tuskin kukaan asukkaista pitää Kimmoa heterona.
Sinulla täytyy olla sisäänrakennettu röntgen tai sitten saat homoviboja sähkötolpistakin.
Olen pettynyt kun Helmeri ei uskaltanut tehdä varkaustehtävää. Voisi tippua sunnuntaina pois.
Eevis ja Jukkis sopivat hyvin yhteen ihan vaan jo noiden lempinimiensä perusteella :DD
Vierailija kirjoitti:
Eevis ja Jukkis sopivat hyvin yhteen ihan vaan jo noiden lempinimiensä perusteella :DD
Jukkis sunnuntaina pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Pehmeän oloinen kundi, jolla pehmeä ääni. Lisäksi TOm of Finland -fetissi, kun hiihtelee maastopuvunhousut jalassa. Viihtyy takuulla Herculeksen nahkailloissa.
En millään voi uskoa, että Kristian on vasta 27v. Näyttää 55-vuotiaalta Irwiniltä.
Hymyileekö toi Jukka ikinä? Tai nauraako? Tuntuu, ettei ikinä naura millekään (hyvillekään) jutuille, kun muut kikattaa vieressä. Tosikon oloinen. Eeviskin vaikuttaa huumorintajuisemmalta.