BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Onko koosteissakaan onnistuttu näyttämään kuvapätkää itse ryöstötilanteista? Missä tilanteessa esim. Ville sai varastettua kolikoita?
Vierailija kirjoitti:
Kahvikissa kirjoitti:
Voisko ne äänenvoimakkuudet tsekkaa kondikseen, sen jumala-hemmon länkytystä ei jaksa kuunnella ja lopettakaa ne Alman haastikset(niinku mitkä, hirveetä shaibaa!) suoran lähetyksen aikana! KETÄÄN ei kiinnosta..
Ei se nyt mikään suora lähetys ole, edellisen päivän tapahtumia.
Itse asiassa muu osuus illan lähetyksestä on ihan suora lukuunottamatta koostetta edelliseltä päivältä. Vieraan haastattelu on reaaliaikainen tapahtuma.
Nyt ois muutaman syyttömän kannattanut kieltäytyä tuosta ratsiasta. Ihan vaan hämmentääkseen soppaa. Esim. just pääepäillyt Jukka ja Timo.
Vierailija kirjoitti:
kyl huomaa mikä älykääpiö toi ärrävikanen on, puhuu kokoajan jostai reijästä.
Sil on ällävika
Vierailija kirjoitti:
Kaks kameraa ja molemmat kuvaa samaa.
Yöllä toinen kamera kuvasi tyhjää olkkaria, vaikka muuallakin tapahtui.
Tätä ohjelmaa tekee vanhempi tekijätiimi ja sen kyllä huomaa. Lakisääteiset ja hyvät yöunet ennen kaikkea.
Eikö noita uutisia voisi päivittää sivustolle vähän useammin kuin kerran vuorokaudessa?
Vierailija kirjoitti:
No niin. Nyt alkaa yöllinen suunnitelma pyörimään. Jukan ja mahdollisesti TImonkin kiinni saamiseksi :D
Lisätietoa tästä, kiitos!
Tuo on jännä ettei kukaan oikeasti epäile Villeä. Yölläkin Anu, Krisu, Tarina ja Helmeri suunnitteli tätä ratsiahommaa Timon ja Jukan päänmenoksi ja olivat varmoja että Jukan hermostuneisuus on varma merkki syyllisyydestä. Yksi oikeista tekijöistä oli kuitenkin jo nukkunut hyvän tovin kolikot housuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko koosteissakaan onnistuttu näyttämään kuvapätkää itse ryöstötilanteista? Missä tilanteessa esim. Ville sai varastettua kolikoita?
Ei kai noin surkeat kamerahemmot sellaista draamaa ymmärrä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jännä ettei kukaan oikeasti epäile Villeä. Yölläkin Anu, Krisu, Tarina ja Helmeri suunnitteli tätä ratsiahommaa Timon ja Jukan päänmenoksi ja olivat varmoja että Jukan hermostuneisuus on varma merkki syyllisyydestä. Yksi oikeista tekijöistä oli kuitenkin jo nukkunut hyvän tovin kolikot housuissaan.
Hassua myös, että eivät tajunneet, että jukan hermostuneisuus johtui panetuksesta eikä mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Kimmo liehittele Keviniä jos kerran on homoseksuaali?
Herääkö heteron mielenkiinto pelkästään sen perusteella, että joku toinen on hetero, tuskin? Uskon, että kukaan tuolla ei ajattele Kimmoa homona, ellei hän itse sitä paljasta, sillä hänen olemuksessaan ei ole mitään homouteen viittaavaa. Olisikin mielenkiintoista nähdä Villen reaktio, jos hän saisi tietää, että Kimmokin on homo, koska hänellä on selvä ennakkokäsitys siitä, millaisia homot ovat ja kaikki eivät todellakaan ole sellaisia kuin Kevin, mahtaisi olla miettimisen paikka Jeesuksen apurille.
Vierailija kirjoitti:
Villellä ei ole minkäänlaisia käytöstapoja. Suureen ääneen vaan paasaa yksinään. Kaiken lisäksi asioita, jotka on tuttuja kaikille, joilla on edes jonkunlainen yleissivistys.
Jep! Toi valtava ylemmyydentunne joka Villestä paistaa läpi on luontaantyöntävää. Ei minkäänlaista suvaitsevuutta tai arvostusta muita asukkaita kohtaan.
Voi järkytys noita kampaajan hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Kimmo liehittele Keviniä jos kerran on homoseksuaali?
Herääkö heteron mielenkiinto pelkästään sen perusteella, että joku toinen on hetero, tuskin? Uskon, että kukaan tuolla ei ajattele Kimmoa homona, ellei hän itse sitä paljasta, sillä hänen olemuksessaan ei ole mitään homouteen viittaavaa. Olisikin mielenkiintoista nähdä Villen reaktio, jos hän saisi tietää, että Kimmokin on homo, koska hänellä on selvä ennakkokäsitys siitä, millaisia homot ovat ja kaikki eivät todellakaan ole sellaisia kuin Kevin, mahtaisi olla miettimisen paikka Jeesuksen apurille.
Itselleni tuli positiivisena yllätyksenä, että Kimmokin kuuluu vähemmistöedustukseen. Ei todellakaan mikään stereotyyppinen haku, mistä menee iso peukku castingin suuntaan! Mielenkiintoista seurata, paljastaako tätä suuntautumistaan missään vaiheessa talon asukkaille, vai arvaako mahdollisesti joku. Luulen, ettei kuitenkaan kysyttäessä alkaisi valehtelemaan, vaikka ei sitä tuolla ääneen julistaisikaan, kun suvaitsevaisuusajattelu oli esittelyn perusteella lähellä herran sydäntä.
Lopettakaauskovienvainot kirjoitti:
Jaa taas täällä puhutaan Villestä p''k' '. Mielummin kuuntelen Villen' jorinoita' kuin esim keviniä tai Tarinaa.
Lopettakaa jo uskovaisten solvaus ja lakatkaa ottamasta yhtä silmåtikuksi vaan sen takia et on uskossa
Ville on silmätikku sen takia kun on niin ärsyttävä. Mut samoin on kyllä kaikki uskovaiset. Hän ihan itse omalla töykeällä käytöksellään ja suvaitsemattomuudellaan hankkii näitä negatiivisia kommentteja.
Kevin ja Tarina hermoilee nyt, kun talossa on menossa ratsia. Kevin on jauhanut viimeisen 10 minuuttia miten ahdistavaa on, että tällaista tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis on todenäk asperger-nainen
Mä olen nainen ja mulla on asperger, enkä ole tollanen epähygieeninen, vaikeasti artikuloiva ja olemattoman huumorintajun omaava kuin Eevis. Sosiaalisesti olen kyllä yhtä huono. Ja tunnistan siitä kyllä useitakin aspi-piirteitä mutta en sopii myös autistiin, ja musta tuntuu et Eevis on lähempänä just autismikirjon toista päätä kuin aspergeria. On kuitenkin älykäs ja lahjakas ilm. matemaattisesti, ja monet autistithan juuri ovat tällaisia.
Eeviä ei ehkä niin ymmärrä mitä puhuu jos on vähän koulutettu. Hyvinhän hän puhuu ja aika paljon. On matemaattinen.
En tarkoittanut etteikö hänen sivistyssanojaan ymmärtäisi, vaan sitä että viiden sekunnin asian kertomiseen menee aikaa 2,5 minuuttia koska ulosanti on vaan niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kevin ja Tarina hermoilee nyt, kun talossa on menossa ratsia. Kevin on jauhanut viimeisen 10 minuuttia miten ahdistavaa on, että tällaista tapahtuu.
Tarina jatkaa " me koitetaan tässä sanoa, että täällä talossa ei saa olla mitään auktoriteettityyppiä,jolla on enemmän valtaa kuin toisilla. Talossa ei saa valta keskittyä toisille".
Ja Kevin jatkaa vielä vaan vaahtoamistaan.
Kyllä mä ihmettelen, että kukaan ei ole edes puolella sanalla epäillyt Villeä. Kaikkia muita on pohdittu. Mitähän tuumaavat, kun taivaaniskän poika paljastuu oman edun tavoittelijaksi, joka ihan pokkana varastaa ryhmän rahnoja, jotta itse saa koskemattomuuden. Jos Helmeri on kieltäytynyt, se kertoo siitä, että hän haluaa viikkotehtävän onnistuvan, ja ryhmälle hyvät rahat.