BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Eevis loju Jukan vieressä just silleen että, olen vielä tajuissani mutta en kuule mitä sanot vaikka ynähtelenkin vastaukseksi. PUSSAA MUO!! Minkälainen nainen ei pidä tossa tilanteessa hygieenistaan vimpanpäälle huolta!
Joka bb-kaudella on joku juntti joka pitää hattua päässä koko ajan sisälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Krisu avas vähän ilmastohysteeristen silmiä. Tarina ja Kevin eivät taida osata kovinkaan paljon ajatella kriittisesti, vaikka pitävät itseään tiedostavina.
Tarina ja Kevin tiedostavat itsensä, muttei ympäröivää maailmaa.
Jos tuonne voisi ottaa katsojat yhteyttä niin haluaisin että Villen rukoilisi, hampaat vaivaa. Olen luterilainen ja uskon kyllä Jeesukseen.
Nähdäänköhän TIS-Vilma tuolla BB-talossa? Hänhän aikoi hakea siihen. Samoiten Tia.
Lähetys on parantunut huomattavasti sitten maanantain, kiitos siitä. Haastatteluosuus on rauhallisempi ja kooste monipuolisemmin koottu. Keskustelupalstan puuttumista ihmettelen edelleen.
siis krisu ei tunnu yhtään sellaiselta et ois selvitellyt paljon pitää peltoa ostaa hyvittääkseen päästönsä 😅😅
No, Kristian voi ostaa mulle kolme hehtaaria metsää, ei todellakaan ole kaikilla semmoseen varaa.
Ihme sikapossujahan noista suuri osa on, Eevis etunenässä. Ihme ettei Jukka juossut karkuun kun kuuli.
Tarina pitää itseää viisaampana kuin onkaan. Myötistä tosta banaanikärpäshommasta ja Krisukin ties enemmän ekologisista asioista kuin Tarina. Missä lie pilvilinnoissa liihoitelee tuo Kertomus.
Parempi kooste kuin eilen, mutta äänentaso vaihtelee ikävästi edelleen. Välillä ei meinaa kuulla mitä noi höpöttää. Tekstitys ois varmana tämmösissä ohjelmissa hyvä. Muistaakseni BB:ssä joskus ollutkin, ainakin joissian kohdissa.
Minäkin olen Jumalan lapsi, mutta mun mielestä tuo Villen öyhötys menee jo vähän jumalanpilkan puolelle.
Kevin hieroo hiuksiaan joka välissä.. Katsokaapa
Vierailija kirjoitti:
Krisu avas vähän ilmastohysteeristen silmiä. Tarina ja Kevin eivät taida osata kovinkaan paljon ajatella kriittisesti, vaikka pitävät itseään tiedostavina.
Eli Kristian kertoi mielipiteitä, jotka ovat samoja kuin sinulla. Tarina ja Kevin ovat kanssasi eri mieltä, eli he ovat epäkriittisiä ja ei-tiedostavia.
Selvä.
Mua kyllä alko jotenkin säälittää Tarina... Ei ole kivaa olla inhottu henkilö sitten kun saapuu takaisin tavalliseen arkeen.. Voin vain kuvitella mitä tapahtuu, kun Tarina avaa somen. Suosittelisin kääntymään psykiatrin puoleen.
Ainoa ulkonäöllisesti mielenkiintoinen tuossa porukassa on Jukka♥
Ja psykologi-asiantuntija ei osaa/uskalla sanoa mistään mitään. Tai ehkä kysymykset on vaan niin tyhmiä, tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
No, Kristian voi ostaa mulle kolme hehtaaria metsää, ei todellakaan ole kaikilla semmoseen varaa.
Kyllä se toimii, vaikka sitä metsää ei jokainen henkilökohtaisesti omista. :D
Vierailija kirjoitti:
Näin on ja kouluhan siihen metsänhoitoon rahaakin, Lahot pitää kerätä yms. Jos vielä myrsky iskee pitää jäljet korjata. Ja missä se kaupunkilainen polttaa puuta. No mökillä tietysti, mutta onko sitten ilmastoteko pitää mökkiä ja ajella edestakaisin.
Pidetään Timo talossa, niin nähdään montaako se yrittää vai riittääkö käsi.