Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
36261/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo intiimiasioiden ruotiminen on kyllä ollut tiedossa kun Tarina taloon meni. Tottakai ihmisiä kiinnostaa

Vierailija
36262/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka ahmii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36263/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina puhuu mitä on muunsukupuoliset mitä myös Runo on. Ei halua kertoa mikä on runon sukupuoli oikeasti.Kas kun puhuu ,että haluaisi oman biologisen lapsen niin antoi ymmärtää ,että sen voi saada Runon kanssa ? Eli Runolla miehen vehkeet ??

Tää on mun mielestä jo tosi asiatonta, että spekuloidaan Runon intiimiasioita. Hän ei ole BB-asukas eikä ole tehnyt valintaa tuoda itseään julkisuuteen ruodittavaksi. Ymmärrän, että muunsukupuolisuus on monelle uusi, outo asia, mutta Runo on yksityishenkilö eikä ansaitse yksityisasioidensa ruotimista keskustelupalstoilla.

Aivan samalla tavalla voi spekuloida Runolla kuin muiden asukkaiden vanhemmilla, sisaruksilla, lapsilla, työnantajilla tai exillä/nyxillä.

Vierailija
36264/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin Runon profiilin, näemmä poistanut vain itsensä Tarinan jutuista, ihan ymmärrettävää

Mikä on runon instagram?

Vierailija
36265/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaan isän poika ei siunannut nyt ruokaa.

Vierailija
36266/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina puhuu mitä on muunsukupuoliset mitä myös Runo on. Ei halua kertoa mikä on runon sukupuoli oikeasti.Kas kun puhuu ,että haluaisi oman biologisen lapsen niin antoi ymmärtää ,että sen voi saada Runon kanssa ? Eli Runolla miehen vehkeet ??

Tää on mun mielestä jo tosi asiatonta, että spekuloidaan Runon intiimiasioita. Hän ei ole BB-asukas eikä ole tehnyt valintaa tuoda itseään julkisuuteen ruodittavaksi. Ymmärrän, että muunsukupuolisuus on monelle uusi, outo asia, mutta Runo on yksityishenkilö eikä ansaitse yksityisasioidensa ruotimista keskustelupalstoilla.

Ehkä olisi kannattanut kieltää sekotarinaa juoruilemasta talossa?

Vierailija
36267/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa näin, mutta Tarina itse tuonut Runon esiin kymmeniä kertoja talossa ja puhunut hänestä vaikka mitä muuta. Että kyllä se päävastuu on Tarinalla.

Vierailija
36268/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astioita ei kalistella syödessä, toisen yli ei kumarruta ottamaan ruokia, toisille tarjoillaan, kyynärpäät pöydältä pois. Voi hyvää päivää! Ei maiskuteta ei puhuta ruoka suussa....

Vierailija
36269/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville vaikuttaa MK ultran uhrilta.

Mikä se on?

Aivopesu. Tosin eipä Viile liity siihen mitenkään, julkkiksia kyllä kohdellaan kaltoin.

Vierailija
36270/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaan isän poika ei siunannut nyt ruokaa.

Hyvin harvoin. Eikä koskaan sano hyvää yötä Jeesus myötä.

Vierailija
36271/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astioita ei kalistella syödessä, toisen yli ei kumarruta ottamaan ruokia, toisille tarjoillaan, kyynärpäät pöydältä pois. Voi hyvää päivää! Ei maiskuteta ei puhuta ruoka suussa....

Eikä röyhtäillä.

Vierailija
36272/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu on kyllä niin naurettava tuon gluteenittomuutensa kanssa, eilen veti Jalostajan valmisluhapullia tölkissä. Alkanut ärsyttämään koko ihminen, takertuu Hemmiin vain ja ainoastaan siitä syyatä, että tietää Hemmin olevan suosittu, ajattelee varmaan ratsastavansa hänen mukana finaaliin. Melkein riitti äänet jo häätöön, no ehkä ensiviikolla

Just tollainen pelleily pilaa oikeiden keliaakikkojen maineen.

Nytkin Anu sanoi, että voi syödä vähän noita vehnäisiä lihapiirakoita, ei kokonaista, mutta osan.

Tämmöisistä tulee sitten se harhakäsitys etti keliakia olekaan vakava sairaus.

Onko Anu sanonut olevansa keliaakikko vai suosivansa gluteenitonta ruokavaliota? Kaksi aivan eri asiaa. Itse olen atoopikko, ja olen huomannut, että ihoni pysyy parempana kun jätän ylimääräiset viljat pois, enkä mussuta paljon vehnää. En pidä touhuani pelleilynä, enkä niidenkään keillä on vaikkapa vilja yliherkkyys, ja viljatuotteet pistää masun sekaisin.

Tämä nyt on täysi ohis. Vaikeana atoopikkona alkoi ketuttaa tää keskustelu, kun täällä osa vouhottaa että pelkästään keliaakikot saavat syödä gluteiinitonta ruokaa. Koittakakaa tajuta että se voi olla muillekin sopiva ruokavalio.

Eihän kukaan väittänyt Anun olevan keliaakikko vaan, että Anu pilaa keliaakikkojen maineen touhullaan. Keliaakikko ei voi syödä yhtään vehnää, mutta Anu näköjään voi ihan mielihalujensa mukaan. Silloin ei kannata esittää olevansa gluteeniton, koska se vaan sekottaa asiaa tuntemattomat. Just tällaisten omatekoisten gluteenittomien takia kaikki luulee, että keliaakikkokin voi syödä vehnää, mutta ei vaan halua. Koita tajuta että ketuttaa se keliaakikkokin kun joku diagnosoi, että välillä voi syödä vehnää ja välillä ei ja sotkee noilla kikkailullaan käsityksen gluteenittomuudesta. Silloin kannattaa ennemmin vain sanoa, että en halua syödä gluteenillista vaan gluteenitonta.

Vierailija
36273/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä röyhtäillä.

Röyhtäys on kiinalaisen kiitos.

Vierailija
36274/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira kysy suorasukaan ja ymmärrettävästi Tarina ei kertonut mikä liittyy Runoon.

Vierailija
36275/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen ilmaisesta striimistä seurasin (tai paremminkin jouduin seuraamaan) Millan keittiökäyttäytymistä heti kauppareissun jälkeen...

Käsittämättömän ahne, itsekäs ja röyhkeä asukas. Enpä olisi uskonut jos en itse olisi nähnyt vaikka tästähän osa asukkaista ja katsojista on aiemminkin jo maininnut.

Veti naamaansa ensimmäisenä ja eniten. Se omahyväinen ilme kun söi omien karkkiensa lisäksi toisten karkit, sen jälkeen ensimmäisenä suolakurkkujen kimppuun, välillä jogurttia kulhosta, välillä gluteenitonta leipää... pitää kyllä tuo tyttö puolensa moninkertaisesti kun ruoasta ja syömisestä on kyse.

Kiinnitin tähän samaan asiaan huomiota. Ja taas tiuski Villelle, kun laittoivat ruokia kaappiin. Eilen, kun alkoivat syömään lounasta Kevin sanoi Millalle, että säästetään vegeruokaa myös taviksille, sillä heillä ei ollut niin paljoa kuin vegeillä. Eiköhän neiti vetänyt kuitenkin niin valtavan satsin lautaselleen, että poikiakin hämmästytti!

Toi oli jus sillon kun Milla löysi pompulan sieltä ruuasta.Ei syönyt sen jälkeen kuin pari lusikallista ja antoi Kevinille loput

Vierailija
36276/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samalla tavalla voi spekuloida Runolla kuin muiden asukkaiden vanhemmilla, sisaruksilla, lapsilla, työnantajilla tai exillä/nyxillä.

Ei mun mielestä ole ok spekuloida asukkaiden vanhempien, lasten, työnantajien tai muidenkaan läheisten intiimi- ja yksityisasioita. Elleivät nämä läheiset sitten itse halua astua julkisuuteen, jolloin tilanne on toki eri. Mutta ihmettelisin kyllä siinäkin tapauksessa, miksi ketään kiinnostaa täysin tuntemattoman ihmisen genitaalit. Mua ei ainakaan kiinnosta kuin omani ja kumppanini, muiden haarovälit eivät mulle kuulu.

Vierailija
36277/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu on kyllä niin naurettava tuon gluteenittomuutensa kanssa, eilen veti Jalostajan valmisluhapullia tölkissä. Alkanut ärsyttämään koko ihminen, takertuu Hemmiin vain ja ainoastaan siitä syyatä, että tietää Hemmin olevan suosittu, ajattelee varmaan ratsastavansa hänen mukana finaaliin. Melkein riitti äänet jo häätöön, no ehkä ensiviikolla

Nytkin Anu sanoi, että voi syödä vähän noita vehnäisiä lihapiirakoita, ei kokonaista, mutta osan.

Anu on itse kertonut,että hänellä ei ole keliakiaa.Gluteeniton ruokavalio on hänelle tietoinen valinta.

Vierailija
36278/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä röyhtäillä.

Röyhtäys on kiinalaisen kiitos.

Ei oo kiinalaisen caan aalla alkavan

Vierailija
36279/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Anu sanonut olevansa keliaakikko vai suosivansa gluteenitonta ruokavaliota? Kaksi aivan eri asiaa. Itse olen atoopikko, ja olen huomannut, että ihoni pysyy parempana kun jätän ylimääräiset viljat pois, enkä mussuta paljon vehnää. En pidä touhuani pelleilynä, enkä niidenkään keillä on vaikkapa vilja yliherkkyys, ja viljatuotteet pistää masun sekaisin.

Tämä nyt on täysi ohis. Vaikeana atoopikkona alkoi ketuttaa tää keskustelu, kun täällä osa vouhottaa että pelkästään keliaakikot saavat syödä gluteiinitonta ruokaa. Koittakakaa tajuta että se voi olla muillekin sopiva ruokavalio.

Kyllä jokainen tajuaa, että gluteenitonta voi syödä myös huvikseen tai muutenkin kuin keliaakikko, 

silti en tajua tuollaista, että välillä voi syödä vehnää ihan huoletta, esim lihapiirakkaa, mutta  ei voi syödä kaurapuuroa gluteenittomuuteensa vedoten vaan pitää keittää puhdaskaurasta, kyllä siinä vehnälihiksessä on gluteenia aika lailla enemmän kuin kaurapuurossa. Vikuttaa pelleilyltä.

Eikö just joku sanonut, että Anu söi vain osan siitä lihiksestä?

Jos voi syödä gluteenillista ruokaa vain rajallisesti, niin eiköhän saa itse valita mitä gluteenipitoista syö ja minkä vastaavasti jättää pois?

Vierailija
36280/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Kevin sittenkin ulkona kolvinsa siis kylmetti.

Ketju on lukittu.