Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
35321/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Ville aina on äänestyksessä. Kevin ja Milla antaa aina 2 p. kumpikin.

Vierailija
35322/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millalta 2 pistettä Villelle

ja 1 piste Jukalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35323/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisipa Jukka äänestykseen ja pihalle! Ei niin mitään annettavaa katsojille. Töykeä ja huonokäytöksinen tyyppi, jolla on tylsät, nolot ja huonot jutut, vaikka itse kuvitteleekin ilmeisesti niiden olevan hirveän hauskoja ja kiinnostavia.

Vierailija
35324/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Millan ja Kevinin 2 pistettä Villelle ei muutu mihinkään. Siksi Ville aina hyvin lähellä äänestystä.

Vierailija
35325/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo rahnaperustelu oli Anulta? En tajua.

No ei vaan kehtaa sanoa että on Helmeristä mustis

Vierailija
35326/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Milla!!!! 1 p Jukalle!!!! Millahan on oikeesti fiksu!!!

Vierailija
35327/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi rankkaa tarinaa Tarina kertoo Villelle poikaystävänsä i tsemurhasta lukion ykkösellä. Poika oli kärsinyt mielenterveysongelmista, ei ehditty vielä diagnosoida oliko kyse skitsofreniasta tai psykoosista. Hyvä keskusteluyhteys noilla kahdella.

Hyvä että Tarinakin jotain vastoinkäymisiut, kuvittelin että on täysin pumpulissa astellut tähän asti. Onneksi edes poikaystävän kautta nähnyt elämän raadollisempaakin puolta. kokenut.

Ville taitaa itkeä kun kertoi isästään, jota ei oikein hyvin tuntenut, mutta joku oli sanonut jukalle että on toteuttanut isänsä haaveen tms niin tuntunut hyvältä.

Ja nyt kehuu että on isänsä näköinen.

Isän kaipuu kuultaa äänestä.

Kuinka sairas pitää olla, että voi ajatella noin?

mä taas mietin kuinka sairas pitää olla että käy vielä 10 v jälkeen terapiassa kun exä t appanut ittensä huoh.

Mikä sua vaivaa? Millainen ihminen haukkuu toista mielenterveysongelmista tai terapiassa käymisestä? Eikö se oo hyvä asia, että yrittää hoitaa sitä ”sairauttaan” käsittelemällä asioita terapiassa?

Mistä mielenterveysongelmista? Tarinan lapsuuden ajan exän vai? En mä häntä haukkunut. Ihmettelen miten joku voi pillittää 10 vuotta vanhaa asiaa joka tapahtunut Tarinan ollessa LAPSI.

Ensinnäkin Tarina on 23, joten hänen lukioajoistaan on viitisen vuotta eikä kymmenen. Toiseksi, voihan olla ettei hän heti tapahtuneen jälkeen pystynyt asiaa käsittelemään ja tästä johtuen työstää sitä terapiassa vasta nyt. En tiedä onko sulla kokemusta läheisen itsemurhasta, mutta kyllä sellainen vaan saattaa vaikuttaa useitakin kymmeniä vuosia myöhemmin. Mun isä tappoi itsensä kymmenisen vuotta sitten ja kamppailen kyllä syyllisyyden ja surun kanssa välillä edelleen, vaikka olen sentään käynyt terapiassa vuosia.

En ymmärrä, miksi pitää tuomita ja haukkua toista ihmistä siksi, että tuntee surua menneisyyden traumaattisesta kokemuksesta vielä vuosienkin jälkeen. Se on ihan normaalia ja okei, ja mun mielestä on tosi hienoa, että Tarina haluaa terapian avulla yrittää käsitellä asiaa ja toipua.

Ehkä se poika ei vain kerta kaikkiaan jaksanut enää kuunnella Tarinan minä minä länkytystä.

Veikkaan, että tunteiden ylianalysointi ja minäminälänkytys on seurausta kyseisestä tapahtumasta, ei sen syy.

Vierailija
35328/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla pois, naama on kuin norsun vittu tekopyhyyden vuoksi

Vierailija
35329/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu antaa mustasukkaisena Millalle pisteitä kun hän on ollut läheisissä tunnelmissa Helmerin kanssa

Kyllä Anun nimeämiset ovat tarkkaan harkittuja peliliikkeitä. Millaa selkäänpuukotti,koska Milla varmasti kokee,että ovat läheisiä.

Vierailija
35330/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Milla ei ole vieläkään päässyt siitä yli kun Ville puhui pahaa twerkkauksesta

Mä tykkään Villestä, mutta ymmärrän kyllä Millaa. Miksi siitä pitäisikään päästä yli, että toinen halveksii sun intohimoa ja vielä kyseenalaistaa, ovatko seksuaalivähemmistöjen edustajat (kuten Milla itse) edes samanarvoisia ihmisiä kuin muut?

Vierailija
35331/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keviniltä 2 pistettä Villelle

ja 1 piste Krisulle

Vierailija
35332/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaali mies (ei siis "muunsukupuolinen") Kevin se jaksaa antaa aina vaan Villelle 2 pistettä.

Vierailija
35333/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Tarina, Ville ja Jukka äänestykseen. Veikkaan että Jukka tai Ville lähtee, todennäköisesti Jukka.

Vierailija
35334/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Ville, Tarina ja Tupu äänestyksessä?

Vaikee sanoa lähteekö Tarina tällä viikolla

Vierailija
35335/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Milla ei ole vieläkään päässyt siitä yli kun Ville puhui pahaa twerkkauksesta

Mä tykkään Villestä, mutta ymmärrän kyllä Millaa. Miksi siitä pitäisikään päästä yli, että toinen halveksii sun intohimoa ja vielä kyseenalaistaa, ovatko seksuaalivähemmistöjen edustajat (kuten Milla itse) edes samanarvoisia ihmisiä kuin muut?

Jeesus piti kaikkia samanarvoisina, alan epäillä onko Ville iskän poika ollenkaan

Vierailija
35336/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina, Ville ja Jukka äänestyksessä!

Vierailija
35337/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa neljä äänestyksessä

Vierailija
35338/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla sanoi suoraan että Ville tuo negatiivista energiaa taloon. Saman olen huomannut katsojana Villestä, alusta asti.

Vierailija
35339/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ja Tarina. Valitettavasti Tarina ois saanut Tupu. Jukka

Vierailija
35340/90773 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi rankkaa tarinaa Tarina kertoo Villelle poikaystävänsä i tsemurhasta lukion ykkösellä. Poika oli kärsinyt mielenterveysongelmista, ei ehditty vielä diagnosoida oliko kyse skitsofreniasta tai psykoosista. Hyvä keskusteluyhteys noilla kahdella.

Hyvä että Tarinakin jotain vastoinkäymisiut, kuvittelin että on täysin pumpulissa astellut tähän asti. Onneksi edes poikaystävän kautta nähnyt elämän raadollisempaakin puolta. kokenut.

Ville taitaa itkeä kun kertoi isästään, jota ei oikein hyvin tuntenut, mutta joku oli sanonut jukalle että on toteuttanut isänsä haaveen tms niin tuntunut hyvältä.

Ja nyt kehuu että on isänsä näköinen.

Isän kaipuu kuultaa äänestä.

Joo, ihan tosi hyvä juttu, että lukioikäisenä poikaystävä tappoi itsensä! Mietipä hetki sanojasi.

Varmasti sillä hetkellä ollut kamala asia, mutta että vielä 10 v jälkeen käy terapiassa tuollaisen takia? Cmoon.

Nimenomaan lapsuudessa tapahtuneet järkyttävät asiat (läheisen kuolema, väkivallan kokeminen, hylätyksi tuleminen, seksuaalinen hyväksikäyttö yms.) voivat vaikuttaa todella pitkälle elämässä. Vain sellainen, joka ei ole kokenut mitään pahaa tai on kokenut pahaa ja itsekin muuttunut siitä kovaksi ja tunteettomaksi voi ajatella, että ei saa tai voi enää 10 vuoden kuluttua tuntea mitään surua tai pahaa oloa menneistä lapsuuden aikaisista kokemuksista.

Ketju on lukittu.