BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Antaispa joku muukin Jukalle pisteitä kuin Mira! En pidä Jukasta.
Vaikka Mirasta ja tyylistään voi olla montaa mieltä, tuntuu hän kuitenkin ainoana talossa näkevän Jukan todellisen luonteen: ”vähiten luotettava”.
Ja aika monta hetkeä ovat tupakkapaikalla yhdessä viettäneet, tuskin pelkkään intuitioon Mira tuota arviotaan perustaa.
Ville saanut vasta yhden pisteen!
Kimmolta 2 pistettä Tarinalle
ja 1 piste Tuulalle, epäluottamus Tupua kohtaan + Tupu ei kaipaa läheisyyttä
Voi kunpa Tuula joutuisi äänestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Ville saanut vasta yhden pisteen!
Kevin ja milla ne antaakin joka viikko
Kimmon "perustelut" olivat BB-historian huonoimmat.
Olen vissiin läpeensä paha, mikäli Kimmolta kysytään. Hänen antoi Tupulle nimeämispisteen koska Tupu ei kaipaa läheisyyttä.
Olen hieman eri mieltä Kimmon kanssa tuosta, että hyvyyden mittari olisi läheisyyden kaipuu.
Villeltä 2 pistettä Tupulle ja 1 piste Tarinalle
Vierailija kirjoitti:
Tupuhan itki koti-ikävääkin terassilla yksi ilta. Kimmo pelaa, mutta ei halunnut myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Kimmon "perustelut" olivat BB-historian huonoimmat.
Ihan mielenvikaiset perustelut =D
"Ihminen ei voi olla läpeensä hyvä jos ei kaipaa läheisyyttä"
Kimmo ei vissiin ymmärrä miltä tuntuu ihmisestä jonka rajoja on rikottu ja sitä "läheisyyttä" on annettu väkisin. Ihminen voi olla hyvä, rakastava, empaattinen ja kiltti, vaikkei kaipaa kosketusta, vaan paljon omaa aikaa ja tilaa.
Typerä Kimmo.
Villehän yllätti.
Tuskin Tarina arvaa että juuri Ville, uskottu mies, antaisi hänelle pisteen. Just hetki sitten jakaneet kipeitä kokemuksia.
ennen tarinaa..
Tarina 7
Anu 2
Mira 2
Jukka 2
Tupu 4
Ville 1
Tarinalta 2 pistettä Jukalle - ei yhteyttä, ei luontevaa yhdessäoloa, negatiivinen asenne Tarinaa kohtaan
ja 1 piste Anulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi rankkaa tarinaa Tarina kertoo Villelle poikaystävänsä i tsemurhasta lukion ykkösellä. Poika oli kärsinyt mielenterveysongelmista, ei ehditty vielä diagnosoida oliko kyse skitsofreniasta tai psykoosista. Hyvä keskusteluyhteys noilla kahdella.
Hyvä että Tarinakin jotain vastoinkäymisiut, kuvittelin että on täysin pumpulissa astellut tähän asti. Onneksi edes poikaystävän kautta nähnyt elämän raadollisempaakin puolta. kokenut.
Ville taitaa itkeä kun kertoi isästään, jota ei oikein hyvin tuntenut, mutta joku oli sanonut jukalle että on toteuttanut isänsä haaveen tms niin tuntunut hyvältä.
Ja nyt kehuu että on isänsä näköinen.
Isän kaipuu kuultaa äänestä.Kuinka sairas pitää olla, että voi ajatella noin?
mä taas mietin kuinka sairas pitää olla että käy vielä 10 v jälkeen terapiassa kun exä t appanut ittensä huoh.
Mikä sua vaivaa? Millainen ihminen haukkuu toista mielenterveysongelmista tai terapiassa käymisestä? Eikö se oo hyvä asia, että yrittää hoitaa sitä ”sairauttaan” käsittelemällä asioita terapiassa?
Mistä mielenterveysongelmista? Tarinan lapsuuden ajan exän vai? En mä häntä haukkunut. Ihmettelen miten joku voi pillittää 10 vuotta vanhaa asiaa joka tapahtunut Tarinan ollessa LAPSI.
Ensinnäkin Tarina on 23, joten hänen lukioajoistaan on viitisen vuotta eikä kymmenen. Toiseksi, voihan olla ettei hän heti tapahtuneen jälkeen pystynyt asiaa käsittelemään ja tästä johtuen työstää sitä terapiassa vasta nyt. En tiedä onko sulla kokemusta läheisen itsemurhasta, mutta kyllä sellainen vaan saattaa vaikuttaa useitakin kymmeniä vuosia myöhemmin. Mun isä tappoi itsensä kymmenisen vuotta sitten ja kamppailen kyllä syyllisyyden ja surun kanssa välillä edelleen, vaikka olen sentään käynyt terapiassa vuosia.
En ymmärrä, miksi pitää tuomita ja haukkua toista ihmistä siksi, että tuntee surua menneisyyden traumaattisesta kokemuksesta vielä vuosienkin jälkeen. Se on ihan normaalia ja okei, ja mun mielestä on tosi hienoa, että Tarina haluaa terapian avulla yrittää käsitellä asiaa ja toipua.
Ehkä se poika ei vain kerta kaikkiaan jaksanut enää kuunnella Tarinan minä minä länkytystä.
Tarina 7p.
Jukka 4p.
Tupu 4p.
Anu, MIra 2 p.
Ville 1p
Höpölöpö, kanniskelee sitä muutkin talon äijät, mut sattui nyt olemaan tällä hetkellä Hemmin syykyssä. Millakin likistelee nallea.