BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä teennäistä kiljumista, en ole koskaan ymmärtänyt, juuri millan kaltaiset älyvajeiset aina kiljuvat, konserteissa ja joka paikassa.
80-luvulla millan kaltaiset laitettiin apukouluun.
Kyllä tuo kiljuminen käy hermoille,vaikka ei ole edes paikan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Villellä autismi kun hän on herkkä koville äänille?
Jotkut on vaan herkempiä koville äänille. Mua ainakin sattuisi korviin tuollainen rääkyminen, vaikka en autismin kirjolla olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Riisit siivilöidään eikä kukaan sano mitään😅😂🤣
No niin ne kuuluukin tehdä, jos keittää väljässä vedessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vit..mä katoin samaa riisit kadettiin siivilään ja huudeltiin vedellä!!
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt katellut tätä 247 ja mun on järkytykseni todettava että toi Villehän on aivan ihana. Sais voittaa koko pelin. Enää ei harmita edes että Timo tipahti.
Samat sanat. Ville on mielenkiintoinen osa palapeliä.Sopivan ärsyttävä,ei teeskentele,ei varo sanomisiaan,eli aito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väljässä vedessä😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, en tiedä mitä tuolla siivilöinnillä tarkoitettiin tässä mutta ennen keittämistä riisit pitää huuhdella juoksevan veden alla niin kauan kunnes vesi on kirkasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vit..mä katoin samaa riisit kadettiin siivilään ja huudeltiin vedellä!!
On varmaan ihan pilalla koko riisi.
Ville taas rajoittamassa ilon tunteita "älkää sitten kiljuko". Erottui joukosta kun seisoi vaan sormiaan korvissa pidellen kun muut hyppivät ryhmähalaten.
Villellä ilmeisesti aisti yliherkkyyrtä. Ilonpilaaja ulos.
Kaikki syö innolla ja halukkaasti, ilmeisesti kova nälkä vähäisen aamupalan työtouhun ja saunomisen jälkeen.
Onko tuo ville oikeasti nk uskovainen? Liian tuomitseva ja jyrkkä. Jeesuksesta oon saanut ihan toisenlaisen kuvan.
Riisi ei mene pilalle, jos siivilöi keittämisen jälkeen. Parempi se ylimääräinen vesi on siivilöidä kuin kaataa lautaselle. Mitä uusavuttomia täällä on? Riisin voi keittää muutoinkin kuin 1:2 metodilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko nyt voinut jonkun puoliseinän laittaa että häveliäimmätkin voisi ottaa pöksyt pois suihkussa. Tuskin näitä toisensa haitaa nakuina mutta en nyt minäkään puolelle suomelle haluaisi näyttää alapään vatkaamista, ei kai se ole tämän ohjelman (pelkkä) tarkoitus. Oliko Jukka taas alasti suihkussa kun ei näytetty?
Näytettiin ja ei ollut nakkena. Kevin ei pessyt vehkeitään.
Ei kukaan . Helmerillä kävi käsi vähän takalistossa
Tupu ainekin pesi alakertansa.
eli otti pöksyt pois ja suihkutus alapäähän perimmäiseen nurkkaan. Ei onnistu koska ei oo käsisuihkua.
Kaikkea tekin tolvanat jaksatte kytätä kun jonkun naisihmisen alapään pesua. Ei ole muuten ihan tervettä tuollainen toiminta.
Alapesut on tärkeä kriteeri voittajan valinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Ville taas rajoittamassa ilon tunteita "älkää sitten kiljuko". Erottui joukosta kun seisoi vaan sormiaan korvissa pidellen kun muut hyppivät ryhmähalaten.
hyppi kyllä pian mukana vaikka pitikin sormia korvassa
Ville moralisoi ruokapöydässä. Sanoo Kevinille että on mielen köyhyyttä jos tarvitsee ilmaista asioita kiroillen. Krisu vihjaisi eilen tehtäväalueella, että on tunteiden pidättelemistä ellei saa olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Ville aina myrtsinä tuijottamassa syyttävästi kun ihmiset iloitsee ja nauraa. Sitten taivaassa vasta iloitaan harppua soitellen.
Hyi helvetti Kevinin pompula ruoassa, kaikki siihen kertyneet hiusrasvat ja paskat on lionneet ruokaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyppi kyllä pian mukana vaikka pitikin sormia korvassa
Joo vähän paikallaan, mutta ei mennyt muiden mukana riemuitsemaan. Lopuksi jakeli läpsyjä, Tupua halasi, muut halailivat iloisena toisiaan.
Olen nyt katellut tätä 247 ja mun on järkytykseni todettava että toi Villehän on aivan ihana. Sais voittaa koko pelin. Enää ei harmita edes että Timo tipahti.