BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että Anu jostain syystä kiinnostunut Helmeristäehkä pelin kannalta. Ei hipsuttelua enempää. Helmeriä ei Anu kiinnosta kun tuon hipsuttelun verran. Epäbalansissa. Helmerille bisnes tärkeä ja siihen liittyvistä asioista puhuukin mielellään.
Eihän Helmeri ole ollenkaan mikään hipsutteluilla vietävissä oleva ihminen vaan vakaat arvot ja vastuuta tunteva mies. Ei hän sotkeutuisi 2 lapsen äitiin ikinä. Hänen maailmassaan se olisi kuin sosiaalinen itsari.
Onhan hipsutellut Anua vähän niinku kohteliaisuudella mutta ei sen enempää. Uskoisin että Helmeri tykkää nuoremmista alle 30 reilusti. Helmerille oiva tilaisuus mainostaa.
Veikkaan taas itse, että Helmerillä on paljon enemmän yhteistä ikäisensä kahden lapsen äidin kanssa kuin paljon itseään nuorempien tyttöjen. Helmerihän on itse 18-vuotiaasta ollut ns. isähahmo omalle pikkusiskolleen ja kasvattanut tämän heidän äidinsä kuoltua. Ja ilmeisesti nuoresta alkaen myös ollut taloudellisessa vastuussa heistä.
Ja Helmeri usein myös kyselee Anun lapsista ja on halukas tutustuun heihin talon ulkopuolella.
En näe mitään merkkiä että olisi kiinnostunut Anusta sen kummemmin. Anu itki ja oli huolissaan käykö lapsi tanssitreeneissä. Vähän hipsutti Anua
Äiti ihminen nyt kotiin lapset tarvii äitiä.
Nyt jumalauta lakatkaa vetämästä tota äiti-ihminen-paskaa. Nainen se äitikin on ja tavallinen ihminen. Vituttaa tollanen. Mulla on 7v poika, ja aina jos oon jossain ollut esim viikonloppuna ilman lasta, eka kysymys ihmisiltä on "MISSÄ SUN LAPSI OIKEEN ON!?". Tää alkaa todella kyllästyttään.
Migreeni tuollaisissa olosuhteissa 🙈 toiset hakkaa ja huutaa vieressä.
En itse kyllä kykenisi tarkistelemaan lehmiä. Omilla teineilläni niin paha migreeni, että jos olisivat Villen paikalla, niin eivät olisi kyenneet ph-huoneeseen edes, siihen romahtavat ja nukahtavat missä sattuvat migreenin aikana olevan
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin sovinistinen ilmaisu kuin Naisbakteerit ja uskovaiselta?
Eikös bakteerit ole kiistatta sukupuolettomia?
Lipsahtikos Villen sovinismi pintaan?
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan jänö kuviin
Johan se siellä aamulla tallusteli ja piilotti tavaroita. Herätteli porukan kolistelemalla pölkkyjä ja heittelemällä mukeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku montako lehmää tekivät ekapäivänä?
Helmeri taisi sanoa että 550
Painoksi arvioi 15 kg.
Kiitos. Mä muistelin myös, että oli jotain 500 kpl.
Vajaa tunti sitten oli yli 1300.
Eli jos ei jotain ihmeitä tapahdu niin kyllä tuo 79 kiloa tulee täyttymään.
Entä jos Ville on syönyt vahingossa sinolia? noiden retkikeittimien kanssa pitää olla varovainen..
N. 62 kg lehmiä jo tehty, heittämällä menee tänään 79 kg, eivät vaan itse tiedä milloin riittävästi.
Ei se vielä psykologiksi tee, että vähän lukee psykologiaa.
Tarina itse on terapian tarpeessa. Ei tommmosesta hajapäästä ole muita auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisivat sellaisen haasteen että vaikka viiden pitäisi puhua ihan tauotta koko päivä.
Millan ja Tarinan nauraa myös ja Tarina myös puhuu samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että Anu jostain syystä kiinnostunut Helmeristäehkä pelin kannalta. Ei hipsuttelua enempää. Helmeriä ei Anu kiinnosta kun tuon hipsuttelun verran. Epäbalansissa. Helmerille bisnes tärkeä ja siihen liittyvistä asioista puhuukin mielellään.
Eihän Helmeri ole ollenkaan mikään hipsutteluilla vietävissä oleva ihminen vaan vakaat arvot ja vastuuta tunteva mies. Ei hän sotkeutuisi 2 lapsen äitiin ikinä. Hänen maailmassaan se olisi kuin sosiaalinen itsari.
Onhan hipsutellut Anua vähän niinku kohteliaisuudella mutta ei sen enempää. Uskoisin että Helmeri tykkää nuoremmista alle 30 reilusti. Helmerille oiva tilaisuus mainostaa.
Veikkaan taas itse, että Helmerillä on paljon enemmän yhteistä ikäisensä kahden lapsen äidin kanssa kuin paljon itseään nuorempien tyttöjen. Helmerihän on itse 18-vuotiaasta ollut ns. isähahmo omalle pikkusiskolleen ja kasvattanut tämän heidän äidinsä kuoltua. Ja ilmeisesti nuoresta alkaen myös ollut taloudellisessa vastuussa heistä.
Ja Helmeri usein myös kyselee Anun lapsista ja on halukas tutustuun heihin talon ulkopuolella.
En näe mitään merkkiä että olisi kiinnostunut Anusta sen kummemmin. Anu itki ja oli huolissaan käykö lapsi tanssitreeneissä. Vähän hipsutti Anua
Äiti ihminen nyt kotiin lapset tarvii äitiä.Nyt jumalauta lakatkaa vetämästä tota äiti-ihminen-paskaa. Nainen se äitikin on ja tavallinen ihminen. Vituttaa tollanen. Mulla on 7v poika, ja aina jos oon jossain ollut esim viikonloppuna ilman lasta, eka kysymys ihmisiltä on "MISSÄ SUN LAPSI OIKEEN ON!?". Tää alkaa todella kyllästyttään.
Ei lapsi vaan voi alkaa kyllästyttään jos niitä tekee. Lasten kanssa ollaan kun ne tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vielä tuohon aamuiseen amiscornerin kettuiluun akateemisille. Mun mielestä sekä Kevin että Tarina loukkaantuivat siitä. Tarina nimesi sen jälkeen käpyjä tyyliin epäreiluus, epäoikeudenmukaisuus, ja pian Tarina kutsuttiinkin päiväkirjahuoneeseen. Samoin Kevin katseli Krisua tuon jälkeen hetken aikaa aika synkän näköisenä. MUTTA Tarina on mielestäni toipunut yllättävän hyvin. Toivon että hän on tajuamassa että Krisussa on nyt ilmiselvä dark thriad -henkilö, jonka tarkkailusta voisi ammatillisesti oppia PALJON.
Mun mielestä Krisu on itseasiassa paljon empatiakykyisempi ja muihin ihmisiin suvaitsevammin ja mukautuvammin suhtautuva kuin Tarina, mutta hänellä nyt ei vain kemiat kohtaa lainkaan juuri Tarinan kanssa ja tämän kanssa tulee sitten kylmempi suhtautuminen esille. Mutta Krisu usein huomaa muiden tunnetilat ja lukee muita ihmisiä hyvin. Pyrkii muuttamaan käyttäytymistään, ja kysyy myös suoraan mitä hän voi tehdä, että toisella on helpompi. Tarina taas on aika minäkeskeinen. En lähtisi Krisuun lyömään mitään leimoja sen perusteella, miten hänellä menee juuri Tarinan kanssa. Kannattaa tarkastella myös sitä, miten Krisu toimii muiden asukkaiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos Ville on syönyt vahingossa sinolia? noiden retkikeittimien kanssa pitää olla varovainen..
Kaipa sen maistaisi, ihan migreeniltä vaikuttaa ja itsekkin sanoi, että migreeni.
Pitäisi päästä nukkumaan hetkeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti ihminen nyt kotiin lapset tarvii äitiä.Nyt jumalauta lakatkaa vetämästä tota äiti-ihminen-paskaa. Nainen se äitikin on ja tavallinen ihminen. Vituttaa tollanen. Mulla on 7v poika, ja aina jos oon jossain ollut esim viikonloppuna ilman lasta, eka kysymys ihmisiltä on "MISSÄ SUN LAPSI OIKEEN ON!?". Tää alkaa todella kyllästyttään.
Ei lapsi vaan voi alkaa kyllästyttään jos niitä tekee. Lasten kanssa ollaan kun ne tehdään.
Todellako tulet mulle sanomaan, että mua kyllästyttää mun lapseni jos muutamana viikonloppuiltana vuodessa otan itselleni aikaa ilman miestä ja lasta?
Nyt osalle hyvää safkaa että kateutta tulisi muttei Villelle. Ekana aina ruokaa syömässä.
Yli 20 vuotta itse kasvissyöjänä olleena, ihmettelen tuota jatkuvaa... jatkuvaa puhumista ruoka-aineista. Vähän tarkoitushakuista. Tärkeintä tuntuu olevan ilmoittaa jatkuvasti olevansa vegaani tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös bakteerit ole kiistatta sukupuolettomia?
Lipsahtikos Villen sovinismi pintaan?
Etkös ole koskaan kuullut lasten puhuvan tyttöbakteereista? Olisikohan siitä muunneltu aikuisempi termi nuo naisbakteerit ja ihan huumoriheittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota kirjoittajaa kyllästyttikin typerät somekommentit, ei lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä tuohon aamuiseen amiscornerin kettuiluun akateemisille. Mun mielestä sekä Kevin että Tarina loukkaantuivat siitä. Tarina nimesi sen jälkeen käpyjä tyyliin epäreiluus, epäoikeudenmukaisuus, ja pian Tarina kutsuttiinkin päiväkirjahuoneeseen. Samoin Kevin katseli Krisua tuon jälkeen hetken aikaa aika synkän näköisenä. MUTTA Tarina on mielestäni toipunut yllättävän hyvin. Toivon että hän on tajuamassa että Krisussa on nyt ilmiselvä dark thriad -henkilö, jonka tarkkailusta voisi ammatillisesti oppia PALJON.
Mun mielestä Krisu on itseasiassa paljon empatiakykyisempi ja muihin ihmisiin suvaitsevammin ja mukautuvammin suhtautuva kuin Tarina, mutta hänellä nyt ei vain kemiat kohtaa lainkaan juuri Tarinan kanssa ja tämän kanssa tulee sitten kylmempi suhtautuminen esille. Mutta Krisu usein huomaa muiden tunnetilat ja lukee muita ihmisiä hyvin. Pyrkii muuttamaan käyttäytymistään, ja kysyy myös suoraan mitä hän voi tehdä, että toisella on helpompi. Tarina taas on aika minäkeskeinen. En lähtisi Krisuun lyömään mitään leimoja sen perusteella, miten hänellä menee juuri Tarinan kanssa. Kannattaa tarkastella myös sitä, miten Krisu toimii muiden asukkaiden kanssa.
Ai niinkuin Millan ja Villen, ketä kiusaa ihan esteettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellako tulet mulle sanomaan, että mua kyllästyttää mun lapseni jos muutamana viikonloppuiltana vuodessa otan itselleni aikaa ilman miestä ja lasta?
Anu voi tuolla olla loppuun asti ja pienet lapset ja en voi ymmärtää kun äiti oon itsekin. Tosin lapsi jo yli 20 v. Nyt on aikaa .