BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Luhta olisi voinut lahjoittaa sadetakit. Tupulla vaan oma. Ihmettelen.
Oikeastikko täällä porukka olis tolle jallupullon uneksijalle valmis antamaan 30000€?
Itse en ihan terveydellisistä syistä uskaltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iseilla mielisairailla naisilla on samantyyliset kasvot kuin eräällä ex.bb-asukkaalla. Se on kummallista mutta totta. Kyllä mielen sairaudet vaikuttavat ulkonäköön, kasvoihin varsinkin.
Ja mulla on vara sanoa, koska olen myös päästäni enemmän tai vähemmän viallinen ja avohoidon piirissä.
Olisin kasvoista aivan eri näköiseksi kehittynyt ellen olisi kärsinyt mt-ongelmistä nuoresta asti. Naama jotenkin vino ja kolkko, kuvia katsoessa aina kauhistuu.Mistä voi lukea tutkimustuloksista?
Päässäni ei ole tulostinta. Mutta eiköhän jokainen psykiatrikin tämän tiedä, siksi psykiatrit kirjaavat huolella myös sen, miltä potilas näyttää.
Oma psykiatrini sanoi viimeksi, että kasvoni olivat paljon ilmeikkäämmät kuin edellisellä käynnillä. Hän näkee pelkästään kasvoistani, olenko mennyt huonompaan vai parempaan suuntaan.Tottakai ilmeet kertovat. Masentunut ihminen ei kovin eläväisesti kommunikoi, tai ei kommunikoi ollenkaan silmillään, ja katse voi olla hyvin vakava/tyhjä/ahdistunut niin kuin mielikin. Jos taas on hyvä olo, kyllä sen näkee. Jos perusjampalla on tylsä olo, sen näkee. Silmät on sielun peili.
Mutta en nähnyt kyllä eeviksen kasvoissa tai silmissä mitään sairasta, hän hymyilee paljon ja pilkettä silmäkulmassa, vaikuttaa ihan onneliselta. Jutut kyllä välillä minunkin mielestä vähän kipeitä, liika seksimässäily, piirrettyillä ja perspanoilla elvistely, kuin olisi ihan tavallista ja hienoa kertoa noita TVssä.
Mutta ei niin kipeitä kuin teillä tietyillä täällä.Minä näin se naamasta että se ei ole terve. Tietysti ne jutut oli pisteenä iin päälle. Mutta ne lievästi harittavat silmät, sitä ei näe heti, mutta sen näkee kun esim tuijotti kattoon. kolkko naama ja suun vääntely, ne on kaikki tuttuja mielisairaalasta. Ja se ihon väri oli välillä todella kelmeä. Sen vain näki. Jopa se kallonluiden näkyminen kasvoista, siinä oli sellasta epäsymmetriaa, ja siitä johtuu sekin että vääntelee leukaluitaan. Mulla on sama vika.
Höpö höpö. Että ihan ihon väri. No mites Helmerin tulipunainen, onko tuttu näky mielisairaalassa? Ihan oikeasti lopeta jo. Eeviksen ihon väri on ihan tavallinen, kertaakaan ei tullut hänen ihosta mitään kummallista mieleen. Ja kaikki muukin höpöhöpö.
En osaa selittää, mutta välillä se iho oli todella kelmeä, ja sitten yhtäkkiä tummempi. Siinä kelmeällä iholla näkyy ne kallojen epäsuhtaiset luut kasvoista.
Huomasi myös hyvin kaukaa, että kallo oli hyvin näkyvä, silmät syvällä kupassa ja kalloluut jotenkin laajentuneet, useilla mielisairailla kallo on juuri sellanen outo, musta tuntuu että se muokkautuu sellaiseksi esim lääkityksen vuoksi, ja hänkään ei saanut pidettyä leukoja tasaisesti yhdessä, mulla on se sama. Itse kun tunnustelen esim takaraivoa, se on kallosta kuin perunapelto ja leukaluut eivät enää istu kalloon. siitä johtuu suun muljaaminen.
Mielisairaalassa ollessa huonetoverini koko yön muljasi juuri sillälailla suutaan kuin eevis, ja siitä kuului aina maiskutusääni.
Et ole meikkivoiteesta kuullut?
Mutta kaikkea hyvää ja parempaa tulevaisuutta sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi häiritsemään päivällä kun ilmeisesti vegaanit olivat valitelleet proteiinin puutetta ja Ville oli pk huoneessa kysynyt ja tuli ilmoittamaan, että täysjyvätuotteissa on proteiinia.
Eikös Milla ole gluteeniton?
Anukin.
Täysjyvissä ei kyllä tarpeeksi proteiinia ole.
Anu on gluteeniton omasta halustaan.
Ne Tarinan kengät on oikeasti ihan kivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on hirvee surullista, että Jukka ja Eevis latelee koko ajan miten heillä ei ole mitään suurempia tunteita. Siis en mä yleensä paneskele ihan vaan urheilun vuoksi. Mun mielestä kurjaa, jos seksi on muka noin platonista.
Ota selvää mitä tarkoittaa platoninen.
Kuinka niin? Platoninen tarkoittaa intohimotonta. Ajattelen ainakin itse niin, että seksi on intohimotonta, jos se on pelkkää urheilua eikä siinä ei ole tunteita mukana .
Platoninen tarkoittaa ihastusta/rakkautta/kiintymystä ilman seksuaalisia tekoja.
Kuvasit juuri platonisen suhteen eli suhde ilman intohimoa. Platoninen seksi on seksiä ilman intohimoa. Eli seksiä pelkän seksin vuoksi. Intohimo siihen seksiin yleensä tulee siitä, että on tunteita toista kohtaan.
Sellaista kuin platonin seksi ei olekaan on vaan ilman seksiä olevia platonisia suhteita. Hyi hiivatti sentään! Opettele ensin käsitteet elostelija.
Pilkkaamisen sijaan voisit yrittää argumentoida kantojasi. Platoninen on vain laatua määrittelevä käsite, joka tarkoittaa intohimotonta, viileää, pyyteetöntä yms. Voit tarkistaa mistä tahansa sanakirjasta. Platoninen suhde on hyvin vakiintunut käsite, mutta ei se tarkoita, etteikö lukemattomia muitakin asioita voi luokitella platoniseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuolla, painaisin kuumalla lusikalla Millan poskeen.
mä löisin tupun ja krisun päät kaikella voimalla yhteen, ei tarttis kummankaan ääntä kuunnella.
kaksi pultsariääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti Mira "sairastui" ulkotehtävän aikana. Niistää ja rykii tuolla huomattavan kovaäänisesti, uhriutuen.
Olen katsonut 247 koko pöivän ja Mira on oikeasti tosi kipeänä.
Oletko mitannut hänen kuumeensa vai miten voit todeta hänen olevan todella kipeä? Jatkuva rääkyminen ja määkyminen ei todista mitään. Jos hän olisi todella kipeä niin hän ei olisi jaksanut ilakoida edes battery tölkistä tuolla tavalla vaan hän makaisi laavussa kärsien.
suomalainen nainen ei valita vaikka olis pää kainalossa. ei kukaan minun tuntemani ainakaan.
olen itse ainoa nössö, uikutan kuin mies nuhaisenakin, mutta se on vain jotain laisuudesta johtuvaa, haluaisin palvelua. kukaan muu tuntemani nainen ei ole näin luuseri kuin minä, tunnen sellasia sissejä jotka menee töihinkin vaikka olisivat neliraajahalvaantuneita.. ei sekään toki fiksua ole. mutta sellasta on sisu. sillä täällä pohjolan perällä on aikoinaan pärjätty.
Tosi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi häiritsemään päivällä kun ilmeisesti vegaanit olivat valitelleet proteiinin puutetta ja Ville oli pk huoneessa kysynyt ja tuli ilmoittamaan, että täysjyvätuotteissa on proteiinia.
Eikös Milla ole gluteeniton?
Anukin.
Täysjyvissä ei kyllä tarpeeksi proteiinia ole.
Anu on gluteeniton omasta halustaan.[/quote)
Kummallakaan ei oo vissiin oo keliakiaa?
Vierailija kirjoitti:
Onkos Kevinilla ja Kimmolla nyt sutinaa kumpikin niin iloisena vierekkäin :)
Kimmo ei muuten tänään korostanutkaan, että pitää miehisyydestä vaan: "hyvä perse, kauniit kasvot ja kunhan on vaatteet päällä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on hirvee surullista, että Jukka ja Eevis latelee koko ajan miten heillä ei ole mitään suurempia tunteita. Siis en mä yleensä paneskele ihan vaan urheilun vuoksi. Mun mielestä kurjaa, jos seksi on muka noin platonista.
Ota selvää mitä tarkoittaa platoninen.
Kuinka niin? Platoninen tarkoittaa intohimotonta. Ajattelen ainakin itse niin, että seksi on intohimotonta, jos se on pelkkää urheilua eikä siinä ei ole tunteita mukana .
Platoninen tarkoittaa ihastusta/rakkautta/kiintymystä ilman seksuaalisia tekoja.
Kuvasit juuri platonisen suhteen eli suhde ilman intohimoa. Platoninen seksi on seksiä ilman intohimoa. Eli seksiä pelkän seksin vuoksi. Intohimo siihen seksiin yleensä tulee siitä, että on tunteita toista kohtaan.
Sellaista kuin platonin seksi ei olekaan on vaan ilman seksiä olevia platonisia suhteita. Hyi hiivatti sentään! Opettele ensin käsitteet elostelija.
Pilkkaamisen sijaan voisit yrittää argumentoida kantojasi. Platoninen on vain laatua määrittelevä käsite, joka tarkoittaa intohimotonta, viileää, pyyteetöntä yms. Voit tarkistaa mistä tahansa sanakirjasta. Platoninen suhde on hyvin vakiintunut käsite, mutta ei se tarkoita, etteikö lukemattomia muitakin asioita voi luokitella platoniseksi.
Gummeruksen Sivistyssanakirja, 2000, platoninen: puhdas, ihanteellinen, henkinen, epäaistillinen Platoninen rakkaus kiintymys ilman sukupuolisuhdetta
Miksi täällä välillä tupsahtaa eteen kirjoitus Millan jonkinlaisesta "yrittämisestä" Krisua kohtaan? Mikä tää juttu on, jos joku voi valoittaa..
Eikö tuolla taas hyväksymis- ja nimenantolorua ole hoettu puoli tuntia väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla on nyt sydän syrjällään, kun leikin varjolla tunnusti rakastavansa Krisua ja ilkeä paha setä Krisu torjui.
Kuvitteletko oikeasti, että joku voisi nähdä tuon alkkiksen jotenkin sellaisena johon rakatutaan?
Itse voisin hyvinkin rakastua. Römpsä olisi heti levällään Krisun edessä.
Ja esileikkinä olisi piereminen ja autoon paskantaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä löisin tupun ja krisun päät kaikella voimalla yhteen, ei tarttis kummankaan ääntä kuunnella.
kaksi pultsariääntä.
Minä loukkaantuisin jostakin Tarinan sanomisesta ja itkisin ja vatvoisin asiaa tuntitolkulla Tarinaa syyllistäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaksi pultsariääntä.
😂 envtykkää villestä en jukasta mutten sentään päitä yhteen löisi.
Helmeri toivonut tapaamista koiransa kanssa, voi vitsi kun bb toteuttaisi tuon toiveen ja koira tulisi käymään tuolla.
Onko ne toiveet toteutettu kuinka nopeasti toivomisen jälkeen? Millähän perusteella joku toive jätetään toteuttamatta? Kimmo saanut tupakkaa ja kebabbia, krisu ei saanut tupakkia
Vierailija kirjoitti:
Heippa frendit! Äänestetään yhdessä talon vajaaälyisin luuseri jeesuspelle-ville vit-tuun talosta, eikös juu? :-))) Hah hah haa
Ei sulla mitään frendejä ole sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on bissen ja panseksuaalin ero?
Panseksuaalille kelpaa kaikki. Transuista muu sukupuoliset, heterot ja homotkin.
Homoille ei kelpaa Tarina .
Tarinahan on nainen.
Mielisairaus näkyy olemuksesta tai kasvoista ja sitä Eevis ei ole.
Erikoinen persoona kyllä on.
Sä olet tyypillinen mielisairas joka kuulee että muutkin on.
Mun sisko ja entinen naapuri oli juuri tuollaisia. Siskoni mielestä suurimmalla osalla ihmisistä on mielisairaus.Kävi kyllä hermoon.