Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
3301/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tupu yleensäkin nimesi, koska tiesi tehtävän juonen.

Ei Tupu tiedä kuka on toinen varas.

Ei sillä ole merkitystä, vaan että tehtävä jatkuu ja Tupu tietää jutun juonen. Eli tehtävä onnistuu, jos varas onnistuu kiinnijäämättä varastamaan kolikoita määrän x.

Vierailija
3302/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin eilen pääni puhki, et Milla muistuttaa aika paljon jotakuta näyttelijää. Ensin tuli mieleen Irina Björklund, mutta sitten keksin, että ihan Natalia Tenan (Harry Potter, Game of Thrones) näköinen!

Mulla tuli mieleen Salkkareiden sanni

Mun mielestä se muistuttaa Sini Ariellia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3303/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Helmeri H:lla, ei Elmeri!

Lähes kaikki sanovat häntä Elmeriksi. Mahtaa olla ärsyttävää kun on harvinainen nimi, jota kukaan ei muista oikein.

Vierailija
3304/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee mieleen tätä katsoessa, että voi luoja mitä kaikkia ärsyttävyyksiä musta huomattaisiin jos olisin BB:ssä :D En haluaisi lukea niitä kommentteja. Aika hurjia minusta nämä ihmiset, jotka vapaaehtoisesti tuonne haluaa, varsinkin tällaisena someraivo-aikana.

Jokuhan yritti jo leimata Kristianin eläinrääkkääjäksi, ilmeisesti se juttu onneksi unohtui, ainakin täällä.

Mietin ihan samaa, olisi aika kamalaa nähdä mitä asioita ihmiset pitävät minussa ärsyttävänä. Ehkä juuri niitä asioita, joita itsessäni arvostan ja haluan tuoda esille. Aikaisempina kausina on ollu paljon spekulaatiota tyyliin onko X narsisti tai sosiopaatti. Se on vähän ahdistavaa. Toki voisi väittää että tällaiseen ohjelmaan pyrkivät ovat ainakin jonkun verran narsistisia ja haluavat huomiota.

Kristian painoi kissan nenän pissaan, se ei ole OK. Hän ei varmaan ollut tahallaan julma, mutta sellaista ei saa tehdä. Eli kukaan ei ole "leimannut" mitään, hän itse kertoi asiasta.

Tuosta Kristianin kissan nenän työntämisestä pissaan, kyllä tässä ketjussa joku jo toitotti, että eläinrääkkääjä. Ja ei ole ok tietenkään, mutta aika kaukana nyt silti siitä, että ihminen ansaitsisi eläinrääkkäjä-leiman. Mutta tätä se someraivo just on, kuvitellaan että kaikilla ihmisillä olisi täydellinen tietämys kaikesta ja että myös pystyisivät sitä aina täydellisesti noudattamaan.

En minä ainakaan ole täydellinen ja jos tuo yksittäinen teko tarkoittaa että ihminen on eläinrääkkäjä, niin olen varmasti sitten minäkin, vaikken juuri tuota asiaa olekkaan koskaan tehnyt.

Vierailija
3305/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paraneeko nilkka rukoilemalla?

Vierailija
3306/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis ja Jukka on ihan naimanaamat! Ja onks niillä siis jotain juttua, ku on tolleen lähekkäin?

Varmasti pientä kiinnostusta on tai sitten vaan läheisyydenkaipuu. Jukka kehu eevistä eilen todella kauniiksi naiseksi. 

Vierailija
3307/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paska kuvaussuunnittelu kun on vain kaksi kuvaa. Olen pettynyt.

Vierailija
3308/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti toi tyrrky kevin ei jää pyörimään turhana julkkiksena joka ohjelmassa vuosikausia, saati turina..

Kyllä Kevin varmasti jää. On jo osallistunut esim. mr. Gay kilpailuun, joten varmasti hyödyntää julkisuutta jatkossakin.

Totta kai se jää jos annetaan mahdollisuus, toivottavasti niin ei käy.

Vierailija
3309/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin eilen pääni puhki, et Milla muistuttaa aika paljon jotakuta näyttelijää. Ensin tuli mieleen Irina Björklund, mutta sitten keksin, että ihan Natalia Tenan (Harry Potter, Game of Thrones) näköinen!

Mulla tuli mieleen Salkkareiden sanni

Mun mielestä se muistuttaa Sini Ariellia

Kanaa, sitä räppäriä se muistuttaa.

Vierailija
3310/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis ja Jukka olis kyllä aika vinkee pari. Tuommoinen niin perusduunari jäbä ja älykkäämpi nainen. Onhan noita varmasti olemassa jo nyt, mutta ei niitä joka kulmalla tule eteen. Hyvinhän niillä jutut luistaa ja huumori tuntuu olevan samalla tasolla.

Vierailija
3311/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis sanoi yöllä, että häntä baarissa lähestyvät ihmiset luulevat hänen olevan lesbo tai hänellä olevan Asperger

Käviikö ilmi. että onko ollut baarisutinoita kuitenkin vai onko homma karahtanut tuohon?

Vierailija
3312/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika toi Eevis on feikki...

Vierailija
3313/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea tylsää ketjua kokonaan. Eevis ei ole pessyt hiuksiaan perjantaista lähtien, ellei sitten tänä aamuna. Eikä kainaloitaan omien sanojen mukaansa. Laittaa dödöä vain päälle. Heidän vahtivuorollaan oli Eeviksella hikiset kainalot, yöks. Myös Kristian sai selville sen, ettei hän ollut pessyt muitakaan paikkoja. Keksivät römpsä tanssin hänelle. Tieto on bb:n sivuilla myös. Eevis ei myöntänyt pesevänsä römpsäänsä yövuoron aikana.  Eeviksen puhe vaikuttaa välillä siltä, että on vaikea puhua selvästi. 

Jukka väitti hänellä olleen monia naisia ennen taloon tuloaan. Koneistajalla on suuret luulot itsestään. Hän korostaa sanojaan, joten se on valehtelijoille luonnollista. Siis silloin kun hän väittää ja kehuu itseäänsä.

Kyllähän se oli Mira joku kysyi, etkö muka römpsää edes ole pessyt?! Kyllä hän SEN on pessyt ja hampaansa.

Se Krisun römpsätanssi nyt oli kaikkinensa typerä.

Mutta Eevillä on sukulainen joka ei pese koskaan hampaitaan, kertoi eilen. Saastaisuus kulkee siis suvussa.

Vierailija
3314/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee mieleen tätä katsoessa, että voi luoja mitä kaikkia ärsyttävyyksiä musta huomattaisiin jos olisin BB:ssä :D En haluaisi lukea niitä kommentteja. Aika hurjia minusta nämä ihmiset, jotka vapaaehtoisesti tuonne haluaa, varsinkin tällaisena someraivo-aikana.

Jokuhan yritti jo leimata Kristianin eläinrääkkääjäksi, ilmeisesti se juttu onneksi unohtui, ainakin täällä.

Mietin ihan samaa, olisi aika kamalaa nähdä mitä asioita ihmiset pitävät minussa ärsyttävänä. Ehkä juuri niitä asioita, joita itsessäni arvostan ja haluan tuoda esille. Aikaisempina kausina on ollu paljon spekulaatiota tyyliin onko X narsisti tai sosiopaatti. Se on vähän ahdistavaa. Toki voisi väittää että tällaiseen ohjelmaan pyrkivät ovat ainakin jonkun verran narsistisia ja haluavat huomiota.

Kristian painoi kissan nenän pissaan, se ei ole OK. Hän ei varmaan ollut tahallaan julma, mutta sellaista ei saa tehdä. Eli kukaan ei ole "leimannut" mitään, hän itse kertoi asiasta.

Tuosta Kristianin kissan nenän työntämisestä pissaan, kyllä tässä ketjussa joku jo toitotti, että eläinrääkkääjä. Ja ei ole ok tietenkään, mutta aika kaukana nyt silti siitä, että ihminen ansaitsisi eläinrääkkäjä-leiman. Mutta tätä se someraivo just on, kuvitellaan että kaikilla ihmisillä olisi täydellinen tietämys kaikesta ja että myös pystyisivät sitä aina täydellisesti noudattamaan.

En minä ainakaan ole täydellinen ja jos tuo yksittäinen teko tarkoittaa että ihminen on eläinrääkkäjä, niin olen varmasti sitten minäkin, vaikken juuri tuota asiaa olekkaan koskaan tehnyt.

No eipä ollut kummoinen someraivo, eihän siitä ollut kuin muutama hassu kommentti. Ihmisten arvosteleminen ei ole aina raivoamista. Aika monet tykkäävät Kristianista.

Se riippuu siitä miten eläinrääkkääjän mieltää. Kissojen omistajat ovat joskus aika tietämättömiä, eivätkä ota selvää miten kissaa tulisi kohdella. Se on minusta aika iso epäkohta, kissat kokevat tietyt asiat ahdistavina ja ihmiset eivät viitsi ottaa selvää. Koiranomistajat ovat yleensä paljon enemmän perillä siitä, miten oma lemmikki reagoi asioihin ja millaista kasvatusta se sietää. Suosittelen Kristianille ja kaikille muillekin, että ottaisivat selvää asioista. Ja Emma kuuluu kyllä samaan kastiin pissailevan kissalaumansa kanssa. Jos pitäisi jommallekummalle pistää elsu, kallistuisin kyllä Emman kannalle.

Vierailija
3315/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis ja Jukka on ihan naimanaamat! Ja onks niillä siis jotain juttua, ku on tolleen lähekkäin?

Varmasti pientä kiinnostusta on tai sitten vaan läheisyydenkaipuu. Jukka kehu eevistä eilen todella kauniiksi naiseksi. 

Eihän tossa ole mitään epäselvää

Vierailija
3316/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tota keviniä jaksa, toi kimitys ja rooli on minulle liikaa.

samoin tarinan rooli... 

fake fake fake.

Vierailija
3317/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paraneeko nilkka rukoilemalla?

Eikö se Kristian sanonut että tuntuu paremmalta. Sanoin Eeviksen päänsärky helpotti/lähti jos oikein muistan.

Vierailija
3318/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tosiaan tulee joku joukkoketju nyt noista, kun syyttivät syytöntä. Tai jotain muuta yhteisrankkua, muutakin kuin vankipuvut. 

Vierailija
3319/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muut kuin anu saavat kahleet, Helmerille tulee lisähaastetta varastaa kahleissa.

Vierailija
3320/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkunhan ei tosiaan haise, vaikka itse olenkin se haisuli jonka pitää käydä kerran päivässä suihkussa ja silti hienhaju puskee läpi fyysisessä työssä/urheillessä, niin jotku on vähän onnekkaampia, eivät esim. hikoile niin paljon ja joku ihon bakteeripitoisuus on sellainen, ettei haise. Ilmeisesti Eevi siis on näitä ihmisiä, jolloin on ihan ok olla käymättä jatkuvasti suihkussa :)

Joillakin tosiaan ei kainalot haise ja korvavaikku on kuivaa.

Olen seurustellut tällaisen ihmisen kanssa.

Valitettavasti itsellä kainalot alkaa haisemaan ja korvavaikku on tahmeaa. 

Hiuksetkin rasvoittuu nopeasti. Toisten ihmisten hyvinvoinnin vuoksi minun valitettavasti täytyy käydä pesulla usein :)

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-jotkut-eivat-koskaan-haise-hi…

Ketju on lukittu.