BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Alma on hermostuneempi kuin Eevis tuossa haastattelutilanteessa.
Eeviksellä on siis taas rooli päällä. Kotona taas padot aukee ja 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Alma on hermostuneempi kuin Eevis tuossa haastattelutilanteessa.
ALmaa hermostuttaa, että ohjelma menee yliajalle kun eeviksen suu vaan käy.
Vierailija kirjoitti:
Miten Ville menetti hermonsa ja miksi
Huomasi, että homotkin rakastaa häntä toisin kuin hän itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on hirvee surullista, että Jukka ja Eevis latelee koko ajan miten heillä ei ole mitään suurempia tunteita. Siis en mä yleensä paneskele ihan vaan urheilun vuoksi. Mun mielestä kurjaa, jos seksi on muka noin platonista.
Ota selvää mitä tarkoittaa platoninen.
Alkaa selvästi huonot yöunet painamaan, menee ajatukset ja sanat vähän sekaisin 😄
Vierailija kirjoitti:
Musta on hirvee surullista, että Jukka ja Eevis latelee koko ajan miten heillä ei ole mitään suurempia tunteita. Siis en mä yleensä paneskele ihan vaan urheilun vuoksi. Mun mielestä kurjaa, jos seksi on muka noin platonista.
Että mitä että?!
Platonisessa suhteessahan kaksi henkilöä tuntee voimakasta kiintymystä toisiaan kohtaan, mutta suhteessa ei ole eroottisia aineksia, mutta Jukka ja Eevishän on harrastaneet seksiä ja erotiikkaa on ollut paljon, voimakkaan kiintymyksen kumpikin on kieltänyt.
Mikä siis sun mielestä on kurjaa? Yläpeukuttajat saa myös selittää, kiitos. Platoninen seksi on melkoinen dilemma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yhdistämällä noist sais kelpo tyyppei ja täys mulkkui.. krisu helmeri kimmo ville :parhaat puolet yhteen ni jees ja huonoimmat ni todelline asshole.. sama naisil.. paitsi jukal ja kevinil ja tarinal ja tupul ei käyttöö.. joten ulos?
Eli kukaan ei ole täydellinen. Kyllä jokaisesta meistä paljastuisi ärsyttävyyksiä jos olisimme talossa ja tuhannet ihmiset vahtaisi meitä 24/7.
todellakin.. mut tuolt sais kyl kaavittuu huippu persoonii ko kahmis parhaat puolet! ja sama negatiivisesti.. 🤔
mä oon vaan sitä mielt et jukanki kuuluu lähtee
Olen täysin yliväsynyt enkä voi lakata nauramasta kun toi Ville tuolla monotonisella äänellä vetää ”Tervetuloa maailmaan Aijahdubidi” ja muita vastaavia nimiä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää mitä tarkoittaa platoninen.
Kuinka niin? Platoninen tarkoittaa intohimotonta. Ajattelen ainakin itse niin, että seksi on intohimotonta, jos se on pelkkää urheilua eikä siinä ei ole tunteita mukana .
Almalla on kunnon glitterit silmissä mutta muuten ihan tavisvaatteet. Näyttää vähän hölmöltä 🤔
Luulis että nukuttaa tänä yönä jos ei ole liian kylmä. Siellä hölkätään jotta pysyy lämpimänä ja tehdas pyörii. Mitä lie tuotanto suunnitellut jos nukkuminen ei onnistu esim kylmyyden vuoksi, ei porukkaa voi valvottaa 3 vuorokautta kuitenkaan...
Alma vaan yrittää jankata jostakn suhteesta Eeviksen ja Jukan välillä. Eevis antaa rahnat Tarinalle!
Helppo on uskoa, että Tarina ja Eevis tulis hyvin toimeen keskenään. Heillä takuulla riittäisi puhuttavaa.
Eevis oli seksikäs vamppi siinä sohvalla piikkareissaan😂
Hienosti Eevis puhui. Tarinalle rahnat ja olin satavarma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että Anusta vois vielä kuoriutua esiin jos rentoutuu? tai jos olis vaikka bileet? en tiedä mut jotenkin pidättyväinen vielä verrattuna muihin.
Miralla on kyllä ammattitaito hyppysissään! varmaan saa kunnolla uusia omia asiakkaita ohjelman jälkeen.
Tuula on alkanut ottaa kupoliin eniten tällä hetkellä, on ehkä jopa ärsyttävämpi kuin Tarina.
Tarkoititko Miralla noita kampaajajuttuja? Onko puhunut, että haluaa palata kampaajan töihin, nythän ei niitä enää tee.
Sanoi että tykkää kyllä työstä, mutta niin pienen palkan takia ja työn kuormittavuuden vuoksi ei ainakaan tällä hetkellä ajattele palaavansa parturikampaajaksi.
Hih, eipä saanu Jukka rahnaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö toi Tarina ole tehnyt yhtään lehmää?
Tarina tekee vain sitä mitä Tarina haluaa. Muutkin tekevät vain sitä, mitä Tarina haluaa. Muuten Tarina pillastuu.
Paras kohta Kimmon ohjaamasta "sovittelusta":
Kimmo: tilanne on siis se, että
1. Krisu käyttää sanavalintoja ja äänenpainoja, joista Tarina ei pidä.
2. Tarina loukkaantuu.
3. Krisu loukkaantuu siitä, että Tarina loukkaantuu jostain mitä ei ole tarkoittanut loukkaavaksi.
Mites me jatkossa sitten toimittaisiin ettei näin enää pääsisi käymään?
Tarina: Noh, kun sä nyt esität asian noin niin tolle kakkosellehan mä en voi mitään. Mulla on kyllä oikeus loukkaantua silloin kun koen, että sanat on negatiivisesti latautuneita ja ne kohdistuu mun persoonaaan enkä mä edes halua olla loukkaantumatta, koska mulla kumminkin on siihen oikeus. Enkä mä halua yrittää sellaista, mitä mä en halua tai minkä mä silleen koen että mulla on siihen oikeus. Mutta noita ykköstä ja kolmosta voi varmaan muuttaa.
Tarina on kyllä ällistyttävän itsekäs.
Kuka oikeesti istuu noin suorassa tv-lähetyksessä? Myötähäpeä!
Tupunkaan takki ei mee kiinni.