Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
3261/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Helmeri vielä varas?

Viime yönä se nimittäin puhui, että onneksi mä en enää ole varas, niin tarvii sitäkään enempiä pohtia.

Vierailija
3262/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee joidenkin asukkaiden epähygieenisyys.

Istutaan pöydillä, maistellaan samalla lusikalla yhteistä ruokaa, osa porukasta kävelee kengät jalassa sisällä...

Mulla olis vaikeaa olla tuolla talossa, kun seuraisin varmaan, että peseekö porukka käsiään kun alkaa tehdä ruokaa tai pyyhitäänkö sitä tasoa, ennen kun siihen lasketaan ruokatarvikkeita...

...enkä ehkä ilkeäis ääneen sanoa, etten ole niuhottaja... 

...ja kärsisin kun edelleenkään, jotkut asukkaat eivät huomaa, että ovat epähygieenisiä.

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3263/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville puolustelee epäiltyjä, kun tietää itse olevansa. 

Vierailija
3264/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää Eevis. Normaali ihminen sanoo: ”luulen että yksi tyyppi meni eilen pihalle...” Eeviksen versio olisi: ”tein 19 tuntia sitten näköhavainnon, jonka perusteella minulla on syytä uskoa, että eräs henkilö siirtyi bb-talon piha-alueelle...”.

Onko niin vaikeaa puhua luonnollisesti? Jukka ja Elmeri on aika turhia. Elmeri vain tarkkailee totisena ja Jukka röhnöttää tympääntyneen näköisenä 24/7.

Vierailija
3265/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira koko ajan äänessä. 

Vierailija
3266/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy, että tämä ketju pidetään ensisijaisesti BB- kuin uskontokeskusteluna. Itse keskustelen siis usko - myönteisestä ja Villeä puolustavasta näkökulmasta. Usein vaan on näyttänyt, että ne on ne kristinuskosta provosoituvat, jotka kommentoivat tyyliin "jaahas, nyt se Ville sitä ja tätä, sellaisia ne uskovaiset ovat. katolisessa kirkossa p.edofilia..... voi voi ,sellaisia ne .." Niin silloin minäkin olen jotain sanonut.

Vierailija
3267/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istutaan pöydillä, maistellaan samalla lusikalla yhteistä ruokaa, osa porukasta kävelee kengät jalassa sisällä...

Mulla olis vaikeaa olla tuolla talossa, kun seuraisin varmaan, että peseekö porukka käsiään kun alkaa tehdä ruokaa tai pyyhitäänkö sitä tasoa, ennen kun siihen lasketaan ruokatarvikkeita...

...ja kärsisin kun edelleenkään, jotkut asukkaat eivät huomaa, että ovat epähygieenisiä.

Niin mäkin. Olisin inhokki, kun sanoisin kyllä asiasta.

Vierailija
3268/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti toi tyrrky kevin ei jää pyörimään turhana julkkiksena joka ohjelmassa vuosikausia, saati turina..

Vierailija
3269/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää Eevis. Normaali ihminen sanoo: ”luulen että yksi tyyppi meni eilen pihalle...” Eeviksen versio olisi: ”tein 19 tuntia sitten näköhavainnon, jonka perusteella minulla on syytä uskoa, että eräs henkilö siirtyi bb-talon piha-alueelle...”.

Onko niin vaikeaa puhua luonnollisesti? Jukka ja Elmeri on aika turhia. Elmeri vain tarkkailee totisena ja Jukka röhnöttää tympääntyneen näköisenä 24/7.

Mä taas tykkään Eeviksestä. Ja Jukasta ja Elmeristäkin. Mutta Eeviksellä on ihan hyviä ja perusteltuja mielipiteitä. Suihkussa ehkä kannattais käydä jos ei itsensä niin edes muiden takia, kun viime yönäkin hengaili Jukan kanssa saman peiton alla käytävällä.

Vierailija
3270/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti toi tyrrky kevin ei jää pyörimään turhana julkkiksena joka ohjelmassa vuosikausia, saati turina..

Kyllä Kevin varmasti jää. On jo osallistunut esim. mr. Gay kilpailuun, joten varmasti hyödyntää julkisuutta jatkossakin.

Vierailija
3271/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin nyt kun tietää, että eevis ei peseydy juuri koskaan. Ei oo emmakaan tainnut käydä suihkussa.

Haisevia haaroja hierotaan pöytätasoihin ja seuraavaks joku iskee siihen kohtaan leivän tai aterimet. Ja onhan ne paskaset sukatkin siinä pöydällä.

Vierailija
3272/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että Kevinistä tulee uusi Cristal Snow.

Vierailija
3273/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää nyt tyhmälle. Miksi ei voi vain yksi vahtia kulhoa ja sitten seuraava tulee ja tarkistaa määrän. Jos puuttuu niin onhan se selvä, että varasti kiposta. Kyllä nyt jokainen tunnin pystyy olemaan vessassa käymättä, nukahtamatta jne.

Vierailija
3274/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, musta kaikki kolme ovat aivan huippuja. Kuten sanottu mä olen kattonut öisin, niin vahtivuorolla ja hyviä juttuja tulee. Pääsevät pienessä porukassa paremmin ääneen. Mira, Tarina, Ville ja Krisu on koko ajan äänessä, että nää ei välttämättä jo kohteliaisuuttaan pääse ääneen.

Eevis kyllä puhuu toisinaan puhuu hankalasti. Yöllä Jukka sille huomauttikin, että onko pakko käyttää noita hienoja sanoja koko ajan. Eevis siihen, että hän on yrittänyt olla käyttämättä niitä, mutta ne tulee niin luonnostaan häneltä.

Sen lisäksi vielä Eeviksen sinnemäkimäinen puhetapa ja L- vika tekee siitä rasittavan kuuloisen.

Vierailija
3275/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä toi yks nainen nykii puseroa koko ajan alaspäin? Vaivaannuttavan näköistä, toivottavasti ei kukaan lankea :D 

Vierailija
3276/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos Anu oli jostain tuttu. Kertoi yöllä olleensa poikansa kanssa Mitä lapsesi tekisi-ohjelmassa.

Kimmo taasen kertoi näkevänsä punaista noista vegetouhuista.

Vierailija
3277/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tykkään Eeviksestä. Ja Jukasta ja Elmeristäkin. Mutta Eeviksellä on ihan hyviä ja perusteltuja mielipiteitä. Suihkussa ehkä kannattais käydä jos ei itsensä niin edes muiden takia, kun viime yönäkin hengaili Jukan kanssa saman peiton alla käytävällä.

Eevis osaa perustella hyvin, mutta tuntuu että käytää jokaisen puhevuoron korostaakseen älyään. Kaikki itsensä korostaminen on musta jotenkin ärsyttävää. Jukka ja Elmeri ei tosin tuota harrasta. Kevin taas senkin edestä.

Vierailija
3278/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko tässä nyt se ensimmäinen Suomen BB-kausi, joka lopetetaan kesken??

Television päivittäiset jaksokoosteet on täytetty ylipitkillä haastatteluilla, eikä jaksoissa edes oikeastaan tapahdu yhtään mitään. Lehdistö keksii raflaavan liioittelevia otsikoita ilman konkreettista substanssia (asukas hieroi toisen selkää = suhde jne).

Alkoholia ei talossa kuluteta, seksuaalisuus vaietaan paitsi loputtomissa identiteettimonologeissa ja arvokeskusteluissa.

Lisäksi laittoman huonosti toteutetut kotisivut ja vain kaksi (!) maksaville asiakkaille näkyvää 24/7-kameravaihtoehtoa joita niitäkin ohjataan amatöörimäisesti ja miten sattuu.

Tämä! Lisäksi vielä jotenkin amatöörimäisen oloinen studio, jossa halvat kulissit, huono äänen- ja kuvanlaatu ja huono juontaja. En nyt usko että kautta lopetetaan kesken mutta en tiedä joku mättää (budjetti, liian kiireellä kyhätty?). Kuulostaa uskomattomalta tuo 24/7 ja eikös niissä Ruudun kautta nähtävissä jaksoissa ollut myös ongelmia?

Vierailija
3279/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joivat teetä samasta mukista. ;)

Jukkahan myös haisteli Eevistä aika innokkaasti, kun Eevis kertoi, että on perjantaina käynyt pesulla viimeksi (römpsä on pesty!). Eevis ei haissut miltään.

Vierailija
3280/90773 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei noi huomaa että Ville yrittää syöttää ajatusta että ehkä noista epäilyistä ei kukaan oo syyllinen. Ville ei halua rankkua ryhmälle.

Ketju on lukittu.