BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukalla jää kamoja pakkaamatta, kun on niin innoissaan "luhdan takki!" "luhdan paita!"
Veikkaan kyllä että nuo armeijan käyneet ja maalaiset osaa parhaiten pakata tähän tehtävään.
Patikointia harrastavana kaupunkilaisena pitää sanoa, ettei Jukka ainakaan rinkkaansa osaa virittää. Sen selkä ei jaksa pitkää matkaa, kun yläosasto noin vaapottaa.
Vierailija kirjoitti:
Eeva VIIVA Leena häädettiin. Hyvä.
Menikö yli hilseen älykkö Eeviksen keskustelut😉
Mä ainakin pakkaisin BB-taloon ekana lämoimän untuvatakin ja toppahousut. Joka kaudella on ollut ulkotehtäviä joten ei pitäisi tulla yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA
Miksi nää Hallelujaa rivit vetävät silmissä noin vinoon?
Jukkaan tuli eloa eka kertaa koko ohjelman aikana :D ei taida lahna pysyä kovin kauan mielessä.
Onko Ville kannattajat vallanneet tän keskustelun kun hallelujaa huudetaan?
Vierailija kirjoitti:
Kertojaa lisää Helmeristä, se on niin söpö ja kaikille ystävällinen.
Menetti åitinsä armeijassa ollessaan. Kipeä asia vieläkin, ja erityisesti äidin syntymäpäivänä, ja varmaan äitienpäivänä. itki talossakin äitinsä syntymäpäivänä. Herkkä mies, jolle äidin menetys on ollut tosi kipeä paikka. Isäänsä ei ilmeisesti ole yhteydessä, isä on islantilainen. Äidin puoleinen suku on pieni, eli ei montaa sukulaista Suomessa. Minun äidinvaistoni on voimakas Helmeriä seuratessani. Pellavapäinen pikku poika minun silmissäni, jota tekis mieli hoivata.
Naurattaa kun äijät vetää tahallaan stereotypistä äijäläppää taustalla ja Kevin hokee itselleen että mä en tuu selvii tästä tehtävästä D:
Mua naurattaa hirveästi Jukan ja Krisun voileivän teot. Vähän huumoria päivää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hedelmien/vihannesten huuhtelu vedellä on sama kuin söisi sellaisenaan. Jos haluaa oikeasti puhdistaa, niin käsitiskiaineella.
😂 eivhyvää päivää.
Juu käsidesissä marinoituja viinirypäleitä niin ne kuoren tanniinit vapautuvat kitalakeen .). Tää on näitä hipsteriyden ytimessä olevia trendisaloja.
Kevin lähtee häätöön yks asettaa pipoa vissiin viikon ja vinkuu samalla panis sen päähän ja sillä siisti ,tuossa näkee millainen pelle vaipat sille viikoksi ny jalkaan😄
Keviniä ahdistaa, kun pitää olla noin "rumissa" vaatteissa. Ja sanoo ettei ole ikinä pukenut yhtä montaa kerrosta päälle.
Mutta hänestä oli hauskaa, että ovat samoissa vaatteissa Kimmon kanssa.
Ja nauroi KImmolle, että tämä näyttää ihan nuorelta Seppo Taalasmaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertojaa lisää Helmeristä, se on niin söpö ja kaikille ystävällinen.
Menetti åitinsä armeijassa ollessaan. Kipeä asia vieläkin, ja erityisesti äidin syntymäpäivänä, ja varmaan äitienpäivänä. itki talossakin äitinsä syntymäpäivänä. Herkkä mies, jolle äidin menetys on ollut tosi kipeä paikka. Isäänsä ei ilmeisesti ole yhteydessä, isä on islantilainen. Äidin puoleinen suku on pieni, eli ei montaa sukulaista Suomessa. Minun äidinvaistoni on voimakas Helmeriä seuratessani. Pellavapäinen pikku poika minun silmissäni, jota tekis mieli hoivata.
Voi ei ja nyt mentävä armeijamaisiin olosuhteisiin vielä, rankkaa tulee olemaan, Helmerille siunausta.
Vierailija kirjoitti:
Ai Tupu taas makoilee viltin alla sohvalla, oon noin 10 kertaa vilkassu livee viikon aikana ja aina Tupu makaa. Ei voi kun ihmetellä että se just muissa haittaa. Onks sillä muita vatteita kuin tuo tiukka oranssi paita ja mustavalkoruudullinen hihaton mekko sen päällä??
Siirryitkö nyt Eeviksestä Tupuun? 😂
Mihin nuo tolua tarvii? Hirveetä myrkkyä. Villekö pesee hedrlmät😂
Kevin näyttää paremmalta näissä vaatteissa
Vierailija kirjoitti:
Kevin lähtee häätöön yks asettaa pipoa vissiin viikon ja vinkuu samalla panis sen päähän ja sillä siisti ,tuossa näkee millainen pelle vaipat sille viikoksi ny jalkaan😄
Oliko tämä yksi lause, vai unohditko välimerkit? Vaikealukuista tekstiä joka tapauksessa. 🤔
No voi herran jestas, tämä äiti-ihminen on ihan itse vapaaehtoisesti hakenut ja mennyt tonne! Ihan turha pillittää, kun voisi myös olla lastensa kanssa kotona.
Turha täällä nimitellä lapsettomia ja sinkkuja, jos ihminen itse hakeutuu BB-taloon!