Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
31621/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska toikin vale eevikseltä, ettei muka käytä somea, profiilit löytyy mm LidkedInistä ja sanoi tinderissäkin olevansa.

Suusta pääsi valheita valheiden perään, ja useat uskoivat kaiken.

Kermaperseinen huijari, joka ei selvästi ole elämässään tehnyt juuri mitään tähän asti, eikä tee jatkossakaan. Ikuisopiskelija jne, mutta jääkäämme innolla odottamaan mitä innovatiivista hän nyt sitten keksii yhteiskunnallisesti, kuten eilen sössötti.

Vierailija
31622/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ruikkasi toisten ropeloimaan luumuun pesunestettä kun pesi naisbakteerit pois. Tämä jo aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31623/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harras, raamattukoulumeininki talossa hyvällä mallilla. Ei tarvinne katsoa kui nkoosteet, jos niitäkään. Vieläkin mietin, mistä ne rääpii matskut koosteisiin tällä hartaalla kirkonmenojen kaudella? No annan armon aikaa 2 päivää, jos meininki ei muutu, lopetan maksullisen.

Hyvä. kai lopetat myös tässä keskustelussa valittelun yhtä aikaa?

Olen valitellut vain Eevistä haukkuvan vatipään kommenteista, sekä talon kirkollisesta hartaasta meinigistä. Mikä niistä on pahoittanut sun mielesi? Molemmat veikkaan. Sullako on ikeus edeleen jatkaa törkyturpaharrastustasi tässä ketjussa? Kenet nyt otat paskaisiin hampaisiisi kun Eevis on lähtenyt? veikkan, että Anun. Onhan hänellä hipellystä  Helmerin kanssa.

Vierailija
31624/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykännyt yhtään Eeviksestä ja hyvä että lähti, mutta ihmettelen miksi häntä haukuttiin niin paljon enemmän kuin Jukkaa? Jukka on kyllä vähintäänkin ihan yhtä ällöttävä!

Siksi että se törkeän käytöksen ja sääntöjen rikkomisen lisäksi PUHUI ÄLLÖTTÄVIÄ INTIIMIASIOITAAN, KOSKA HAKI HUOMIOTA (varsinkin Krisun).

En ymmärrä mikä tässä on epäselvää.

Päälle ylimielinen asenne ja suuruusfantasiat, venyvällä veltoilla äänellä ulostettuna velton ruhon lisäksi. Paketti oli valmis. 

Minä myös olen ihmetellyt tuota Eevis-vihaa. Miten Eevis käyttäytyi törkeästi? Ja miten rikkoi sääntöjä? Jos on joitain sääntöjä rikkonut ja joskus puhunut intiimiasioita, se ei minun mielestä oikeuta haukkumaan toista ihmistä milloin miksikin. Ylimielistä asennettakaan en kovin paljoa ole huomannut, taikka suuruusfantasioita. Veltto ääni ei myöskään oikeuta haukkumiseen, eikä myöskään makuuasennossa oleminen.

Ai sulle ja muille kuurosokeille imbesilleille pitäs tässä selittää tuhanteen kertaan viimiset kolme viikkoa kaikkine ihanuuksineen, kun et/te ole vaivautunut itse katsomaan ja kuuntelemaan.

Ei kiitos, meni jo. NEXT!

Onneksi haisulista päästiin. Lippu salkoon. 

Myönnän, että en ole kokonaan katsonut kaikkia jaksoja, koska Love Island menee BB:n kanssa päällekkäin. Silti BB:n sääntöjen rikkominen ym. ei oikeuta jatkuvaan somelynkkaukseen. Eevis ei edelleenkään ole mitään rikosta tehnyt. Enkä minäkään ole ansainnut sitä, että sinä haukut minua imbesilliksi. Se, että nimittelet minua tuolla lailla kertoo enemmän sinusta kuin minusta.

Vierailija
31625/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu näiden kommenttien kanssa, kun joku joko fanittaa tai inhoaa jotakin asukasta niin alkaa keksiä ihan omasta päästään taloon tapahtumia mitä ei ole koskaan ollutkaan.

Ilmeisesti yritys vaikuttaa niihin ihmisiin joilla ei ole 24/7 vaan katsovat vain koosteet ja käyvät lukemassa palstaa.

Vierailija
31626/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykännyt yhtään Eeviksestä ja hyvä että lähti, mutta ihmettelen miksi häntä haukuttiin niin paljon enemmän kuin Jukkaa? Jukka on kyllä vähintäänkin ihan yhtä ällöttävä!

Siksi että se törkeän käytöksen ja sääntöjen rikkomisen lisäksi PUHUI ÄLLÖTTÄVIÄ INTIIMIASIOITAAN, KOSKA HAKI HUOMIOTA (varsinkin Krisun).

Päälle ylimielinen asenne ja suuruusfantasiat, venyvällä veltoilla äänellä ulostettuna velton ruhon lisäksi. Paketti oli valmis. 

Minä myös olen ihmetellyt tuota Eevis-vihaa. Miten Eevis käyttäytyi törkeästi? Ja miten rikkoi sääntöjä? Jos on joitain sääntöjä rikkonut ja joskus puhunut intiimiasioita, se ei minun mielestä oikeuta haukkumaan toista ihmistä milloin miksikin. Ylimielistä asennettakaan en kovin paljoa ole huomannut, taikka suuruusfantasioita. Veltto ääni ei myöskään oikeuta haukkumiseen, eikä myöskään makuuasennossa oleminen.

Ai sulle ja muille kuurosokeille imbesilleille pitäs tässä selittää tuhanteen kertaan viimiset kolme viikkoa kaikkine ihanuuksineen, kun et/te ole vaivautunut itse katsomaan ja kuuntelemaan.

Mieleltään sairaat on tässä ketjussa mellastaneet, ja haukkuneet Eevistä. Ihan normaali nainen, mutta punainen vaate pipipäisille.

Vierailija
31627/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana lukea kun jonneilla on ikävä Eeviksen haukkumista. Nyt ihan hämillään vaeltelevat ja yrittävät mallailla haisuli-termiä muihin asukkaisiin, mutta ei se oikein tunnu istuvan ja provonakin heikko, kun ketään ei kiinnosta puolustaa jotain Jukkaa.

Awww, ihanaa toi jonnettelu aikuisille naisille, mäkin tunnen jo haituvien kasvavan nenän alle.

😂 et taida ollakaan ihan dille😉

En, enkä edes ville. 

Uusi inhokkini on Tupu, otetaas sille! :)

Tupussa alkaa ärsyttää tuo opittu rooli. Olet hyvä kun palvelet muita, ja kunnon naisen on kaikki ruoka tehtävä itse.

BB sais pistää nyt kiellon sille tuonne keittoalueelle vähäksi aikaa.

Milla on ihanan pirtsakka ja Tarinahan on ihan mahtava persoona.

Vierailija
31628/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat aidon oloiset tuolla talossa ovat Mira ja Kimmo. Anussa ja Helmerissäkin on paljon aitoa, mutta he ovat estoisia ja varovaisia - ja tylsiä. Jukka esiintyy pelimiehenä, tupu vetää pirttihirmun roolia, Milla luulee olevansa Foxy Brown, Krisulla on omat ongelmansa ja Villellä ei ole omaa minuutta.

Vierailija
31629/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Tupu manipuloi hyvin hienovaraisesti miehiäkin: " naiset ne ovat sitä ja tätä" eli yritti suojamuuria miehistä muita naisia vastaan. Nämä tuputtelijat ne ovat myrkkyjä seurueissa. Seuratkaapa miten pelaa: jos näkee jonkun suosion kuten Helmerin lotaisee ja nauraa ettet osaa sanoa edes ei...jne. Pikku tikaria mättää aika kierosti koko ajan.

Se että otti vallan keittiössä kertoo enemmästä: ruoka on sellaista jota muille SYÖTETÄÄN ja siihen sisältyy valtaa. Tupu on päättänyt syöttää muille mitä haluaa. Tuokin sokerin lisääminen kertoo myrkkyhoitaja mentaliteetista kuvaannollisesti...

Seuratkaapa.

Tupu on niitä räväköitä kanssa sisaria. Eli siis hiton rasittavia ja myrkyllisiä seurassa. Äänekästä seuraa, kun saa viintä.

Tupu tipahti inhokikseni silloin, kun Helmeri kokkas. Mitä hittoa keski-ikäinen nainen tuollai hyväksikäyttää nuorta miestä! Aivan älyttömän noloa. Olihan siinä Mira ja Anukin, heille mä annoin anteeksi jo. ;)

Vaikka on keski-ikäinen menevä nainen, ei tarvitse olla klisee.

N47

Vierailija
31630/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiusaantuneisuuttaanhan se Helmeri hieroo Anua yöllä peiton alta ja päiväsaikaan sisäreittä

Voin siis olla väärässäkin, mutta edelleen toivon, että Helmeri ei ala mihinkään pelehtimiseen.

Jotenkin vaan uskon, että ulkoisetkin paineet vaikuttavat ja myös että Helmeri ei halua alkaa leikkiä sillä, että putoaa kun jo Eevis putosi. Helmeri kyllä varmaan käsittää että paljolti juuri tuon parittelun ansiosta.

Tai sitten olen arvioinut Helmerin ihan väärin, ikävä jos on näin.

Vierailija
31631/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietittekö te aina erilaisissa yhteisöissä ( töissä, harrastuksissa, ystävien kanssa, sukulaisissa jne)millä tavalla ovat ärsyttäviä ja vastenmielisiä ja mikä heissä on huonoin puoli?

Vierailija
31632/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville ruikkasi toisten ropeloimaan luumuun pesunestettä kun pesi naisbakteerit pois. Tämä jo aiemmin.

😂😂😂 ville on ville

Vierailija
31633/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt selvisi, kun kasvit eivät kasva niin jotkut oli istuttaneet ne purkeissa sinne multaan.. toinen oli Krisu ja toinen kai Ville 🙄

Jukka.

En ymmärtänyt tuota Millan ivaavaa kommentointia asiasta. Pikkulikka tietää yhdestä asiasta jotain enemmän, niin sitten pitää tuollaista älämölöä. Nolo muija.

Minusta enemmän noloa on se että kun eivät selkeästi jostain asiasta tiedä, niin ei vaivaudu edes kyselemään.

Tuloksena mätänevät hyötykasvit.

Vierailija
31634/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anuakin jo ärsytti Tupu kun Anu aloitteli ruoan valmistuksen ja nosti lihat pois jääkaapista niin Tupu valtasikin keittiön yhtäkkiä ja otti ruoan laiton haltuunsa Anun nenän edestä.

Ulkoa lähtivät yhdessä tekemään ruokaa.

Anu kysäs siellä, että pitäskö lähteä keittiöön? Tupu oli että joo.

Nää on niin typeriä nämä luulottelut.

Anu itse valitti Helmerille, että hän aloitti ruoan teon, nosti lihat pöydälle ja yhtäkkiä työtehtävät oli viety. Että se siitä luulottelusta.

Eli yhdessä tekevät.

Vierailija
31635/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokit top4 nyt:

Tupu (typerä kauhanatsi, ei osaa tehdä ruokaa ja ääni vaikuttaa vittumaisen ihmisen ääneltä)

Kevin (fanaattinen typerys, vauva jolla paljon oppimatta)

Jukka (turha limamuna, menköön lappajärvelle nussimaan)

Kimmo (tästä tykkäsin aluksi, nyt alkanut ällöttää jotenkin, ei ota selvää mikä hiippari on)

suosikit top3

Mira (tervejärkisin ja kotoisin, vaikka olen itse ihan erilainen)

Ville (ei ärsytä ja aika hauska kuivalla tavallaan)

Anu (inhoaa tupua ja ansaitsisi tehdä ruokaa rauhassa jne)

Vierailija
31636/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Tupu manipuloi hyvin hienovaraisesti miehiäkin: " naiset ne ovat sitä ja tätä" eli yritti suojamuuria miehistä muita naisia vastaan. Nämä tuputtelijat ne ovat myrkkyjä seurueissa. Seuratkaapa miten pelaa: jos näkee jonkun suosion kuten Helmerin lotaisee ja nauraa ettet osaa sanoa edes ei...jne. Pikku tikaria mättää aika kierosti koko ajan.

Se että otti vallan keittiössä kertoo enemmästä: ruoka on sellaista jota muille SYÖTETÄÄN ja siihen sisältyy valtaa. Tupu on päättänyt syöttää muille mitä haluaa. Tuokin sokerin lisääminen kertoo myrkkyhoitaja mentaliteetista kuvaannollisesti...

Seuratkaapa.

Tupu on niitä räväköitä kanssa sisaria. Eli siis hiton rasittavia ja myrkyllisiä seurassa. Äänekästä seuraa, kun saa viintä.

Tupu tipahti inhokikseni silloin, kun Helmeri kokkas. Mitä hittoa keski-ikäinen nainen tuollai hyväksikäyttää nuorta miestä! Aivan älyttömän noloa. Olihan siinä Mira ja Anukin, heille mä annoin anteeksi jo. ;)

Vaikka on keski-ikäinen menevä nainen, ei tarvitse olla klisee.

N47

Juurikin näin. Mutta hän on erittäin aktiivinen ja katsokaas kuinka silmä siirtyy puolelta toiselle ja suu supussa laskee ja juonittelee? Tuo muija on se riidankylväjä ensin ja syötettyään riitakoordinaatit laittaa muka ovelana naisena muut navigoimaan merelle. Hän pelaa.

Vierailija
31637/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu huolissaan pääseekö lapsi tanssitreeneihin. Äiti ihminen kotiin lasten luo.

Vierailija
31638/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieleltään sairaat on tässä ketjussa mellastaneet, ja haukkuneet Eevistä. Ihan normaali nainen, mutta punainen vaate pipipäisille.

Kummallista tämä aika. Normaalisti asioihin suhtautuvat ovat mielisairaita ja pipipäitä ja epänormaalisti ja pipipäisesti käyttäytyvät ovat ovat normaaleita.

Jep jep.

Vierailija
31639/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat aidon oloiset tuolla talossa ovat Mira ja Kimmo. Anussa ja Helmerissäkin on paljon aitoa, mutta he ovat estoisia ja varovaisia - ja tylsiä. Jukka esiintyy pelimiehenä, tupu vetää pirttihirmun roolia, Milla luulee olevansa Foxy Brown, Krisulla on omat ongelmansa ja Villellä ei ole omaa minuutta.

Hyvä kuvaus. :D

Vierailija
31640/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmolla ja Kevinillä hyvät huumoripitoiset jutut keittiön pöydän ääressä.

Vitsailivat mm. siitä että jos olisivat pariskunta niin Kevin keittäisi Kimmolle aamuisin kahvia. Kimmo sanoi että herää viideltä, kuudelta tai seitsemältä riippuen työvuorosta. Kevin no ei sitten onnistu, mä herään joskus kahdeksalta. Kimmo sanoi tai neljältä iltapäivällä kun olen ollut yötyössä.

Kevin sanoi et hän ei sitten kävisi töissä, muuten ei onnistuisi. Hemmi syö piirakkaa ja juttelevat piirakasta. Kimmo katsoo Keviniä hellästi.

Ketju on lukittu.