BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Eilen hoksasivat, että Anu tietää illalla kellonajan hakiessaan pkhuoneesta lääkkeensä.
Minulla on Jukasta ristiriitaiset fiilikset. Se on joku amis koneistaja mikä viittaisi siihen, että jyskyttäisi mekaanisesti mutta miehekkäästi. Kuitenkin sen olemus on pehmoinen, kuin ujo maalainen hinttapoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Helmeri?
Helmeri on ihan kiinnostava jakso, mutta 24/7 hän kyllä pysyttelee enimmäkseen syrjässä, eikä ole kamalasti mitään tehnyt. Mihin tuon perustuu että noin moni ihminen "pitää hänestä" onko se vain kiinnostusta hänen historiaan/eriskummalliseen ulkonäköön vai mikä?
Helmeri vaikuttaa olevan kiltti, iloinen eikä puhu alentavasti muille ihmisille. Ei koe tarvetta olla koko ajan oikeassa tai äänessä, saarnata, filosofoida, tai päteä jollakin. Ulkonäöllä ei ole ainakaan itselläni merkitystä tuohon "pitämiseen", vaan luonteella ja käytöksellä. Tuntuu olevan luonnollinen ja oma itsensä, ehkä... en tiedä kun en tunne, mutta tuollaisen vaikutelman hänestä olen saanut.
Mutta viihdearvo on siis mikä? Tämähän on viihdettä, varmasti monikin ihminen on hyvin pidettävä, mutta kai sen funktio on muutakin kuin olla kiltisti nurkassa hiljaa ja olla kommentoimatta mitään tunteita herättävää?
Minä en ainakaan tiedä Helmeristä vielä oikein mitään, urheilusta on innostunut puhumaan, mutta ei mitään polittisia näkemyksiä tai näkemyksiä oikein mihinkään muuhunkaan, ei mitään mielipiteitä. Varkaanakin on toistaiseksi ollut aika surkea.
On käynyt mielenkiintoisia keskusteluja muitten kanssa ja tyypillä on hauska ja oivaltava huumorintaju. Se jos ei jaksa länkyttää politiikasta, uskonnosta tai osallistua LTQB-keskusteluihin, niin ei kerro syvällisyydestä viä mitään. Kannattaa kattoo 24/7 ni saa hiukan enemmän irti näistä tyypeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Helmeri?
Helmeri on ihan kiinnostava jakso, mutta 24/7 hän kyllä pysyttelee enimmäkseen syrjässä, eikä ole kamalasti mitään tehnyt. Mihin tuon perustuu että noin moni ihminen "pitää hänestä" onko se vain kiinnostusta hänen historiaan/eriskummalliseen ulkonäköön vai mikä?
Helmeri vaikuttaa olevan kiltti, iloinen eikä puhu alentavasti muille ihmisille. Ei koe tarvetta olla koko ajan oikeassa tai äänessä, saarnata, filosofoida, tai päteä jollakin. Ulkonäöllä ei ole ainakaan itselläni merkitystä tuohon "pitämiseen", vaan luonteella ja käytöksellä. Tuntuu olevan luonnollinen ja oma itsensä, ehkä... en tiedä kun en tunne, mutta tuollaisen vaikutelman hänestä olen saanut.
Mutta viihdearvo on siis mikä? Tämähän on viihdettä, varmasti monikin ihminen on hyvin pidettävä, mutta kai sen funktio on muutakin kuin olla kiltisti nurkassa hiljaa ja olla kommentoimatta mitään tunteita herättävää?
Minä en ainakaan tiedä Helmeristä vielä oikein mitään, urheilusta on innostunut puhumaan, mutta ei mitään polittisia näkemyksiä tai näkemyksiä oikein mihinkään muuhunkaan, ei mitään mielipiteitä. Varkaanakin on toistaiseksi ollut aika surkea.
Sohvalla Helmeri on nyt aamuansa viettänyt kertoen elämänkokemuksiaan, menepä katsomaan.
Helmeri on puhunut aika paljonkin, kun on ystävystynyt krisun kanssa.
Erikoinen ulkonäkö johtuu islantilaisista sukujuurista.
Mukava, fiksu ja kohtelias kaveri. Kertoi myös olleensa RUK:ssa, joten ilmeisesti johtajaominaisuuksia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Helmeri?
Ainakin esittelyvideonsa perusteella Helmeri on todella symppis.
Vierailija kirjoitti:
Eilen hoksasivat, että Anu tietää illalla kellonajan hakiessaan pkhuoneesta lääkkeensä.
Mikä lääkitys Anulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan nähnyt että Ville olisi nauranut vapautuneesti, tai edes hymyillyt (niitä hänen teennäisiä hetkellisiä tekohymyjä ja -nauruja ei lasketa)? Vaikuttaa siltä, että hänen elämänsä on niin kovin paljon apeampaa ja ilottomampaa kuin muiden asukkaiden. Koko ajan täytyy vain olla opastamassa, neuvomassa ja kertomassa elämänohjeita muille. Hänen olemuksensa ja käytöksensä perusteella voisi kuvitella, että uskovaisena elämä on todella synkkää, ankeaa ja tylsää.
No ei minulla ainakaan. Ihan merkityksellisen ja mielenkiintoisen tuntuista tämä on, kiitos huolenpidostasi.
En ole huolehtinut kenestäkään. Kerroin vain millaisen vaikutelman Ville antaa itsestään uskovana ihmisestä.
Kerroit kuvitelmasi uskovaisen elämästä, ja minä nyt omalta osaltani osasin vastata, pitääkö kuvitelmasi paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Helmeri?
Sohvalla Helmeri on nyt aamuansa viettänyt kertoen elämänkokemuksiaan, menepä katsomaan.
Jaaha, minulla on mielenkiintoisia kokemuksia-pätijäjeesustelija tuli, tunnelma muuttui. Vaihdan kameraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Helmeri?
On käynyt mielenkiintoisia keskusteluja muitten kanssa ja tyypillä on hauska ja oivaltava huumorintaju. Se jos ei jaksa länkyttää politiikasta, uskonnosta tai osallistua LTQB-keskusteluihin, niin ei kerro syvällisyydestä viä mitään. Kannattaa kattoo 24/7 ni saa hiukan enemmän irti näistä tyypeistä.
Nimenomaan olen katsonut 24/7, ollut tässä vielä vapaapäivilläkin niin voinut kunnolla seurata, eikä Helmeri ole minun nähdäkseni tehnyt oikein mitään, jos puhuu niin ei oikeastaan sano paljon mitään.
Nyt aamullakin olen katsonut Helmeriä sohvalla ja kertoihan tuo jopa autonsa hajoamisesta, jee, jännää, sitten tuli Ville paikalle ja Helmeri painui taas nurkan varjoon.
Jopi kirjoitti:
Missä välissä Ville on onnistunut varastamaan rahnaa? Hyvä kun bb:n instassa näin lukee, mutta esimerkiksi sivuilla ei ole asiasta minkäänlaista mainintaa / videoklippiä. Hohhoijaa.
Oisko siinä rakennustehtävässä kun kävi yksin viimeisenä hakemassa lisää vaatetta sisältä missä toinen kippo oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lääkitys Anulla on?
En tiedä. Muistaakseni ensimmäisenä iltana mainitsi jotain terapiakäynneistään Taritan ja Kevinin kanssa jutellessaan, voisiko lääkitys liittyä mterveyteen. Puhuivat kaikki terapian tarpeistaan.
Kiitos kun avasitte mikä Helmerissä kiinnostaa, kai se sitten on joku persoonat kohtaa-kysymys, muhun ei tyyppi ole tehnyt minkäänlaista vaikutusta, arvostan ihmisiä joilla on mielipiteitä, vaikka sitten ärsyttäviäkin sellaisia, kunhan niitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Helmeri?
Joku sanoi Anua tapetiksi mutta eipä tuo Helmerikään paljon sen kummempi ole.
Ei kai kaiken tarvitse perustua panemiseen!
Olisko niin, että Anusta tykkää miehet kun on niin seksikäs ja samasta syystä naiset taas tykkää Helmeristä, voisivat panna, niin on kiva katsella vaikka sitten tapettina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan nähnyt että Ville olisi nauranut vapautuneesti, tai edes hymyillyt (niitä hänen teennäisiä hetkellisiä tekohymyjä ja -nauruja ei lasketa)? Vaikuttaa siltä, että hänen elämänsä on niin kovin paljon apeampaa ja ilottomampaa kuin muiden asukkaiden. Koko ajan täytyy vain olla opastamassa, neuvomassa ja kertomassa elämänohjeita muille. Hänen olemuksensa ja käytöksensä perusteella voisi kuvitella, että uskovaisena elämä on todella synkkää, ankeaa ja tylsää.
No ei minulla ainakaan. Ihan merkityksellisen ja mielenkiintoisen tuntuista tämä on, kiitos huolenpidostasi.
En ole huolehtinut kenestäkään. Kerroin vain millaisen vaikutelman Ville antaa itsestään uskovana ihmisestä.
Kerroit kuvitelmasi uskovaisen elämästä, ja minä nyt omalta osaltani osasin vastata, pitääkö kuvitelmasi paikkansa.
Kun yleisellä tasolla puhuit uskovista niin tulkitsen että silloin olet kiinnostunut myös minun elämästäni kerta olen uskova. Villen asioista sinun täytyy kysyä häneltä itseltään. Ja minulla on ollut myös murhetta elämässäni, en näe murheettomuutta mitenkään hyvän elämän mittarina.
Helmeri kertonut miten armeijassa ollessaan äitinsä kuoli ja joutui 19-vuotiaana ottamaan vastuun alakouluikäisestä sisaruksestaan. Isovanhempansa tilanteesta kertonut myöskin ja varmasti sitä aina välillä miettii.
Anu ainakin aamulla kovasti jutteli eikä mikään seinäruusu. Toisilla kestää vähän kauemmin päästä vauhtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Helmeri?
Nimenomaan olen katsonut 24/7, ollut tässä vielä vapaapäivilläkin niin voinut kunnolla seurata, eikä Helmeri ole minun nähdäkseni tehnyt oikein mitään, jos puhuu niin ei oikeastaan sano paljon mitään.
Kamera 1, menneen tunnin aikana oli Helmeriä. Ville tuli pilaamaan kivat keskustelut. Muut makaavat tai istuvat, mitä odotat Helmerin tekevän - voltteja vai?
Siis eihän tuolla tapahdu YHTÄÄN MITÄÄN? Joko kerta kun olen vilkaissut 24/7 niin siellä ne istuvat/makoilevat sohvalla ja puhuvat (tällä hetkellä kummelista ja autoista).. Tämän viikon tehtävänä jonkun rahapurkin (en halua käyttää sitä järkyttävää nimitystä) vahtiminen? Mitä ihmettä :,D Ei tuotanto sitten pystynyt mitään tylsempää keksimään.
Muistelen haikeudella vanhoja kausia joissa oli älyttömän hyviä tehtäviä (auton korjaus jossa ollilla oli salatehtävä, taivas/helvetti, bussimatka, tehdas yms). Tiedän että nyt on vasta ensimmäinen viikko mutta loppuu kyllä katsominen jos meno on tätä luokkaa.. Masentuu itsekkin kun katsoo tuota venymistä ja vanumista sohvilla ja lattioilla. Onko tulossa mitään bileitä? Paljua ja saunaa? Nehän oli ihan parhaita, samoin kuin kauppareissut kun piti ostaa kauheella kiireellä kaljaa ja suklaata :D
Puhumattakaan vain kahdesta kamerasta, surkeista nettisivuista (missä kaikki päivitykset?) ja typerästi toteutettu koostelähetys. HUOH.