BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Räänsyöntimeme löytyy facestakin bb-ryhmistä, tosin iso meme poistettu mutta ketjujen vastauksista löytää. Siis missä Eevis eilen syö räkää.
Varmaan kaapii juustotkin ja syö ne hyh hyh!
Tuo Eevis kova provosoimaan. Nauttii.
Ei mua olisi mitenkään pitänyt jalustalle nostaa mutta kuitenkin palju olisi ollut kiva jos joutuu lähtee eli olisi nyt kuitenkin jollain lailla pitänyt Eevistä muistaa vit..mikä pelle!
Vierailija kirjoitti:
Eeviksen mielestä kuulostaa mahtavalta joku yökerho Berliinissä koska sinne joutuu jonottaa monta tuntia😂
Musta alkaa todellakin tuntua että tuo keksii jotain juttuja tai puhuu jonkun toisen ihmisen tekemisistä?
Jaahas. Ja 15 v huutoitkunauraja aloittaa taas....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa kun joku sotkee tasa-arvon ja feminismin siihen että eeviksestä ei pidetä.
Miksei moukkaa saisi inhota, jos se on nainen? Mitäs tasa-arvoa se on.Itse olen vanhaliiton feministi, ja minussa Eeviksessä ei ole mitåään, mistä kenenkään naisen pitäisi mallia ottaa. Eevis on röyhkeä, kaksinaamainen ja ylimielinen.
Yhtä vähän pidän donald trumpista, joka omaa myös noi mainitsemani luonteenpiirteet.Naiset on ilkeitä toisille naisille, ihan perus ja monesti tutkimuksillakin todistettu!
"Useissa kulttuureissa naiset turvautuvat epäsuoraan aggressioon. Livescience-julkaisu kysyy, onko ilkeily naisten luontainen ominaisuus? Juoruilua, selkään puukottamista ja joukon ulkopuolelle jättämistä pidetään usein naisten tapoina kohdella ihmisiä, joista he eivät pidä. Tutkijoiden mukaan on mahdollista, että pahan puhuminen ja muu ilkeily todella on luontainen osa naisten sosiaalista kanssakäymistä, kertoo Livescience-julkaisu.
Aihetta tutkinut Tracy Vaillancourt Ottawan yliopistosta toteaa, että naiset kilpailevat melko rajusti toistensa kanssa.
– Yleensä kyseessä on epäsuora aggressio. (Epäsuorassa aggressiossa) hyökkääjän motiivi jää usein epäselväksi, mutta silti hän aiheuttaa vahinkoa hyökkäyksen kohteelle, Vaillancourt muotoilee.
Tutkijat ovat havainneet, että useissa kulttuureissa naiset turvautuvat mieluummin epäsuoraan aggressioon miesten suosimien fyysisen kontaktin tai avoimen vihamielisyyden sijaan.
Juoruilun ja eristämisen kohteeksi joutuminen aiheuttaa surua ja ahdistusta. Vaillancourtin mukaan pahan puhuminen saattaa jopa vaikuttaa naisen mahdollisuuksiin parisuhderintamalla, mikäli kaunis nainen panettelee häntä miehelle.
Useiden tutkimusten mukaan naiset rankaisevat toisia naisia liiallisen seksikkyyden vuoksi. Vaillancourtin mukaan naiset tukahduttavat toistensa seksuaalisuutta: jos seksikkyys on tärkeä voimavara, kevytkenkäiset naiset vähentävät sen arvoa.
Vaillancourtin mukaan olisi tärleää pyrkiä tilanteeseen, jossa kevytkenkäisyydestä syyttämisellä ei olisi mitään painoarvoa eikä seksuaalista kaksinaismoralismia esintyisi.
– Miten pääsisimme tähän tilanteeseen? En tiedä, hän kuitenkin tunnustaa.
Selvitys julkaistiin Philosophical Transactions -julkaisussa.
Lässyn lässyn, aivan sama vaikka eevis olisi marsilainen, kenelläkään ei ole velvollisuutta sukupuolensa takia hänestä pitää.
Voit tunkea höpöanalyysisi sinne minne ei aurinko paista.
ps. Kai tiedät että myös useimmat miehet inhoavat eevistä, vaikka siltähän siais piirakkaa peltitolkulla. Mitenhän se sinun päässäsi selittyy.
En tiedä, että Eevistä on naisena velvollisuus inhota enkä todellakaan tiedä, että useimmat miehet inhoavat eevistä. Sulla on varmaan tästä joku linkki tai tilasto tai muuta faktaa vai onko ihan höpöanalyysiä?!
Eikä minulla ole naisena mikään velvollisuus tykätä eeviksestä.
Miten selität sen, että Mira on mun suosikki, sehän on nainen? Sun logiikallahan minä olen sovinisti kun inhoan eevistä.
Ihan somea lukemalla näkee kuka on suurin inhokki kansan keskuudessa, ei kummonen sherlokki tarvitse olla.
Onko tämä some kansa nyt sama kuin se koko valtakunta josta puhuttiin jossain aikaisemmassa kommentissa?
Miksi miralla on naama valkoisena?
Tuntemani kahdeksankymppinen, edelleen huumorintajuinen ja teräväpäinen mummeli on kertonut nuoruudestaan maaseudulla isossa talossa, jossa oli palvelijoitakin. Kertoo sisarustensa kanssa yllättäneensä latojen heinäkasoista ja ties mistä ulkorakennuksista monta kertaa mitä erikoisempia ”pareja” niissä touhuissa.
He kuulemma joskuskin oli nauraneet kippurassa jotain naispalvelijaa, joka oli juossut naama punaisena ja vaatteitaan päälle vetäen pitkin pihaa. Lapset oli yllättäneet oikein roiseissa touhuissa jostain navetasta jonkun random-naapurin isännän kanssa.
Tämä mummeli aina sanoo, että nuoret aina luulee että he on keksineet seksin. Vaikka kautta aikojen on ollut villejä naisia ja miehiä, jotka on olleet kekseliäitä sen aiheen parissa.
Yhyy minä en hawua wähteä viewä minuwwa on niin pawjon tarjottavaa katsojiwwe lupaan wopettaa makoiwun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näpit irti Helmeristä Milla!
Onko Milla irl:ssäkin tuollainen, että näppeineen toisten poikaystävien kimpussa? ;D Onhan niitä naisia oikeasti olemassa, joita ei kiinnosta kuin varatut.
Helmeri ei ole kenenkään poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti, Jukka otti housut pois kun Eevis ryntäsi pihalle sen kylkeen, hyi helvetti!
Jukka oli yksin aikaa pitkään ja ei ottanut housuja pous. Eevis tuki vähän aikaa sitten. Tupu kuuluttaa että ulkona pannaan ja nauroivat ja tupu oli kurkkinutvovesta. Ei tapahtunur. 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Milla irl:ssäkin tuollainen, että näppeineen toisten poikaystävien kimpussa? ;D Onhan niitä naisia oikeasti olemassa, joita ei kiinnosta kuin varatut.
Helmerillä on joku kotona onko mies vai nainen kertoi aiemmin
Vierailija kirjoitti:
Eeviksen mielestä kuulostaa mahtavalta joku yökerho Berliinissä koska sinne joutuu jonottaa monta tuntia😂
Musta alkaa todellakin tuntua että tuo keksii jotain juttuja tai puhuu jonkun toisen ihmisen tekemisistä?
Hei mulla tuli ihan sama mieleen kun kertoi että menee synttäreitä juhlimaan Berliiniin,että puhuukohan se jostain muusta joka menee ja haluaisi olla niinkuin se?
Koska on tullut monta asiaa että puhuu itsensä pussiin niin uskon valehtelijaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmerillä on joku kotona onko mies vai nainen kertoi aiemmin
Useaan otteeseen kertonut olevansa sinkku. Varmasti toki on joku pano.
Anu Krisulle: "ennemmin sinä panet Helmerin kanssa kuin minä".
Vierailija kirjoitti:
Tupu on lähihoitaja, kertoi juuri. Ei siis mikään lastentarhan tai päiväkodin opettaja, kuten täällä mainittu.
Lähihoitajan koulutuksella työskennellään myös päiväkodeissa. Se on peruskoulutus erilaisiin hoitotöuhin. Kyllä Tupun on sanottu työskentelevän päiväkodissa.
Anu puhuu taas selän takana toisista.
Krisu sanoi, että mene kysymään suoraan sillähän se selviää.
-miksi kaikille elämä ei toimi noin??
Ei luoja tota eevistä ja jukkaa, miten leuhkaa nauramista, kun puhutaan missä kaikissa paikoissa nussittu.. varsinkin eeviksen ilmeet--- Ja tuo kehuu itseään "rehelliseksi".. ei stana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupu on lähihoitaja, kertoi juuri. Ei siis mikään lastentarhan tai päiväkodin opettaja, kuten täällä mainittu.
Lähihoitajan koulutuksella työskennellään myös päiväkodeissa. Se on peruskoulutus erilaisiin hoitotöuhin. Kyllä Tupun on sanottu työskentelevän päiväkodissa.
Ja mainitsi eilen kun keskustelivat vanhustenhoidon tilasta Suomessa, että on käynyt sosionomikoulutuksen myöhemmin lähihoitajaopintojen jälkeen
Kameramiehet saisi laittaa vaihtoon.