BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Olisi Tupulle oikein, että Eevis saisi jäädä taloon. Toivoo varmaan asukeista eniten Eeviksen poistumista : )
Tämän takia minäkin menin Eevistä äänestämään vaikka olin päättänyt etten äänestä yhtään ketään. Joku tuossa Tupun ilkeämielisyydessä tökkää itsellä vastaan, yhdessä hetkessä on muka niin mukava ja ystävällinen mummeli ja siinä samassa tökkääkin jonkun vihamielisen kommentin.
Ihanaa Tarinalle tulee pikkasen kiire taas tänään👻
No niin Krisu valitti että tuli vatsa kipeäksi koska piirakan pohja jäi raaaksi, Ville selitti että hän esipaistoi oman piirakkansa koska muutoin siinä käy niin että pohja jää raaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa ei syntyisi äänestyskamppailu Eevis vastaan Tarina ja kävisi niin, että he keräävät äänet toisiaan vastaan ja Ville joutuisi lähtemään..
Ville se on joka nyt putoaa.
Oon huomannut etteivät pese käsiä kun alkavat tekeen ruokaa.
Hyi hitto, Anu nyt Krisun kanssa on samalla sohvalla Helmerin nokan edessä. Krisu vielä varattu.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa Tarinalle tulee pikkasen kiire taas tänään👻
Aikun kivaa!
Eilinen Miran tekemä meikki oli ihan täydellinen, mutta itse tykkää että osaa paremmin ja tekee siksi nyt itse.
Ville ulos että saavat mellastaa mielin määrin. Ville katsoo monesti vihaisrn näköisenä.
Keskusteliko Tarina ja Krisu? Moneltako tämä tapahtui, haluaisi nähdä kys. kesksutelun?
Miksi Tupu olisi äänestyksessä?
Krisu sai 4 p ja Tupu 3.
Muistanko oikein.
Mikäli Tarina jää niin Krisu on mukana äänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, Anu nyt Krisun kanssa on samalla sohvalla Helmerin nokan edessä. Krisu vielä varattu.
Voi ei :o Istuin tänään samalla sohvalla setäni kanssa !! Tarkoittaako tämä nyt sitä että olen pettänyt miestäni ja olen nyt naimisissa setäni kanssa? :o Apua? Mitä teen?! En ikinä kehtaa kertoa tätä miehelleni!
Vierailija kirjoitti:
Tietoa: Ville ja Tarina jäämässä taloon. Nyt menee oikein.
Ei pidä paikkaansa, Villen päivät talossa päättyy tänään. Enemmän katsojia viihdyttää viehättävä, kaunis, seksikäs Eevis, kuin kiihkouskovainen.
Katoin sen pätkän kun Eeviksen isä saatteli tämän taloon ja nyt mun käy sitä isää ihan hirveästi sääliksi😢 Minkäköhän kirjekuoren se antoi Eeviksen mukaan?
Kevin selitti että Tarinan piirakka joutaa roskiin koska on lähinnä kovettunutta kaurapuuroa.
Vierailija kirjoitti:
En muista minka alan ihminen oli tutkinut tätä äänestys prosentti juttua aikaisemmalla kaudella ja väitti että oli mahdotonta että jollain olisi noussut niin ja niin monta prosenttia yhtäkkiä pointsit?Sanoi että tuo on äänestäjien fuulamista.
Ääniä täytyy tulla hirveän vähän, jotta noin suuret erot noin pienessä ajassa näkyvät.
Tuolla vegaanit veteli omenapiirakoita, missä oli kananmunaa, voita ja kermaviiliä. Voisivat lopettaa itsensä kutsumisen vegaaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että eevaleena kokenut jtn tosi pahaa lapsena koska ylikorostunut ja tunteetin suhde seksiin ja kaikista jutuistaan aasinsilta menee seksiin... Tyttöparka...
Siis come on, miksi Eevistä pidetään jollain tavalla "rikkinäisenä" kun puhuu seksistä mutkattomasti mutta "poikien" jatkuvista pesä/terska -jutuista ei johda samanlaista analyysiä. Pitääkö naisen vieläkin vuonna 2019 olla siveä?
On totta, että on yhtä tuomittavaa törkypuheet kummallekin sukupuolelle. Mutta yhteiskunnassa, jossa naisten törkypuheet ovat paheksuttavia, ainoastaan äärimmäisen törkymieliset naiset sortuvat Eeviksen kaltaisiin puheisiin.
Aika erikoinen logiikka. Jos olisi elänyt entisaikoina, niin olisit sanonut samaa varmaan vaika poliittisen mielipiteen omaavista naisistakin. Että kun poliittinen vaikuttaminen on miesten juttu, niin aika törkymieliset naiset kommentoi mitään miesten juttuja.
Joo, eri asia plaaplaa, mutta oikeasti tasa-arvo tarkoittaa sitä, ettei ketään tuomita sukupuolensa perusteella MISSÄÄN ASIASSA ei edes törkypuheiden perusteella. Eli ei todellakaan mene niin, että törkyjä puhuva nainen on törkeämpi kuin törkyjä puhuva mies.
Ja näkeehän sen tässäkin, Krisu on puhunut ihan tosi törkeitä juttuja ja paljon pahempia kuin Eevis, niin silti niitä ei huomioida. Jukka on ollut kädet Eeviksen pillua kaivelemassa muiden vieressä ollessaan, mutta sekin on Eeviksen pillun vika, kun imaisi Jukan käden sisäänsä.
Eevis olis voinut näyttää arvonsa ja lyödä näpeille eikä alistua toisen sormettamiselle kaikkien nähden. Samoinhan Eevis runkkaili Jukkaa. Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Itseään arvostava ei anna tapahtua noin. Lähtee vaikka kävelemään, jos ei osaa sanoa ei.
No niinhän siinä lukee, Eeviksen pil lu imaisi Jukan käden sisäänsä, eli Eeviksen vika, minkä Jukka sille mustalle aukolle mahtoi, varmasti taisteli kovasti vastaan, mutta joutui sitten luovuttamaan.
Eevis runkkaili jukkaa? No eikö se logiikka tuossa mene niin, että Jukan olis pitänyt lyödä eevistä näpeille ja lopettaa runk kaus? Ei nuo nyt molemmat voi olla Eeviksen vikoja, millään logiikalla. Eli kummin päätät, onko vika siinä joka sormettaa/vetää käteen toiselta, vai siinä joka ei kyseistä tapahtumaa estä?
Eeviksen vika molemmat. Hänen tehtävä on laittaa rajat, jos vähänkään itsestään ja maineestaan välittää. Minusta se vaan on naisen tehtävä. Kahdestaan voi peuhata, mutta muiden nähden se on mautonta minun mielestä. Eevis on tuota älyään kehunut koko kansalle, mutta ilmeisesti tilannetaju puuttuu täysin.
Eevis kehuskelee taas keittiössä itseään ja viestittää katsojille.
Hän on vain ollut niin rehellinen (reps), kun on kapinoinut bb:tä vastaan. Eikä haluaisi lähteä.
Miksei bb estä ton selvää viestintää talon ulkopuolelle.
Kimmon srlostus piirakasta. Huumori pläjäys ja vähän pikkutuhmaa. Omenan viipaleet silleen että kollega kertoi ettei noin ja Kimmo ei oo nähnyt sitä.....
Kyllä sitä tulee kotona kaivettua nenää mutta pesrn kädet sen jälkeen. Pieraista rusahutan yksin ollessa.