BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Anuvon myös karismaattinen amis.
Olis ollut mielenkiintosta kuulla Timon elämäm noloin hetki. Ja nähdä osaako hän piirtää kun tuntu olevan lahjakas vähän kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Joko Tupu on leipassut sen lihapiirakan, minkä lupasi tehdä torstain kauppareissun jälkeen?
Ei oo leipassu, eikä leipase. Samahan se oli sämpylöiden kanssa, puhui ja puhui että tekee, mutta ei tehny vaan Mira sitten teki ekat ja paristi sen jälkeen ja tällä viikolla Kristian ja Ville on tehny.
Pliis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että eevaleena kokenut jtn tosi pahaa lapsena koska ylikorostunut ja tunteetin suhde seksiin ja kaikista jutuistaan aasinsilta menee seksiin... Tyttöparka...
Siis come on, miksi Eevistä pidetään jollain tavalla "rikkinäisenä" kun puhuu seksistä mutkattomasti mutta "poikien" jatkuvista pesä/terska -jutuista ei johda samanlaista analyysiä. Pitääkö naisen vieläkin vuonna 2019 olla siveä?
Ei se ole mutkattomuutta, vaan huomionhakua. Ja kun kertoo kaikki epiloimisensa ja kondyloomansa, ei se ihan tervettä ole.
En ihmettelisi jos sanoisi syövänsä verisiä tamponeita aamupalaski, senverran sairas on päästään.
Ei toi enää ole mitään seksuaalisuutta, vaan seksiholismia. Exhibitionismia. Narsismia. Moukkamaisuutta. jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko osa lyönyt uuniin piirakan missä jotain kastiketta päällä??
Kyllä. Osa myös löi uuniin ensin piirakkapohjan ILMAN OMENOITA, koska luuli että niin kuuluu tehdä. Sit tajuttiin että oho, meni väärin, ni otettiin ne enemmän tai vähemmän kypsyneet pohjat ja heitettiin omenat siihen. Apua.
No itse en ole mikään kokki enkä leipuri mutta olen kyllä ymmärtänyt että piirakkapohja jonka päälle tulee kosteita tuotteita esipaistetaan ensin muutama min ihan vain siksi ettei se pohja jää raaaksi kun pinta jo kypsyy.
Minä olen ja ei se kyllä aina noin mene.
Tietoa: Ville ja Tarina jäämässä taloon. Nyt menee oikein.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vanhoja koosteita ja Jukka ja Eevis molemmat SYÖ RÄKÄÄ! 😳 Katsokaapa tarkkaan!
Onnex ei harrasta vaihtareita 🤮ehkä...
Kimmolla hauska selostus piirakasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että eevaleena kokenut jtn tosi pahaa lapsena koska ylikorostunut ja tunteetin suhde seksiin ja kaikista jutuistaan aasinsilta menee seksiin... Tyttöparka...
Siis come on, miksi Eevistä pidetään jollain tavalla "rikkinäisenä" kun puhuu seksistä mutkattomasti mutta "poikien" jatkuvista pesä/terska -jutuista ei johda samanlaista analyysiä. Pitääkö naisen vieläkin vuonna 2019 olla siveä?
On totta, että on yhtä tuomittavaa törkypuheet kummallekin sukupuolelle. Mutta yhteiskunnassa, jossa naisten törkypuheet ovat paheksuttavia, ainoastaan äärimmäisen törkymieliset naiset sortuvat Eeviksen kaltaisiin puheisiin.
Aika erikoinen logiikka. Jos olisi elänyt entisaikoina, niin olisit sanonut samaa varmaan vaika poliittisen mielipiteen omaavista naisistakin. Että kun poliittinen vaikuttaminen on miesten juttu, niin aika törkymieliset naiset kommentoi mitään miesten juttuja.
Joo, eri asia plaaplaa, mutta oikeasti tasa-arvo tarkoittaa sitä, ettei ketään tuomita sukupuolensa perusteella MISSÄÄN ASIASSA ei edes törkypuheiden perusteella. Eli ei todellakaan mene niin, että törkyjä puhuva nainen on törkeämpi kuin törkyjä puhuva mies.
Ja näkeehän sen tässäkin, Krisu on puhunut ihan tosi törkeitä juttuja ja paljon pahempia kuin Eevis, niin silti niitä ei huomioida. Jukka on ollut kädet Eeviksen pillua kaivelemassa muiden vieressä ollessaan, mutta sekin on Eeviksen pillun vika, kun imaisi Jukan käden sisäänsä.
Eevis olis voinut näyttää arvonsa ja lyödä näpeille eikä alistua toisen sormettamiselle kaikkien nähden. Samoinhan Eevis runkkaili Jukkaa. Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Itseään arvostava ei anna tapahtua noin. Lähtee vaikka kävelemään, jos ei osaa sanoa ei.
Villen palli siis sori palkki pienin.
Eevis ei todellakaan ole ainoa joka on talossa puhunut toosansa epiloinnista. Mutta kun muut on täysiä tapetteja ja Eevis talon ainoa kiinnostava asukas, niin muita ei kukaan edes huomaa kun kaikki seuraavat vain Eevis-kameraa.
Minua huvittaa kun joku sotkee tasa-arvon ja feminismin siihen että eeviksestä ei pidetä.
Miksei moukkaa saisi inhota, jos se on nainen? Mitäs tasa-arvoa se on.
Itse olen vanhaliiton feministi, ja minussa Eeviksessä ei ole mitåään, mistä kenenkään naisen pitäisi mallia ottaa. Eevis on röyhkeä, kaksinaamainen ja ylimielinen.
Yhtä vähän pidän donald trumpista, joka omaa myös noi mainitsemani luonteenpiirteet.
Vierailija kirjoitti:
Elikkä ei ole jäämässä !!!Tuo juuri sitä äänten kalastelua.
Illalla kun ohjelmaa alkaa niin se joka olisi tippumassa ei ohjelman lopussa tipukkaan joka ikinen kerta sama kaava jo 10 vuotta😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vanhoja koosteita ja Jukka ja Eevis molemmat SYÖ RÄKÄÄ! 😳 Katsokaapa tarkkaan!
En oo nähnyt 247. Älä valhettele
Etsin teille ne kohdat. Menee hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elikkä ei ole jäämässä !!!Tuo juuri sitä äänten kalastelua.
Illalla kun ohjelmaa alkaa niin se joka olisi tippumassa ei ohjelman lopussa tipukkaan joka ikinen kerta sama kaava jo 10 vuotta😂
Eli siis tippuuko tänään 2?
Vierailija kirjoitti:
Syövätkö vain omaansa? Vai tekevätkö vaihtareita?
En saanut linkitettyä ketjua, mutta Ylikselläkin huomattu se rään syönti. Siellä myös videoita. Tänne ei näköjään saa niitä linkittää.
Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa kun joku sotkee tasa-arvon ja feminismin siihen että eeviksestä ei pidetä.
Miksei moukkaa saisi inhota, jos se on nainen? Mitäs tasa-arvoa se on.Itse olen vanhaliiton feministi, ja minussa Eeviksessä ei ole mitåään, mistä kenenkään naisen pitäisi mallia ottaa. Eevis on röyhkeä, kaksinaamainen ja ylimielinen.
Yhtä vähän pidän donald trumpista, joka omaa myös noi mainitsemani luonteenpiirteet.
Naiset on ilkeitä toisille naisille, ihan perus ja monesti tutkimuksillakin todistettu!
"Useissa kulttuureissa naiset turvautuvat epäsuoraan aggressioon. Livescience-julkaisu kysyy, onko ilkeily naisten luontainen ominaisuus? Juoruilua, selkään puukottamista ja joukon ulkopuolelle jättämistä pidetään usein naisten tapoina kohdella ihmisiä, joista he eivät pidä. Tutkijoiden mukaan on mahdollista, että pahan puhuminen ja muu ilkeily todella on luontainen osa naisten sosiaalista kanssakäymistä, kertoo Livescience-julkaisu.
Aihetta tutkinut Tracy Vaillancourt Ottawan yliopistosta toteaa, että naiset kilpailevat melko rajusti toistensa kanssa.
– Yleensä kyseessä on epäsuora aggressio. (Epäsuorassa aggressiossa) hyökkääjän motiivi jää usein epäselväksi, mutta silti hän aiheuttaa vahinkoa hyökkäyksen kohteelle, Vaillancourt muotoilee.
Tutkijat ovat havainneet, että useissa kulttuureissa naiset turvautuvat mieluummin epäsuoraan aggressioon miesten suosimien fyysisen kontaktin tai avoimen vihamielisyyden sijaan.
Juoruilun ja eristämisen kohteeksi joutuminen aiheuttaa surua ja ahdistusta. Vaillancourtin mukaan pahan puhuminen saattaa jopa vaikuttaa naisen mahdollisuuksiin parisuhderintamalla, mikäli kaunis nainen panettelee häntä miehelle.
Useiden tutkimusten mukaan naiset rankaisevat toisia naisia liiallisen seksikkyyden vuoksi. Vaillancourtin mukaan naiset tukahduttavat toistensa seksuaalisuutta: jos seksikkyys on tärkeä voimavara, kevytkenkäiset naiset vähentävät sen arvoa.
Vaillancourtin mukaan olisi tärleää pyrkiä tilanteeseen, jossa kevytkenkäisyydestä syyttämisellä ei olisi mitään painoarvoa eikä seksuaalista kaksinaismoralismia esintyisi.
– Miten pääsisimme tähän tilanteeseen? En tiedä, hän kuitenkin tunnustaa.
Selvitys julkaistiin Philosophical Transactions -julkaisussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän hengitysteiden sairauksia näillekkin asukkaille tulee kun he asuvat viikkotolkulla varastotilaksi tarkoitetussa tilassa.
Jep, ja kaikki huonekalut ja sisustukset kierrätysmateriaaleista.
Jaahas, sisäilmahörhöt päättivät aktivoitua pelkäämään asukkaiden terveyden puolesta...
VOI EI. Kaikki teinit pyörtyy.