BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ville himaan vaimon ja lasten luo. On jo nähty. Ei mitään antia mulle ja tuollaisen ihmisrn kanssa mulla tulisi riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Pliis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että eevaleena kokenut jtn tosi pahaa lapsena koska ylikorostunut ja tunteetin suhde seksiin ja kaikista jutuistaan aasinsilta menee seksiin... Tyttöparka...
Siis come on, miksi Eevistä pidetään jollain tavalla "rikkinäisenä" kun puhuu seksistä mutkattomasti mutta "poikien" jatkuvista pesä/terska -jutuista ei johda samanlaista analyysiä. Pitääkö naisen vieläkin vuonna 2019 olla siveä?
On totta, että on yhtä tuomittavaa törkypuheet kummallekin sukupuolelle. Mutta yhteiskunnassa, jossa naisten törkypuheet ovat paheksuttavia, ainoastaan äärimmäisen törkymieliset naiset sortuvat Eeviksen kaltaisiin puheisiin.
Suosikit talossa. Eevis Kimmo Tarina Kevin ja aiemmat Timo ja todennäköisesti Emma olis olkut kiinnostava. Helmeristä ei oo kovin s4lvää kuvaa ja Krisu aika ajoittain.
Kimmo voittoon. Ainoa edes vähän hauska tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko osa lyönyt uuniin piirakan missä jotain kastiketta päällä??
Kyllä. Osa myös löi uuniin ensin piirakkapohjan ILMAN OMENOITA, koska luuli että niin kuuluu tehdä. Sit tajuttiin että oho, meni väärin, ni otettiin ne enemmän tai vähemmän kypsyneet pohjat ja heitettiin omenat siihen. Apua.
No itse en ole mikään kokki enkä leipuri mutta olen kyllä ymmärtänyt että piirakkapohja jonka päälle tulee kosteita tuotteita esipaistetaan ensin muutama min ihan vain siksi ettei se pohja jää raaaksi kun pinta jo kypsyy.
Miran piirakka on aika saman näköinen kuin äidinkin piirakka. Anu repes.
Te jotka ootte jaksaneet katsoa koosteita, onko puhuttu BB-talon tärkeimmästä annista tähän asti eli paljastuneista jäätävistä kaksoisstandardeista naisten ja miesten välillä. Esim juuri Jukka sanoi Millalle kulmakarvojaan kohotellen että haluaisin maistaa sun piirakkaa. No Milla ei siitä kauheasti tykännyt mutta miettikää jos Eevis olisi sanonut jotain vastaavaa vaikka Helmerille tässä tilanteessa. Keski-ikäiset Eeviksen kiusaajat olisivat tukehtuneet kiukkuunsa.
oon helmeri 10v ja mun harrastus on potkulaudat
mitä anu näkee tuossa mieslapsessa?
Vierailija kirjoitti:
Pliis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että eevaleena kokenut jtn tosi pahaa lapsena koska ylikorostunut ja tunteetin suhde seksiin ja kaikista jutuistaan aasinsilta menee seksiin... Tyttöparka...
Siis come on, miksi Eevistä pidetään jollain tavalla "rikkinäisenä" kun puhuu seksistä mutkattomasti mutta "poikien" jatkuvista pesä/terska -jutuista ei johda samanlaista analyysiä. Pitääkö naisen vieläkin vuonna 2019 olla siveä?
On totta, että on yhtä tuomittavaa törkypuheet kummallekin sukupuolelle. Mutta yhteiskunnassa, jossa naisten törkypuheet ovat paheksuttavia, ainoastaan äärimmäisen törkymieliset naiset sortuvat Eeviksen kaltaisiin puheisiin.
Aika erikoinen logiikka. Jos olisi elänyt entisaikoina, niin olisit sanonut samaa varmaan vaika poliittisen mielipiteen omaavista naisistakin. Että kun poliittinen vaikuttaminen on miesten juttu, niin aika törkymieliset naiset kommentoi mitään miesten juttuja.
Joo, eri asia plaaplaa, mutta oikeasti tasa-arvo tarkoittaa sitä, ettei ketään tuomita sukupuolensa perusteella MISSÄÄN ASIASSA ei edes törkypuheiden perusteella. Eli ei todellakaan mene niin, että törkyjä puhuva nainen on törkeämpi kuin törkyjä puhuva mies.
Ja näkeehän sen tässäkin, Krisu on puhunut ihan tosi törkeitä juttuja ja paljon pahempia kuin Eevis, niin silti niitä ei huomioida. Jukka on ollut kädet Eeviksen pillua kaivelemassa muiden vieressä ollessaan, mutta sekin on Eeviksen pillun vika, kun imaisi Jukan käden sisäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo voittoon. Ainoa edes vähän hauska tarina.
Todella vähän hauska. Aika moneen kertaan kuultu vitsi toisten piirakoiden katsomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoinen logiikka. Jos olisi elänyt entisaikoina, niin olisit sanonut samaa varmaan vaika poliittisen mielipiteen omaavista naisistakin. Että kun poliittinen vaikuttaminen on miesten juttu, niin aika törkymieliset naiset kommentoi mitään miesten juttuja.
Joo, eri asia plaaplaa, mutta oikeasti tasa-arvo tarkoittaa sitä, ettei ketään tuomita sukupuolensa perusteella MISSÄÄN ASIASSA ei edes törkypuheiden perusteella. Eli ei todellakaan mene niin, että törkyjä puhuva nainen on törkeämpi kuin törkyjä puhuva mies.
Ja näkeehän sen tässäkin, Krisu on puhunut ihan tosi törkeitä juttuja ja paljon pahempia kuin Eevis, niin silti niitä ei huomioida. Jukka on ollut kädet Eeviksen pillua kaivelemassa muiden vieressä ollessaan, mutta sekin on Eeviksen pillun vika, kun imaisi Jukan käden sisäänsä.
:D Hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kuvitelma että Eeviksesta ei tykkää yksi tai kaksi ja jotka muka kirjoittavat kaiken mutta kun selasin taaksepäin niin kirjoittajiahan on kymmeniä. Sinä joka puhut sinämuodossa jollekin yhdelle niin lopeta ! Et sinä ollenkaan tajua kuin moni ei tykkää hänestä.
Varmasti näin, mutta sen sairaimman tunnistaa kyllä viesteistään
Ymmärsinkö oikein, että pidät sairaina ihmisiä jotka pitävät Eeviksestä? Miksi? Pitäiskö kaikkien olla samaa mieltä sun kanssa?
Ja ei, en tykkää Eeviksestä, mutten vihaakkaan.
Sehän pitää sairaina ihmisiä jotka ei pidä hänelle niin rakkaasta eeviksestä. Varmaan sama joka huutaa lääkkeet!!!! vähän väliä. Luuleeko olevansa psykiatri vai mikä ylijumala...
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa äänestää Villeä! Pahin skenaario on että Ville tippuis ja noi molemmat höttöpäälikat jää tonne leuhottamaan.
Oletko karismaattinen 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ei tässä mitään naisia vastaan ole, koska Mirakin laukoo vähän kaikenlaista, ja kaikista se on vain hauskaa. Esim piirsi aika ronskin kuvan eilen vai milloin se oli. On merkitystä, kuka sanooo, missä sanoo, miten sanoo, mitä haluaa saavuttaa sanomisella, miksi sanoo jne.
Eevis on tarkka sanomisistaan. Hänen sanomisiin suhtautuu siksikin eri tavalla. Ei tässä aina ole nainen vs mies.
Piirakka esipaistetaan jos on uunissa alle 35 minuuttia.
Ei esipaisteta jos on uunissa yli 35 minuuttia ja ohjeen mukaan mennään.
Poihjiakin on niin erilaisia.
Mua ärsyttää tällä palstalla että huomautellaan jonkun kokkauksista vaikka huomauttaja ei osaa itsekkään.
Katsoin vanhoja koosteita ja Jukka ja Eevis molemmat SYÖ RÄKÄÄ! 😳 Katsokaapa tarkkaan!
Tupun piirakka ei oo esteettisesti kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän hengitysteiden sairauksia näillekkin asukkaille tulee kun he asuvat viikkotolkulla varastotilaksi tarkoitetussa tilassa.
Jep, ja kaikki huonekalut ja sisustukset kierrätysmateriaaleista.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vanhoja koosteita ja Jukka ja Eevis molemmat SYÖ RÄKÄÄ! 😳 Katsokaapa tarkkaan!
En oo nähnyt 247. Älä valhettele
Vierailija kirjoitti:
oon helmeri 10v ja mun harrastus on potkulaudat
mitä anu näkee tuossa mieslapsessa?
Kyse on urheilusta ja vaativasta.
Ei ole kyse mistään pienten lasten potkulautailusta.
Kokeile samaa niin pääset hengestäsi.