BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Onko noille luvattu että ne saa syödä vai oisko Snow halunnut ne tuotannolle😅
Pliis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että eevaleena kokenut jtn tosi pahaa lapsena koska ylikorostunut ja tunteetin suhde seksiin ja kaikista jutuistaan aasinsilta menee seksiin... Tyttöparka...
Siis come on, miksi Eevistä pidetään jollain tavalla "rikkinäisenä" kun puhuu seksistä mutkattomasti mutta "poikien" jatkuvista pesä/terska -jutuista ei johda samanlaista analyysiä. Pitääkö naisen vieläkin vuonna 2019 olla siveä?
Eeviksen kaltainen nainen ei odota prinssiä valkoisin ratsain. Miten lie ulkopuolella. Tuolla Eevis käyttäytyy niinku miehet ja Jukkakin välillä hämmästynyt. Eevis rauhallis4lla äänellä puhuu . Suuri kontrasti.
Vierailija kirjoitti:
Monta asiaa oppinut tällä palstalla.
Älä kerro itsestäsi mitään.
Älä näyttäydy millään tavalla julkisuudessa.
Älä mene koskaan Bb taloon.
Usko karmaan.
Muista myös, että julkisuus vaanii joka nurkan takana nyt kun ihmisillä on puhelimessa kamerat ja netti. Muista käyttäytyä korrektisti aina kun poistut kotoasi, tai vaikka poistuisit vain omalle takapihallekkin, koskaan ei tiedä missä joku on sohimassa kameralla ja löydät pian itsesi uutena "risumiehenä" tai naureskeltavana riemurasiasta.
Vierailija kirjoitti:
En muista minka alan ihminen oli tutkinut tätä äänestys prosentti juttua aikaisemmalla kaudella ja väitti että oli mahdotonta että jollain olisi noussut niin ja niin monta prosenttia yhtäkkiä pointsit?Sanoi että tuo on äänestäjien fuulamista.
Eihän tuolla mitään prosentteja näytetä, vain palkit, joten niitä voi manipuloida miten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan Helmeri alkaa hipelöimään Miraan. Sen tissejä se tuijotti jo eilen.
Tuskin koskaan, Mira on se vähiten sopiva pari Helmerille. Ei häntä varmaan kiinnosta katsella urheilullisena naista joka vaan löhöää sängyssä juoden batterya ja syöden roskaruokaa.
Eikö tuo hemmetin eevis voi sanoa mitään lausetta lyhyesti, kauhee monologi jos kysyy vaikka miten yksinkertaisen kysymyksen.
Pliis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että eevaleena kokenut jtn tosi pahaa lapsena koska ylikorostunut ja tunteetin suhde seksiin ja kaikista jutuistaan aasinsilta menee seksiin... Tyttöparka...
Siis come on, miksi Eevistä pidetään jollain tavalla "rikkinäisenä" kun puhuu seksistä mutkattomasti mutta "poikien" jatkuvista pesä/terska -jutuista ei johda samanlaista analyysiä. Pitääkö naisen vieläkin vuonna 2019 olla siveä?
Useiden tutkimusten mukaan naiset rankaisevat toisia naisia liiallisen seksikkyyden vuoksi. Vaillancourtin mukaan naiset tukahduttavat toistensa seksuaalisuutta: jos seksikkyys on tärkeä voimavara, kevytkenkäiset naiset vähentävät sen arvoa.
Vaillancourtin mukaan olisi tärleää pyrkiä tilanteeseen, jossa kevytkenkäisyydestä syyttämisellä ei olisi mitään painoarvoa eikä seksuaalista kaksinaismoralismia esintyisi.
– Miten pääsisimme tähän tilanteeseen? En tiedä, hän kuitenkin tunnustaa.
Selvitys julkaistiin Philosophical Transactions -julkaisussa.
En usko että äänestys sinällään on huijausta, mutta koska tuotannosta voi kelle tahansa jakaa ilmaisia äänestys"lippuja" niin paljon kuin huvittaa, niin äänestystulosta voi niiden avulla muokata.
Eli uskon, että katsojien äänet menee kyllä perille ja liitetään tilastoon, mutta tulosta kuitenkin muokataan äänien kautta.
Itse en äänestä, ihan huuhaata.
En olisi uskonut mutta Krisun lisäksi (jota myös ensin en juuri sietänyt) suosikiksi onkin kirinyt Eevis.
Naiset yleensä hissuttelee seksistä tekopyhinä, mut ei Eevis.
Vierailija kirjoitti:
Pliis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useiden tutkimusten mukaan naiset rankaisevat toisia naisia liiallisen seksikkyyden vuoksi. Vaillancourtin mukaan naiset tukahduttavat toistensa seksuaalisuutta: jos seksikkyys on tärkeä voimavara, kevytkenkäiset naiset vähentävät sen arvoa.
Vaillancourtin mukaan olisi tärleää pyrkiä tilanteeseen, jossa kevytkenkäisyydestä syyttämisellä ei olisi mitään painoarvoa eikä seksuaalista kaksinaismoralismia esintyisi.
– Miten pääsisimme tähän tilanteeseen? En tiedä, hän kuitenkin tunnustaa.
Selvitys julkaistiin Philosophical Transactions -julkaisussa.
Tämä voisi selittää senkin, miksi minua aseksuaalina ei häiritse yhtään toisten kevytkenkäisyys eikä se, että joku nainen käyttäytyy stereotyyppisesti miesmäisesti seksin osalta. En ole ns. markkinoilla itse ollenkaan, joten en koe toisten toimintaa mitenkään uhaksi. Lisäksi kaikenlainen ajatus seksistä ällöttää ihan yhtälailla, niin ei tuo talossa tapahtuva ole sen kummempaa.
Paitsi se sormetus kun toiset on vieressä, mutta siinäkin pääsyyllinen on mielestäni hän jonka sormet on toisen housuissa. Mutta toisaalta, jos itse olisin vieressä, niin kyllä sanoisin ihan suoraan, että lopettakaa nyt heti, enkä katselis sitä toimintaa ja sitten kiukuttelisi mielessäni.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo hemmetin eevis voi sanoa mitään lausetta lyhyesti, kauhee monologi jos kysyy vaikka miten yksinkertaisen kysymyksen.
Jep. Piti selittää miksi omenalohkot/omena maistuu valkosipulille (veitsellä oli leikattu aiemmin valkosipulia) ni Eevis heitti omenapalan suuhun ja alko pitämää monologia aiheesta. Loppu kuulijoilla jo mielenkiinto.
Tupu taas pätemässä keittiössä.
Ihme kun nyt sanoi villelle "mä en oo mikään expertti näissä jutuissa."
Huomattu on. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan Helmeri alkaa hipelöimään Miraan. Sen tissejä se tuijotti jo eilen.
Tuskin koskaan, Mira on se vähiten sopiva pari Helmerille. Ei häntä varmaan kiinnosta katsella urheilullisena naista joka vaan löhöää sängyssä juoden batterya ja syöden roskaruokaa.
Miralla on kilpaurheilijatausta eikä todellakaan vaan löhöä ja syö. Tekee useampaa työtä ja on kertonut että viikon päätteeksi kun on aivan poikki, ei jaksa kuin mennä kotiin, kaatua sohvaan ja katsoa Frendejä.
Ja aika sama monella muullakin monen työntekijällä. Mira saattaisi muuten ollakin juuri Hemmin mieleinen nainen, reipas ja herkästi innostuva, muttei mikään tyhjäpää.
Täällä on kuvitelma että Eeviksesta ei tykkää yksi tai kaksi ja jotka muka kirjoittavat kaiken mutta kun selasin taaksepäin niin kirjoittajiahan on kymmeniä. Sinä joka puhut sinämuodossa jollekin yhdelle niin lopeta ! Et sinä ollenkaan tajua kuin moni ei tykkää hänestä.
Siis onko osa lyönyt uuniin piirakan missä jotain kastiketta päällä??
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kuvitelma että Eeviksesta ei tykkää yksi tai kaksi ja jotka muka kirjoittavat kaiken mutta kun selasin taaksepäin niin kirjoittajiahan on kymmeniä. Sinä joka puhut sinämuodossa jollekin yhdelle niin lopeta ! Et sinä ollenkaan tajua kuin moni ei tykkää hänestä.
Varmasti näin, mutta sen sairaimman tunnistaa kyllä viesteistään
Vierailija kirjoitti:
Tupu: hei, onks kukaan ikinä tehny uunijäätelöö, se on hyvää
Kimmo: joo
Kevin: oon, tehtiin jo koulussa ekaa kertaa
Milla: oon tehny
Tupu: mä en oo
Kohta tuolla ei muuta olekaan kun värikkäimmät äänestetään ulos.
Kevin uhkas vaihtaa nukkumapaikkaa Kimmon vierestä ni Kimmo ”WHAT!?”.
Mitäköhän hengitysteiden sairauksia näillekkin asukkaille tulee kun he asuvat viikkotolkulla varastotilaksi tarkoitetussa tilassa.