BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään näemme manipuloiko tuotanto äänestystä. Emma äänestyksessä ja kertoi eilen miten myi seksiä rehtorilleen ja sanoi että "voisi tehdä mitä vain rahasta ellei olisi parisuhteessa". Aika oleellinen asia ihmisestä.
Ei, Sinähän tässä manipuloit. emma kertoi, että rehtori vei matkalle, tarjosi juotavaa ja syötävää ja sitten harrastivat seksiä. Kristian kysyi, saitko siitä paljonkin rahaa ja Emma vastasi että ei yhtään rahaa, Käytti itse termiä sokerideittailu. Tätä voi nyt miettiä jokainen jolle on tarjottu ravintolassa tai viety matkoille, oletteko myyneet seksiä??
Ei se nyt aivan noinkaan ollut, sinäkin manipuloit, koska todellakin sanoin myös, että voisi tehdä mitä tahansa rahasta, jos ei olisi parisuhteessa...
Tän valehtelevan kiusaajan takia äänestin just Emmaa 20 kertaa, muuten ei ois kiinnostanu mut nousen kyl aina kiusaajia vastaan joka kerta kun sellaisen näen.
Täällä näemmä Emman tutut tai fanit yrittävät nyt väittää, ettei koko sokerideittijuttua ollut.
Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt väännetään mitä Emma sanoi ja mitä ei. Eikö olisi siksi hyvä, että tuotanto näyttäisi tuon pätkän lähetyksessä. Mutta näin tuon itse livenä. Ja juttu meni suurin piirtein näin: Oli Ranskassa opiskelijana. Ja ei kuulema ollut paljoa rahaa. Käytti sanoja "ei ollut rahaa baareihin". Harrasti seksiä koulunsa rehtorinsa kanssa useita kertoja ja sai vastapalvelukseksi ruokaa, juomaa ja matkoja. Muunmuassa matkan Nizzaan. Sanoi nimenomaan itse harrastaneensa sokerideittailua.
Muuten ihan oikein mutta ei käyttänyt sanoja ei ollut rahaa baariin vaan miten mä muuten oisin menny parilla kympillä baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään näemme manipuloiko tuotanto äänestystä. Emma äänestyksessä ja kertoi eilen miten myi seksiä rehtorilleen ja sanoi että "voisi tehdä mitä vain rahasta ellei olisi parisuhteessa". Aika oleellinen asia ihmisestä.
Ei, Sinähän tässä manipuloit. emma kertoi, että rehtori vei matkalle, tarjosi juotavaa ja syötävää ja sitten harrastivat seksiä. Kristian kysyi, saitko siitä paljonkin rahaa ja Emma vastasi että ei yhtään rahaa, Käytti itse termiä sokerideittailu. Tätä voi nyt miettiä jokainen jolle on tarjottu ravintolassa tai viety matkoille, oletteko myyneet seksiä??
Ei se nyt aivan noinkaan ollut, sinäkin manipuloit, koska todellakin sanoin myös, että voisi tehdä mitä tahansa rahasta, jos ei olisi parisuhteessa...
Pysypä totuudessa, se mitä on tehnyt ja mitä vain sanonut ovat kaksi ihan eri asiaa.
Emma ei ole saanut seksistä rahaa, ei ole myynyt itseään, mene muualle kiusaaja.
Olen minäkin sanonut että joku ihminen raivostuttaa niin paljon että voisin tappaa,
olenko nyt tappaja??!
Ei sanonutkaan saaneensa rahaa, vaan sanoi saaneensa vastapalvelukseksi ruokaa, juomaa ja matkoja. Ei sama asia, mutta aikalailla. Ja käytti itse sanaa sokerideittailija itsestään.
Miksi emma laittautuu aina mahdollisimman rumaksi? Yhtenä päivänä oli kaunis.
Anu on kuin masennuspotilas. Taloon tullessa sanoi, että hänen ollessa talossa siellä ei ole tylsää. Just.
Harmi ettei Jukka riipaissut paitaa päältä ja mennyt punnertamaan Villen viereen. Ville ois varmaan alkanut korjailemaan hänen tekniikkaansa.
Krisu ja Helmeri kokkaavat!
Vierailija kirjoitti:
Täällä näemmä Emman tutut tai fanit yrittävät nyt väittää, ettei koko sokerideittijuttua ollut.
Tarkista sun termit, sokerideittailu ei ole itsensä myymistä rahasta. Emma nimenomaan käytti itse termiä sokerideittailu, mun mielestä se ois voinu olla ihan perusdeittailua. AIka monelle maksetaan illalliset ja matkat seurustellessa ja seksiäkin harrastetaan.
Sama juttu. Äänestän kans Emmaa, koska sitä täällä kiusataan eniten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuollahan kannattais nussia just silleen roisisti ilman peittoa kaikkine suuseksineen päivineen, ei varmasti kuvattais sellasta, kun taas hiljaa peiton alla päätyy varmasti telkkariin
Ei sitä sillon näytettäisi telkkarissa! Hei joku raja.
Sulla on kyllä hyvä luetunymmärtäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua äänestäjänä toi ei haittaa yhtään. Siis jos tarkottaa vaan seksiä rahasta. Joku eläinr*äkkäys palkkaa vastaan olis eriasia. Ei meitillä kaikilla ole niin korkea moraali kun sinulla että noin pienistä säikähdettäis. Hölmömpänä mä tota Eevistä pidän että ilmasiks toimii ton pojan patjana koko kansan kauhistellessa.
Voin kertoa, että se oli niin päin, että Jukka oli Eeviksen patjana 😂
YÄK, Tarina hipailee päätään ja haroo hiuksiaan ja sen jälkeen kädet leikkaamaan sipulia.
Nonni, Ville meni neuvomaan kokkeja. Pojat sanoo, että me tehdään tää nyt näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo on kyllä kova tietäjä!
Vaikuttaa kyllä mukavalta mieheltä. Ei silti sovi yhtään Big Brotherin voittajaksi.
Mitenniin ei sovi? Kuka tahansa osallistujista/taloon valituista sopii BB:n voittajaksi.
Hänellä ei vain ole Big Brother voittajan persoonaa.
Täytyy sanoa että ainoat bb voittajat jotka minä muistan on Perttu ja Sauli Lehtonen. Ainii ja sitte oli se Niko mutta sen muistan vaan sen takia kun täällä on itketty kun se tuhlas rahasa Sofiaan. Että ei noi voittajat ole yleensä ollut niitä talon näkyvimpiä ja mieleenpainuvimpia persoonia. Eilen esim. googlasin jonkun lyhythiuksisen tytön joka on voittanut jonkun kauden mutta jonka olemassaolosta mulla ei ollut käryäkään. Monia hävinneitä kilpailijoita muistan kyllä vuosien varrelta.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Äänestän kans Emmaa, koska sitä täällä kiusataan eniten!
Kannattais äänestää ihmisiä ajatellen ohjelman viihtyvyyttä eikä jonkun vauvapalstan mukaan :D
Mä muistan entisistä BB- kausista seuraavia:
Sauli, Niko, Nino, Kätlin, Dana, Cheryl, Aso, Janica...siinä ne tais ollakin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysypä totuudessa, se mitä on tehnyt ja mitä vain sanonut ovat kaksi ihan eri asiaa.
Emma ei ole saanut seksistä rahaa, ei ole myynyt itseään, mene muualle kiusaaja.
Olen minäkin sanonut että joku ihminen raivostuttaa niin paljon että voisin tappaa,
olenko nyt tappaja??!
Ei sanonutkaan saaneensa rahaa, vaan sanoi saaneensa vastapalvelukseksi ruokaa, juomaa ja matkoja. Ei sama asia, mutta aikalailla. Ja käytti itse sanaa sokerideittailija itsestään.
Oho, oon tällä viikolla kahdesti ollu ulkona miehen kanssa joka maksoi mun illalliset, juomat, teatterin ja seksiäkin harrastettiin. Kyseli että lähtisinkö tänään hänen kanssaan baariin. -Olenko mä nyt sokerideittailija vai vasta sitten jos vie mut jollekin matkalle??
Vierailija kirjoitti:
Nonni, Ville meni neuvomaan kokkeja. Pojat sanoo, että me tehdään tää nyt näin!
Pojilla hyvä show menossa, Villen piti yrittää tunkea itsensä väliin, mutta eipä onnistunut. Pojat pisti vaan volaa lisää. Ville luovutti ja lähti.
Helmeri ja Krisu tekee safkaa. Hyvä tatsi. Suorastaan viihdyttävää.
Minua äänestäjänä toi ei haittaa yhtään. Siis jos tarkottaa vaan seksiä rahasta. Joku eläinr*äkkäys palkkaa vastaan olis eriasia. Ei meitillä kaikilla ole niin korkea moraali kun sinulla että noin pienistä säikähdettäis. Hölmömpänä mä tota Eevistä pidän että ilmasiks toimii ton pojan patjana koko kansan kauhistellessa.