BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ville punnertaa kuin pikkupojat pylly pitkällä ylhäällä
tai pelkillä käsillä. Kattelee odottavasti ympärilleen, mutta kukaan ei kehukaan, voi että.
Mun mielestä BB- koostetta voisi tulla 2h. Tuo 1h on tosi vähän.
Vierailija kirjoitti:
Krisu leikkasi varpaankynsiä ja nyt se tuolla kerää leipiä pussiin, pesemättä käsiä
Ihanaa
Kohta niilla on hampaissa kynsisieni:/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuko ton Villen pitää päästä pätemään, taas meni selittää ihan eri lailla asiat kuin mitä Timo sanoi mikrofoneista. Että on vaikeaa kun joku muu tietää asiat paremmin.
Mikä tuon villen koulutus on? Peruskoulu ja mitä sitteb. Ei vaikuta järin fiksulta.
Mutta hei, englantia ainakin osaa kun joka toinen lause on sitä, you know!
Vierailija kirjoitti:
Tänään näemme manipuloiko tuotanto äänestystä. Emma äänestyksessä ja kertoi eilen miten myi seksiä rehtorilleen ja sanoi että "voisi tehdä mitä vain rahasta ellei olisi parisuhteessa". Aika oleellinen asia ihmisestä.
Ei, Sinähän tässä manipuloit. emma kertoi, että rehtori vei matkalle, tarjosi juotavaa ja syötävää ja sitten harrastivat seksiä. Kristian kysyi, saitko siitä paljonkin rahaa ja Emma vastasi että ei yhtään rahaa, Käytti itse termiä sokerideittailu. Tätä voi nyt miettiä jokainen jolle on tarjottu ravintolassa tai viety matkoille, oletteko myyneet seksiä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuko ton Villen pitää päästä pätemään, taas meni selittää ihan eri lailla asiat kuin mitä Timo sanoi mikrofoneista. Että on vaikeaa kun joku muu tietää asiat paremmin.
Mikä tuon villen koulutus on? Peruskoulu ja mitä sitteb. Ei vaikuta järin fiksulta.
Jokainen noista höpisee puolienglantia, tosi noloa. Ei saa mitään selvää kun pitää jäädä miettimään mitähän sanaa huonosti äännetty mökellys mahtaa tarkoittaa.
Rehtorinsa kanssa rahasta paneskellut Emma todellakin ulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän peruskoulussa englantia opetetaan
Eevis ja Jukka ei pärjännyt muutamaa päivää ilman läheisyyttä? Voi luoja. Mahikset voittoon meni molemmilla jo tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään näemme manipuloiko tuotanto äänestystä. Emma äänestyksessä ja kertoi eilen miten myi seksiä rehtorilleen ja sanoi että "voisi tehdä mitä vain rahasta ellei olisi parisuhteessa". Aika oleellinen asia ihmisestä.
Ei, Sinähän tässä manipuloit. emma kertoi, että rehtori vei matkalle, tarjosi juotavaa ja syötävää ja sitten harrastivat seksiä. Kristian kysyi, saitko siitä paljonkin rahaa ja Emma vastasi että ei yhtään rahaa, Käytti itse termiä sokerideittailu. Tätä voi nyt miettiä jokainen jolle on tarjottu ravintolassa tai viety matkoille, oletteko myyneet seksiä??
Ei se nyt aivan noinkaan ollut, sinäkin manipuloit, koska todellakin sanoin myös, että voisi tehdä mitä tahansa rahasta, jos ei olisi parisuhteessa...
Vierailija kirjoitti:
Ootko itse tehnyt niin ja purat pahaa oloasi Emmaan? Vai miksi puhut Emmasta paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuollahan kannattais nussia just silleen roisisti ilman peittoa kaikkine suuseksineen päivineen, ei varmasti kuvattais sellasta, kun taas hiljaa peiton alla päätyy varmasti telkkariin
Jukka: Pöytää vasten takaapäin vois laittaa
Eevis: Peitot on kyl isoja
Yöks... Kaikille seksitirkistelijöille tulossa lisää seksiä. Tuo keskustelu oli yöllisen aktin jälkeen, en aktia onneksi nähnyt.
En tiedä toista paria johon vanha sanonta " pyörii kun hul lun kulli mielettömän pe rseissä" sopis yhtä hyvin. Kaiken lisäks vielä haisevassa arsessa. Eevis varsinkin vaikuttaa lähes edesvastuuttomalta.
Siis voi luoja ton Villen huomionhakuisuutta. Hän on suuri valmentaja tuossa jumppatuokiossakin. Kas kun uskalsi ottaa Millasta kiinni, tiukkaa teki.
Peppumiehille tiedoksi: katsokaa Seiskan sivuilta kuva Millasta. Huh huh. 5/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko itse tehnyt niin ja purat pahaa oloasi Emmaan? Vai miksi puhut Emmasta paskaa?
Hänhän kertoi eilen sokerideittailleensa rehtorinsa kanssa, että saa rahaa baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt aivan noinkaan ollut, sinäkin manipuloit, koska todellakin sanoin myös, että voisi tehdä mitä tahansa rahasta, jos ei olisi parisuhteessa...
Pysypä totuudessa, se mitä on tehnyt ja mitä vain sanonut ovat kaksi ihan eri asiaa.
Emma ei ole saanut seksistä rahaa, ei ole myynyt itseään, mene muualle kiusaaja.
Olen minäkin sanonut että joku ihminen raivostuttaa niin paljon että voisin tappaa,
olenko nyt tappaja??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän kertoi eilen sokerideittailleensa rehtorinsa kanssa, että saa rahaa baariin.
Ei. Ei sanonut noin.
Ei sanonut kertaakaan saaneensa rahaa. Kristian vielä kysyi teitä heikommin tajuavia varten että pljonko sait siitä rahaa ja Emma vastasi että ei yhtään rahaa.
Joku kysyi, miksi toimi niin niin vastasi että, kuinkas hän muuten olisi parilla kympillä baariin mennyt, mutta näin sai ilmaiset juomat ja ruuat.
Täällä nyt väännetään mitä Emma sanoi ja mitä ei. Eikö olisi siksi hyvä, että tuotanto näyttäisi tuon pätkän lähetyksessä. Mutta näin tuon itse livenä. Ja juttu meni suurin piirtein näin: Oli Ranskassa opiskelijana. Ja ei kuulema ollut paljoa rahaa. Käytti sanoja "ei ollut rahaa baareihin". Harrasti seksiä koulunsa rehtorinsa kanssa useita kertoja ja sai vastapalvelukseksi ruokaa, juomaa ja matkoja. Muunmuassa matkan Nizzaan. Sanoi nimenomaan itse harrastaneensa sokerideittailua.