BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jotkut seksuaalisesti "erilaiset" kuten Kevin ja Tarina tuovat "aatettaan" jatkuvasti esiin. Toiset, kuten Kimmo, taas eivät.
Vierailija kirjoitti:
Jukka on lesta ja ällöttävä siksi miten antaa Villelle aikaansa. Ketä kiinnosaa?
Jukka ei ole lesta. Huono Raamattu-tietous paljastaa sen.
Onko Hemmi saanut alkoholia vai lääke?
Vierailija kirjoitti:
Taas on välillä niin kauheaa haukkumista tässä ketjussa, että toivottavasti näillä haukkujilla ei ole lapsia.
Älä huoli mä oon pahin eikä minulla ole lapsia ja eikä tässä iässä tule enää😏
laitoin ensimmäistä kertaa lantin kaksi äänestykseen tällä kaudella, millalle. ei vain yksinkertaisesti ole mitään järkeä pudottaa millaa noiden kahden edestä, vaikkei ykkössuosikkini olekaan. millan pudottaminen ennen anua/villeä/jukkaa olisi hölmöä talon ja finaalin kannalta. milla ei kuitenkaan voita mutta vaikuttaa positiivisemmin dynamiikkaan kuin anu tai ville.
Vierailija kirjoitti:
Siis Anu ja Helmeri puhuu kuin niillä olisi päivätehtävä puhua oudosti ,miks ne puhuu noin eikä normaalisti???
Tiedostaako koko ajan kamerat ja siksi??
Helmeri on ihastunut eikä osaa puhua Anulle normaalisti ja Anu vaivaantuu tosta niin että vastaa samallalailla. Kaikkien muitten kanssa Anu puhuu normaalisti.
Muistakaahan että suurinosa äänistä tulee varmasti lähetyksen aikana ja vaikka erot näyttäisivät suurilta voi kyseessä olla vaikka vaan kymmenien äänien eroja. Anu tänään kotiin, äänestäkää siis millaa ja Villeä kaikki kellä siihen mahdollisuus :)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut seksuaalisesti "erilaiset" kuten Kevin ja Tarina tuovat "aatettaan" jatkuvasti esiin. Toiset, kuten Kimmo, taas eivät.
homojakin on niin erilaisia, se on enemmän luonteesta kiinni kuin mistään muusta. kevin ja tarina kokevat seksuaalivähemmistöjen asioiden ajamisen antoisaksi. kimmo hillitympi persoona ja kevin ei. siinä ei ole mitään kummallista. ei homojen tarvitse olla hajuttomia ja mauttomia ettei vain joku hetero tunne että homoutta tyrkytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla teki marenkeja kikherneistä oli kuulemma pahoja eihän ne mitään marenkeja silloin ole!!
Kikherneiden säilykeliemestä saa tehtyä marenkeja! Kai niihin sokeria myös laitetaan vaahdotettaessa, en katsonut Millan tekemistä. Mausta en tiedä, kun en ole vielä kokeillut tehdä.
Jos itse ei jotain asiaa tiedä, niin ei kannata heti tuomita sitä vääräksi!! Onhan näitä marenkiohjeita kikherneiden liemestä näkynyt monestekin.
Saahan kikherneiden liemestä "marenkeja" tehtyä mutta eivät ne mitään oikeita marenkeja ole. Oikeisiin marenkeihin tulee munanvalkuaista, vegaanien pelleversiot eivät ole oikeaa marenkia nähneetkään.
Anu tänään kotiin sillä ei varmasti ensi viikolla ole äänestyksessä tai Helmeri ostaa sen äänet pois. Ville ja Milla on ensi viikolla joka tapauksessa äänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Jukka on lesta ja ällöttävä siksi miten antaa Villelle aikaansa. Ketä kiinnosaa?
Inkälainen lesta menee telkkariin ryyppäämään? Eihän ne saa edes kattoa telkkaa saati dokata. Röökiä muistaakseni saavat polttaa?
Vierailija kirjoitti:
Anu tänään kotiin sillä ei varmasti ensi viikolla ole äänestyksessä tai Helmeri ostaa sen äänet pois. Ville ja Milla on ensi viikolla joka tapauksessa äänestyksessä.
No ei rahnat ole kahta kertaa peräkkäin käytössä nimeämispisteiden poistossa.
Vierailija kirjoitti:
Ai luuletko oikeesti että tuolla joka viikko ostetaan ääniä🤣
Vierailija kirjoitti:
Putookohan tänään kaksi
Ei vaan 1 ja se on Anu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on välillä niin kauheaa haukkumista tässä ketjussa, että toivottavasti näillä haukkujilla ei ole lapsia.
Älä huoli mä oon pahin eikä minulla ole lapsia ja eikä tässä iässä tule enää😏
Ei mullekkaan tuu. Enkä usko että oisit pahin🤣😜
Anu kotiin tänään, ei tuo taloon yhtään mitään! Jotenkin kylmän ja tunteettoman oloinen eikä osaa keskustella mistään! Lapsetkin jo varmaan tarvitsis äiteen kotiin..
Jukka mikään lesta ole ja hädin tuskin pohjanmaalta. Enemmän se on asunut Turengissa ja Hämeenlinnassa elämästään.
Vierailija kirjoitti:
laitoin ensimmäistä kertaa lantin kaksi äänestykseen tällä kaudella, millalle. ei vain yksinkertaisesti ole mitään järkeä pudottaa millaa noiden kahden edestä, vaikkei ykkössuosikkini olekaan. millan pudottaminen ennen anua/villeä/jukkaa olisi hölmöä talon ja finaalin kannalta. milla ei kuitenkaan voita mutta vaikuttaa positiivisemmin dynamiikkaan kuin anu tai ville.
Millaa myös tarvitaan Anun/Jukan/Helmerin talosta poissaamiseen, koska antaa luultavasti joillekin heistä ääniä. Jos Milla poistuu nyt niin loppu menee tosi tasapaksusti.
Kikherneiden säilykeliemestä saa tehtyä marenkeja! Kai niihin sokeria myös laitetaan vaahdotettaessa, en katsonut Millan tekemistä. Mausta en tiedä, kun en ole vielä kokeillut tehdä.
Jos itse ei jotain asiaa tiedä, niin ei kannata heti tuomita sitä vääräksi!! Onhan näitä marenkiohjeita kikherneiden liemestä näkynyt monestekin.