Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
64841/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä yhtään noiden ajatusmaailmaa.niillä menee patajumiin kun ei ole ruokaa,Ville tekee sämpylöitä mikä tosi hyvä juttu..huomenna niillä ei ole sitäkään (todennäköisesti)mutta eivät ole todennäköisesti kukaan niitä halukas tekemään?

Eikö ne kaupasta voi ostaa leipää. Eikö kaikki pysty syömään ruisleipää, kaura ym.

Ei ole rahaa millä ostaa ja seuraava kauppareissu on torstaina. BB antaa välillä perusruoka-aineita, jotka vaihtelee.

Mutta Villehän on tehnyt sämpylöitä koko ajan vaikka olisi vk tehtävä onnistunut ja rahaa ostaa leipä kaupasta.

Vastaan tälle yhdelle joka totes etteikö kaupasta voi ostaa leipää..toki voi mutta luuletko että ne käy kaupassa joka päivä ja sen ruisleivän ne unohi edellisellä kerralla..

Nuo syö niin paljon että siel on parempi opetella leipomaan siksi toivon että Ville tippuu niin saavat syödä varpaita!!

Krisuhan on usein leiponut sämpylää tuolla. Leipoi ennen kun Ville aloitti tuon.

Vierailija
64842/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo tekee ruokaa useesti. Ville on siivooja tuolla.

Ville leiponut sämpylää joka päivä että älä viitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64843/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä yhtään noiden ajatusmaailmaa.niillä menee patajumiin kun ei ole ruokaa,Ville tekee sämpylöitä mikä tosi hyvä juttu..huomenna niillä ei ole sitäkään (todennäköisesti)mutta eivät ole todennäköisesti kukaan niitä halukas tekemään?

Eikö ne kaupasta voi ostaa leipää. Eikö kaikki pysty syömään ruisleipää, kaura ym.

Ei ole rahaa millä ostaa ja seuraava kauppareissu on torstaina. BB antaa välillä perusruoka-aineita, jotka vaihtelee.

Mutta Villehän on tehnyt sämpylöitä koko ajan vaikka olisi vk tehtävä onnistunut ja rahaa ostaa leipä kaupasta.

Vastaan tälle yhdelle joka totes etteikö kaupasta voi ostaa leipää..toki voi mutta luuletko että ne käy kaupassa joka päivä ja sen ruisleivän ne unohi edellisellä kerralla..

Nuo syö niin paljon että siel on parempi opetella leipomaan siksi toivon että Ville tippuu niin saavat syödä varpaita!!

Krisuhan on usein leiponut sämpylää tuolla. Leipoi ennen kun Ville aloitti tuon.

Kaksi kertaa

Vierailija
64844/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolle porukalle tulee halvemmaksi tehdä itse leipä kuin ostaa kaupasta. Leipä on sitäpaitsi huonoa ravintoa, en ymmärrä tätä leipähehkutusta.

Tuolla on vähän huono valita onko huonoa ravintoa🤣

Vierailija
64845/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolle porukalle tulee halvemmaksi tehdä itse leipä kuin ostaa kaupasta. Leipä on sitäpaitsi huonoa ravintoa, en ymmärrä tätä leipähehkutusta.

Leipä on ihmisten tärkeintä ravintoa ollut kautta historian.  On ollut monesti eloonjäämisen ehtona.

Leivänleipominen on tietyllä tapaa pyhä rituaali.

Vierailija
64846/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevinfanit nyt ääniä Millalle, muuten Kevinin olo aika surkeaa tuolla. Anu haluaa Kevinin ulos!

Vierailija
64847/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville talon ahkerin. Tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen kolme kertaa päivässä. Lisäksi siivoaa ja leipoo leipää joka päivä.

Pakko sen tehdä kun muut ei tee.

Valitti tuosta tiskikone hommasta.

Mikäli Ville lähtee niin saa noi laiskimukset ruveta hommiin.

Vierailija
64848/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelmafinalistit: Jukka, Kevin, Milla ja Kimmo !!!!!! Aa että!

Vierailija
64849/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu toi Ville aloittaa taas tuon saman renkutuksen

nyt jos lähden niin diipadaapa....ei tunnu missään!!

Tänään lähtee just kun alkaa luulemaan ettei tipu!!

Vierailija
64850/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka: Kevin, sulla on mun tyynyt. 

Kevin: Jukka, sulla on mun sydän. 

Awww

Vierailija
64851/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu kerto h*lvetin tylsää tarinaa mekostaan.

Vierailija
64852/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, lähtisin mukaan tähän. Valitettavasti Krisu syrjäyttää yhden noista. 

Vierailija
64853/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tämä siirtyi siivousformaatista ruuanlaittoformaatiksi. No voiko mammapalstalta muuta olettaakaan, että keskitytään eniten siihen, kuka hinkkaa eniten pölyjä tai kuorii pottuja.

Vierailija
64854/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmo tekee ruokaa useesti. Ville on siivooja tuolla.

Ville leiponut sämpylää joka päivä että älä viitsi.

Ruokaa ei sämpylää.

Vierailija
64855/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villellä on selvästi varakkain kannattajakunta. Saa nähdä, vieläkö rahat riittää.

Vierailija
64856/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun taas Krisu, Anu, Ville ja Helmeri.

Vierailija
64857/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB talo ei oo siivousvirma ei leipomo. 😂😂😂😂

Vierailija
64858/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaa haluaisin nähdä vielä jatkossa, osallistuu keskusteluihin, kuuntelee muita, on avoin ja lämmin, sekä antaa itsestään paljon varmasti jatkossakin.

Anu on ihan ok mukava ja tulee varmaan ihan hyvin kaikkien kanssa toimeen, mutta ei tunnu haluavan jakaa henkilökohtaisia mielipiteitään tai asioitaan ja siksi jää vähän etäiseksi ja näkymättömäksi.

Ville on mielenkiintoinen hahmo ja hän on usein mukana mieleenpainuvissa keskusteluissa ja aiheuttaa sopivasti säpinää talossa. Jää kuitenkin vähän ulkopuolelle muun ryhmän läpänheitosta mitä on vähän ikävä seurata, eikä asia tule varmaan muuttumaankaan Villen talossaoloaikana.

Vierailija
64859/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ville flirttaa Anun mahan rasvaamisesta katselee käsi poskella ja nyt röhähti päin Anua.

Ukko taas kiimassa, ei ihme että pikkuhousunsuojia tarvitsee.

Vierailija
64860/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ei ole aidosti isänmaallinen kun on mennyt naimisiin ja siinnyt venäläisen kanssa.

Ketju on lukittu.