BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Asianajaja Aarno Arvelella ( rest in peach beach)oli myös melko yltävä nenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä jotkut on valittaneet usempaan otteeseen ettei jaksa kuunnella millan kiljuntaa, mitä ihmettä? Nauruääni toki hersyvä ja luja, muttei mielestäni muuten ole mitenkään kovaääninen.
Itseäni ei kiljuminen häiritse vaan SE että hänellä on kuuma peruna suussa. Ja hykertelystä päätellen myös p*rseessä.
Tuo Millan kiljuminen on ihan kauheaa ja kimittäminen. Hän on kuitenkin tehnyt töitä, joissa äänenhallinta ja esiintyminen kuuluu työnkuvaan.
Olen aika paljon katsonut ohjelmaa ja olen etsimällä etsinyt niitä Millan häiritseviä kijlahduksia, mutta en ole huomannut. Kyllähän siellä muutkin kiljuu ja Krisu oikein huutaa niitä kirosanojaan ja se kyllä ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä jotkut on valittaneet usempaan otteeseen ettei jaksa kuunnella millan kiljuntaa, mitä ihmettä? Nauruääni toki hersyvä ja luja, muttei mielestäni muuten ole mitenkään kovaääninen.
Itseäni ei kiljuminen häiritse vaan SE että hänellä on kuuma peruna suussa. Ja hykertelystä päätellen myös p*rseessä.
Tuo Millan kiljuminen on ihan kauheaa ja kimittäminen. Hän on kuitenkin tehnyt töitä, joissa äänenhallinta ja esiintyminen kuuluu työnkuvaan.
Milla on aivan järkyttävää katseltavaa ja kuunneltavaa, jospa pääsisi tänään jo kotiin niin ehkä ensi viikolla voisi vähän yrittää 24/7 katsellakin.
Pitää muka ketju poistaa, että ei tule Anulle paha mieli, kun tänään tulee ulos talosta.
Klo ≈ 22 hurjasti ääniä Millalle ja Villelle!
Anulla oli eilen jo prosentit laskusuunnassa.
Millalla on välillä ihme nauru kohtauksia. Silti haluun jo Villen ulos.
Taas vegaanit syövät. Ei sitä riisiäkään loputtomasti ole. Parasta ois, jos kaikki saisivat syödä vain BB:n luvalla.
Helmeri on hölmö, kun halusi itselleen koskemattomuuden. Sille ois ollu parempi tulla ens viikolla ulos ja nähdä, mikä on ollut homman nimi. Ehtisi hieman toipua ennenku muut äijät tulee talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla on aivan järkyttävää katseltavaa ja kuunneltavaa, jospa pääsisi tänään jo kotiin niin ehkä ensi viikolla voisi vähän yrittää 24/7 katsellakin.
Itse kaikki BB-kaudet katsottuani tiedän kyllä minkälainen asukas mua ärsyttää ja se on asukas joka nauraa paljon ja kovaa. Milla tekee näitä molempia. Kiinnitin asiaan huomiota jo ensimmäisenä iltana ja siitä lähtien kamera vaihtunut heti kun Milla tulee kuviin. Valitettavasti olen sulkenut liven monesti kokonaan kun ovat samassa porukassa sillä en kestä kuunnella hänen ääntään YHTÄÄN. Aivan hirveän kuuloinen kiljukaula!
Ihan hirveää luettavaa osa näistä kommenteista.. Miten ihmiset voiki olla niin ilkeitä. Tuntuu että nää ikävät kommentit ja haukkumiset vaan lisääntyny viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Millalla on välillä ihme nauru kohtauksia. Silti haluun jo Villen ulos.
Anu sieltä tänään tulee!
Kiva, että Ville ja Milla jäävät vielä.
Hyvähän tämä ketju on poistaa. Tässä on niin paljon ilkeitä ja herjaavia kommentteja.
Äskettäin päivätehtävän aikana makkarissa Jukka alkoi hieroa sängyssä rasvaa Anun alavatsaan, ja Anu oikein innokkaana avasi farkkujen napin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko löytäneet sen "Mitä lapsesi tekisi" jakson, jossa Anu on ollut? - Vahvin ehdokas mun etsinnän tuloksena on tämä: https://www.ruutu.fi/video/3395983, mutta etsikääpä te, jos ette ole samaa mieltä!
Ruskeat hiukset????
mies kalju
Ei ole ketju poistumassa, joku trollaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko löytäneet sen "Mitä lapsesi tekisi" jakson, jossa Anu on ollut? - Vahvin ehdokas mun etsinnän tuloksena on tämä: https://www.ruutu.fi/video/3395983, mutta etsikääpä te, jos ette ole samaa mieltä!
Ruskeat hiukset????
ilm vanhin poika. Erosta ei oo kauaa
Vierailija kirjoitti:
Eilinen keskustelu Villen ensi viikon synttäreistä.
Krisu veikkasi jotain uskonnollista hartausta johon Milla vastasi etteihän niihin ole pakko osallistua.
Krisu sanoi että kyllä voi osallistua vaikka ei uskoisikaan.Hmmm hmm, siis kumpikin meinaa olla paikan päällä ensi viikolla.
Kuka siis lähtee pois talosta?
Anu se ei ole koska äänestyksen perusteella ei tule lähtemään.
Toki sitä toivoisin.Olisi hienoa nähdä kunnon mahtipontinen saarna.
Kokeilepa äänestää! Äänillä se Anu ulos tulee niinku muutkin. Ei toivomalla.
Tää kausi vois päättyä tänään. Hirveetä piilov*****lua koko ajan. Tai sitten kiukuttelua kun ei oo tarpeeksi ruokaa/kahvia tai tupakkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen keskustelu Villen ensi viikon synttäreistä.
Krisu veikkasi jotain uskonnollista hartausta johon Milla vastasi etteihän niihin ole pakko osallistua.
Krisu sanoi että kyllä voi osallistua vaikka ei uskoisikaan.Hmmm hmm, siis kumpikin meinaa olla paikan päällä ensi viikolla.
Kuka siis lähtee pois talosta?
Anu se ei ole koska äänestyksen perusteella ei tule lähtemään.
Toki sitä toivoisin.Olisi hienoa nähdä kunnon mahtipontinen saarna.
Kokeilepa äänestää! Äänillä se Anu ulos tulee niinku muutkin. Ei toivomalla.
Ville ei lähde tänään mihinkään, sehän on ollut häädössä melkein joka viikko tähänkin asti joten olisi jo lähtenyt jos ylipäätään olisi lähdössä. Milla tai Anu tippuu, Anun voisi laittaa jo kotiin lapsiaan hoitamaan.
Asukkaat täysin kyllästyneet Villeen.
Minä myös 247. U l o s