BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Milla lähtee onnexs huomenna on nii turha tuolla talossa. Anu jää jo siksi koska saa Hemmi fanien äänet.
Anu ei todellakaan saa Hemmin fanien ääniä. :D
Säästän ne rahat sitten Hemmin talossa pitämiseen, jos joskus sellainen tulee eteen.
Vierailija kirjoitti:
En ikinpäivänä voisi pienten lasten äitinä lähteä taloon viikoiksi. Eikä kyllä lähtisi mieskään ettei sen puoleen. En pysty käsittämään Anun ajatuksenjuoksua. Onko osa ihmisista tosiaan vaan niin pohjattoman itsekkäitä, että ei edes omia lapsiaan mieti?
Epäilen että sun miehes lähtis kuitenkin Anun matkaan.
Voi sanoa että Milla, Krisu eikä Anu voita. Haluaisivat jo pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa suostuisi antamaan Millalle voiton mutta osa ei.
Jukka ei ainakaan luovuta.
Milla tarvitsisi rahat Aasian reissulle.
Ihan järjetöntä tuolla maata ja se voittaa kellä suurin rakko.Aasian reissu ei ole mikään välttämätön pakko. Miksi Milla tarvitsisi tälläisen matkan muita enemmän.
Mulla on hyvä sydän ja itse soisin sen hänelle. Moni muukin suostuisi. Sisukkain voi maata tuolla vaikka kuinka kauan.
Vau kevin yksin haahuilee talossa hyvää synttäriä kevin
Kimmo sen sanoi. Psyykkeestä kiinni ja hänen vahvin alue.
Anu luovutti sanomatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan järjetöntä tuolla maata ja se voittaa kellä suurin rakko.Aasian reissu ei ole mikään välttämätön pakko. Miksi Milla tarvitsisi tälläisen matkan muita enemmän.
Siellä on se tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Anun lista kasvaa koko ajan mitä poikien kanssa pitää tehdä..😂
Olisi pysynyt kotonansa tekemässä jotakin niiden poikiensa kanssa.
Anu tekee källin muille, kun luovutti sanomatta mitään. Muut luulevat hänen vielä olevan laatikossa. Pyysi Millaa olemaan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
En ikinpäivänä voisi pienten lasten äitinä lähteä taloon viikoiksi. Eikä kyllä lähtisi mieskään ettei sen puoleen. En pysty käsittämään Anun ajatuksenjuoksua. Onko osa ihmisista tosiaan vaan niin pohjattoman itsekkäitä, että ei edes omia lapsiaan mieti?
Elämä on valintoja!
Kimmo: "Mieluummin mä täällä laatikossa oon ku vedän jotku Disney-prinsessavaatteet päälle ja alan vetää holittomia synttärijuomia. No offense."
:D
Kevin haluaa odottaa muita kakun kanssa mutta Anu sitä mieltä että voi kestää kauan syödään vaan ja silloinhan se on niin miten Anu sanoo!!!
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan todellako joku vielä eilisen jälkeen fanittaa Hemmiä?!?
Mitä Hemmi teki eilen, joka ei olisi ollut tiedossa jo?
Nyt ihmettelevät missä Nanu, ku ei vastaa. Arvelevat Anun nukahtaneen.
Oikein tiesin kun sanoin että Anu, Milla eikä Krisu voita.
Anu ja Milla ulkona.
Lisään vielä että Villekään ei voita.
Laatikossa viihtyy Jukka ja Kimmo. Helmerin tilanteesta en ole varma.
Kimmo nauttii kun saa olla omissa ajatuksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo: "Mieluummin mä täällä laatikossa oon ku vedän jotku Disney-prinsessavaatteet päälle ja alan vetää holittomia synttärijuomia. No offense."
:D
Todella hyvin sanottu😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä sydän ja itse soisin sen hänelle. Moni muukin suostuisi. Sisukkain voi maata tuolla vaikka kuinka kauan.
Soisiko hyvä sydämesi matkan myös kaikille muille? Ehkä tarjoat matkan myös muutamalle asunnottomalle?
Aasian reissu ei ole mikään välttämätön pakko. Miksi Milla tarvitsisi tälläisen matkan muita enemmän.