BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla lähtee onnexs huomenna on nii turha tuolla talossa. Anu jää jo siksi koska saa Hemmi fanien äänet.
Onko sillä Helmerillä nyt enää kovin laajaa fanikuntaa? Epäilen.
Anu ei todellakaan saa Hemmin fanien ääniä. Sehän on vetänyt Hemmiä alaspäin,eli syönyt tämän ääniä.
Kevin luovuttamassa? Menossa tekeen ruoat vegeille + pissahätä joten varmaan kohta luovuttaa
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi että pääsee finaaliin, ei pidä paikkansa.
On vaan ensi viikolla suojassa äänestykseltä.
2 viikkoa on äänestyksiä ja se vika on pahin.Veikkaan että kooltaan pieni voittaa tämän.
Puhutko munan koosta? Jaaha eli Kimmo voittaa!
Tän illan kooste kauden parasta viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietävätkö asukkaat mikä on palkinto tuossa laatikko kisassa vai jälkikäteenkö kuulevat?
Ketä on tullu jo ulos? (Ei näy 24/7)
Ei oo kukaan tullu ulos vielä. Tietävät palkinnosta
Kiitos tiedosta!
En jaksa kuunnella ton anun paska juttuja, ei osaa puhua yhtään kun normaali ihmiset
Anu: mun pojat mun pojat mun pojat
Anu sanoi että hänen poikaa pelaa tennistä...
Hemmi heti oiiii pelaako ,pitää mennä pelaa(Anu hiljaa)
Kevin huutaa mä tykkään tenniksestä kanssa(Anu heti mennään)
Anun lista kasvaa koko ajan mitä poikien kanssa pitää tehdä..😂
Jos Anu, Ville tai Milla voittaa immuniteetin niin saavatko äänestävät häätöäänestys rahansa takaisin?
Ville "Tuo oli viisasta( kun Kevin nousi)eikä jästipäisyyttä🤣
Itte kuitenkin on jästipää ei voi antaa periksi Krisulle!!
Koko ajan jauhaa että turhaan hän tuolla on kun ei rahnaakan tarvii tulos pois sitten tai olis hiljaa!
Krisu kertoi et juonut kusta
Toivottavasti Krisu tai Anu voittaa immuniteetin.
Vierailija kirjoitti:
Eiliselle olisi ollut hauskaa LÄPPÄÄ jos porukka olisi leikannut Helmerin hiukset pois silloin kun oli tuhdissa humalassa :D
Helmeri olis muuten aivan kamalan näkönen kaljuna! Pienet silmät ja nenä ja kasvojen muoto. Kyllä hyvät hiukset kruunaa ihmisen kun ihmisen. Kevinkin menetti yli puolet viehätysvoimastaan kun leikkas sivukaljun.
Jukka kuulosti siltä että nukahtaa ihan just.
Vierailija kirjoitti:
Jos Anu, Ville tai Milla voittaa immuniteetin niin saavatko äänestävät häätöäänestys rahansa takaisin?
Lukekaa ne säännöt ei voi käyttää vielä huomenna immuniteettia.
Jos häädetty on voittanut voi lahjoittaa sen jollekin taloon jäävälle!
Vierailija kirjoitti:
Immuniteetti on ensi viikolle, ei tälle. Jos voittaja putoaa, immuniteetti testamentataan.
Eli siis jos tänään joku voittaa ja tulee huomenna häädetyksi saa antaa ne jollekkin taloon jäävälle!!