BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kiusaaja Ville kyy tulee esiin hyvin nyt. Narsisti ei kestä ettei häntä nähdä ja kuulu. Siksi se pälättää.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaja Ville kyy tulee esiin hyvin nyt. Narsisti ei kestä ettei häntä nähdä ja kuulu. Siksi se pälättää.
Etkö ymmärrä huumoria? Selvästi tekee tahallaan että saisi muut ulos laatikoistaan koska Kristian on sitkeä. Tuolla laatikossa happi vajeessa saattaa myös alkaa nukuttamaan ja lipun heiluttelua ei kovin usein näytä tulevan niin on myös ehkä siksi äänessä että pysyy hereillä :D
Vierailija kirjoitti:
Milla Kevin ja Kimmo taitaa nukkua..
Ne tajuu olla hiljaa ettei happi vähene🤩
Ajatelkaa nyt laatikon ulkopuolelle.
Jukka : Niitähän on ihan pirun vanhojakin Raamattuja.
pirunpa pirun.
Kuka tulee ekana kaapista ulos
Vierailija kirjoitti:
Näkymättömyystehtävässä narsistit paljastuvat aina.
Tuossa ei kannata puhua. Viisas on hiljaa.
Kevin alkaa hajoilla, sanoi ettei tuohon enää kauan pysty.
Pääseekö suoraa vinaaliin viimeinen vai??,,???
Vapaamuurari-riiteissä pitää mennä arkkuun -taas yksi sama teema.
Niille jotka eivät vielä ole oivaltaneet. Kristian on nar.....iseva pelle
Vierailija kirjoitti:
Kuka tulee ekana kaapista ulos
Kevin koska sanoi just että on pissahätä :/
Millä kaudella tämä laatikkotehtävä oli? Silloin oli tavalliset muuttolaatikot, missä asukkaat olivat.
Krisu; "Krisu on voittanu kaikki katsoja äänestykset nii siitä voitte päätellä kuinka hauska äijä mä oon"
Vierailija kirjoitti:
Krisu; "Krisu on voittanu kaikki katsoja äänestykset nii siitä voitte päätellä kuinka hauska äijä mä oon"
Krisse tietää suosionsa ulkopuolella ku sano ettei tarvii immuniteettia vaa 50 rahnaa nii saa tupakkia
Vierailija kirjoitti:
Millä kaudella tämä laatikkotehtävä oli? Silloin oli tavalliset muuttolaatikot, missä asukkaat olivat.
Ideat tuotannolla vähissä nii pitää alkaa napsia edellisiltä kausilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei narsisti ole se joka puhuu kuin sanoo vaan sellainen jonka kuvitelmat omasta erinomaisuudestaan ovat epärealistisella tasolla.
Krisu sanoo vaan tuossa miten asiat ovat. Ville on ihan epärealistisilla agendoillaan tuolla ja valehteluilla.
Ville yrittää ärsyttää muita että tulisivat ulos laatikoistaan 😂