BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinasta näkee sen, että on älykäs.
Miksi alapeukut? Älykkyyden näkee esim. hyvästä ulosannista ja ryhmädynamiikan analysoinnista.
Hyvästä ulosannista?! Minusta se ei ikinä meinaa päästä selityksessään yhtään eteenpäin... puhuu ja puhuu mutta ei pysty selittämään kunnolla asiaansa
Siellä itketään jo, emma ja joku toinen, ja jollain heiluu peittokin , yök. Joka saa eniten ääniä, JÄÄ taloon, ja vähiten ääniä saanut putoaa.
En ymmärrä ulisemista kun ei tullut bileitä. Jos viikkotehtävä epäonnistuu niin sitten ei vaan tule. Eihän koko hommassa olisi muuten ideaa...
Itse katson pelkästään 24/7, en ikinä tuotannon leikkaamaa ja manipuloitua tv-lähetystä. Mutta ymmärrän, että vain murto-osalla 24/7, joten julkinen mielipide ja äänestystulokset pohjautuvat tuotannon ihmisille syöttämään materiaaliin.
Nyt oli Timolle paha. Hän oli melko varma että ammattilaisena voitti puheen tai edes joku muu "fiksu". Voi sitä huulien lipomista kun tajus että kansa tykkääkin just päin vastasesta eli v*tu percele Kristianista. Ite tykkään kyllä Timbestä ennemmän!
Ja mitä ihmettä toi Vehviläinen selitti että jos Jukka ja Eevis on RAKASTUNEITA! Rakastuneita alle viikon jälkeen? Kyllä pitäis olla joku laki mitä aikamies saa jutella edes palkkaansa vastaan.
ihana kristian, pidän aitoudesta
Vierailija kirjoitti:
Kristian on työtön, mutta "emmä sitä rahaa tarvi" 😁 ottaa mieluummin rahnaa.
Koska luulee että saa sillä talossa kaljaa tai viinaa.
Työttömänä saa Kelasta sellaiset massit ettei monikaan sekatyömies ansaitse.
Ville on parasta mitä BB on koskaan voinut saada.
Oliko joku yöllä katsomassa, mitään tapahtumia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristian on työtön, mutta "emmä sitä rahaa tarvi" 😁 ottaa mieluummin rahnaa.
Koska luulee että saa sillä talossa kaljaa tai viinaa.
Työttömänä saa Kelasta sellaiset massit ettei monikaan sekatyömies ansaitse.
Toi on kyl totta, saan itse asumistukea 760e, työttömyyspäivärahaa 680e ja toimeentulotukea 620e. Vaimo ja 1 lapsi. Laskekaa paljon pitäis ansaita bruttona että tuo jäis käteen.
Toivottavasti näillä tulisi vielä reippaammat juhlat, oli kyllä ika anemista katsottavaa ja kuunneltavaa eilinen.
Äänestin Timoa, mutta naisista vielä vaikea valita, Emma vai Tarina?
Eilisen palopuhekisan voittajaa sai äänestää maksutta vaikka tekaistulla nimellä ja spostiosoitteella eli se voitti kenen puoliso/kaveri/fani jaksoi ja ehti eniten tykittää suosikkinsa nimeä äänestyslomakkeelle.
Paras puheista oli varmaan Timo, mutta hauskin Helmeri.
Olen valmis tarvittaessa laittamaan 50 ääntä tai enemmänkin Villen puolesta. Ja luulenpa etten ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon oikeesti yrittänyt antaa mahiksen tarinalle eka päivän jälkeen. Mutta nyt täytyy kyllä sanoo että on ihan sietämätön. Ei voi mitään. Luulen ett se on alkanu diggaan naisista koska kukaan mies ei jaksa katella sitä. Toi on täydellinen esimerkki naisesta joka on kaikkien (hetero)miesten mielestä kaikilla tavoilla luotaantyöntävä. Ja mä olen nainen. Se puhuu koko ajan samoista asioista. Ja tunnntikausia samaa paasausta. Se on vaan liian ärsyttävää. Kun se nimettiin häätöäänestykseen se paasas siitä kaikille koko illan. Kaikille jotka vaan jakso kuunnella se selitti samat asiat. Ja tietysti pitkästi. Ja itseään kehuen. Miten kukaan voisi olla tykkäämättä musta? Mähän oon niin ilonen ja puhelias ja älykäs ja sosiaalinen. Miten voi olla noin pihalla ittensä kans? Se ei oikeesti tajua kuinka ärsyttävä on. Mulla ei oo mitään homoja tai muunsukupuolisia tai ketään vastaan, jokainen saa elää niin ett on onnellinen. Mutta en mä ainakaan haluaisi edes alottaa keskustelua tollasen ihmisen kanssa, joka puhuu noista asioista ihan koko ajan. Oikeesti koko ajan. Se tuntuu esittämiseltä ja feikiltä (ärsyttävän lisäksi). Ensin ajattelin että hiljaisimmat ulos ensin, mutta nyt ajattelen että hiljaisimmat ulos sitten tarinan jälkeen. Vaan oma mielipide siis. Kieltämättä eeviksen jauhamiset on myös pidemmän päälle ärsyttäviä ja tylsiä. Jukasta en tykkää. Osaan kuvitella millanen ihmistyyppi se on oikeessa elämässä. Hrrrr... se vaikuttaa just sellaselta joka on etukäteen lyöny vetoa kavereiden kans kuinka paljon panee bb-talossa. Just sellänen ällö teeskentelevä limanuljaska, joka esittää hyvää tyyppiä ja moni jopa uskoo sitä..
No miksi Ville ei sitten ärsytä sinua?
Joo, todella ärsyttää villekin, jos alkaa kunnolla jauhaa taivaan iskästä niin eihän sitä kukaan jaksa kuunnella!! Siitä oli vaa tos viime sivuilla nii paljo jauhettu (uskontojauhamiset=ville) ettei muistanu mainita koko ukkoo enää erikseen. Tosiaan naurettava (ärsyttävä, ja mieti kuin paljo ääniä ois saanu, jos ois saanu äänestää..vkotehtävä pelasti), jos alkaa jauhaan jumalasta, ihan ku joku sketsihahmo, mut kuvittelenko vaa vai onko viime aikoina vähä rauhottunu jumalajuttujensa kans.... ? meni porukka liian aikasin nukkuun viime yönä.. olkkaris oli eevis, jukka, krisse ja helmeri, ytittikö sinne tunkeutua joku ylimääränen henkilö yöllä vai mitä hittoo siinä tapahtu ku BB käski sulkee olkkarin oven.. ?? Krisse on tosi juntti tms mut täytyy myöntää ett sen jutuille on tullu naurettua aika paljo 😂😂 sinällään hyvä tyyppi että tulee kaikkien kans toimeen ja vaikka olis eri mieltä ni ei jyrää kenenkään mielipidettä. Nauroin niin paljo kun se sanoi vitsillä ett on talosta lähettäes feministi-homo-uskovainen, eikä olis ikinä normielämäs pystyny keskustelee noiden kans.. 😂😂😂 ja siis sanoi tän ihan hyväntahtosena vitsinä..Kevin on taas jotenkin suojeluvaiston herättävä, niin surkuhupaisa tyyppi kaikin tavoin.. 😄❤
Vierailija kirjoitti:
Oliko joku yöllä katsomassa, mitään tapahtumia?
Jukka ja Eevis bylsivät taas olkkarin lattialla. Siinä vaiheessa, kun Eevis nousi Jukan päälle, kamera kääntyi kuvaamaan "takkatulta".
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Timoa, mutta naisista vielä vaikea valita, Emma vai Tarina?
Muistakaa että siis äänestätte sitä, jonka haluatte pysyvän talossa!
Ei minuakaan häiritse, mutta olen ammatiltani puheopettaja, joten tiedän kokemuksesta että helppo homma.