BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Krisu katkerana tivasi missä kävivät. Anu itki Millalla ja Kevinille että olis mielummin halunnut olla heidän kanssa tuolla?
Harmi kun Kimmo paljastui näin ilkeäksi 😔 ei tulis mieleenkään puolustella tommosia Krisun "vedä käteen"-ulostuloja.
Ja Krisun todella olis syytä oppia käytöstapoja! Miten tuon tyttis jaksaa?!
Anu antoi Millalle kaksi pistettä, ja ostiko se Kristianilta pois pisteitä?
Kimmo puhuu jokaiselle nyt niin kuin haluaa kunkin kuulevan asioita. Ovela peluri on. Käy jokaisen lävitse ja puhuu Villen selän takana toisin ja pahaa Villestä.
Kimmolla kyllä hyvä kommentti tuosta pisteiden ostamisesta.
Helmeri:
- Annan 2 pistettä Villelle kun mun muija käy kuumana siihen.
-Annan 1 pisteen Millalle kun mun muija haluaa että mä äänestän sitä.
Anu ulos tuolta!!!!!!! Prkle!
Mikäs Kimmolla kun ei ole tuolla porukassa?
Ja korruptio on kyllä niin väärä termi tuohon että saavat mitätöidä nimeämispisteitä rahnalla.. pitäis oikislaisen tietää..
Ville on emotianaalisesti vajaa, näkee vain itsensä ja omat näkemyksensä. Narsistiset piirteet. Pettyy, kun muut eivät toimi eivätkä ajattele kuin hän.
Missä on talon sviitti? Eli se huone kussa mm Jukka lämi Eevistä?
Vierailija kirjoitti:
Ville on oman itsensä pakenija siksi ei osaa olla levossa. Oikea uskova voi olla tuntikausia rauhassa. Se oli Jeesuksen vinkkikin, Martta ja Maria - Paljosta sinä huolehdit Martta mutta Maria on valinnut hyvän osan.
Kyllähän se Ville varmaan uskoo jollain tavalla, ei voi toisen uskoa kieltää, mutta on hänellä vielä aika paljon kasvettavaa noissa uskon asioissa.
Kyllä on kaikkien aikojen huonoin Bb kausi. Tylsät tyypit ja tylsät tehtävät.
Vierailija kirjoitti:
Anu antoi Millalle kaksi pistettä, ja ostiko se Kristianilta pois pisteitä?
Anu osti yhden äänen pois Krisulta ja joutui sen takia itse äänestykseen! Mikä valopää.. Nyt tuotannolla kova homma pelastaa Anu takaisin peliin..
Ville ei mitenkään tajua, ei hetkeäkään ajattele miksi hän on saanut häätöääniä kanssa-asukkailta. Muuten vaan hän ei kuulu kuuluvansa taloon.
Helmeri on pikkasen rasittava koko ajan menossa pk huoneeseen että pitäis päästä laittaa pyykit loppuun🤪
Ou nou mikä vajaaälyisen ulosanti Anulla on.
Anu ja Hemmi juttelee toisilleen niinkuin teinit. Mitähän äiti ja iskä ajattelee jne.
Ville valittaa muitten lässytyksestä, heh kukahan se lässyttää joka jumalan lauseen eikä puhu edes Suomea koskaan. Tuo ukko on ihan kamala.