BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ville on järkyttävä sika, elää jotain keskiaikaa, kunpa joku ampuisi sen kuuta kiertävälle radalle!
Ukko on ihan ulkona nykypäivästä.
Ei kai se lohikeittomies enää Anua huoli?
Vierailija kirjoitti:
Olisi Helmerin edun mukaista jos Anu putoaisi sunnuntaina. Ei peliä ajatellen, vaan Helmerin sydäntä. Anu sanoi että jatko riippuu millon putoavat, ja rivien välistä luettuna ettei aio odottaa häntä kolmea viikkoa kun on setvittävää sen Lohikeittomiehen kanssa. Meanwhile Helmeri on ihan lääpällään. Tuosta ei hyvä tule ja osa sikarikerhoa on saattanut jo tajuta sen. Helmeri on joko todella naiivi tai sitten aika pihalla pitkän suhteen päättymisen jälkeen, että tällainen talo-romanssi menee hällä enemmän tunteisiin kuin muilla menisi. Vähän sääliksi käy.
siis mua yhtälailla säälittää helmeri ja ärsyttää kuinka joojoo se on ainakin talossa. ei mitään omaa asennetta tai mielipidettä ja nyt on nähtävästi sydämensäkin laittanu likoon vaikkei kukaan kysyny. krisunkin palleja oli suunnilleen menossa voiteleen, ei tullu mieleen sanoo ei. toisten pitää estää sitä tekemästä itselleen hallaa koko ajan. teini-ikäisen kampaus vaan korostaa tota luonnetta. helmeri on mukava ja niinpoispäin mutta menee hermo tollaseen. siitähän pitää huolehtia.
Hemmi on maailman tylsintä treffiseuraa. Herranjestas mitä juttua tuolla Zzzzzzzzz
Nyt Anu ikävköi ex-miestään.
Vierailija kirjoitti:
Helmeri kyllä saa nuorta naisseuraa jos haluaa.
Ei laastari aja samaa asiaa kun oikea ihastus.
Lohikeittomies. Säätö. Ota selvää.
Mulle tossa ahtaassa tilassa pyörivien valojen keskellä oleminen olisi rangaistus eikä palkinto.
Ja varsinkin jos joutuisi olemaan siellä Hemmin tai Anun tai molempien kanssa.
Jos ois krisun valinnu tonne koppii ni se ois sammunu jo 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri on mennyt mainostamaan.
Voi tätä myötähäpeän määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi Helmerin edun mukaista jos Anu putoaisi sunnuntaina. Ei peliä ajatellen, vaan Helmerin sydäntä. Anu sanoi että jatko riippuu millon putoavat, ja rivien välistä luettuna ettei aio odottaa häntä kolmea viikkoa kun on setvittävää sen Lohikeittomiehen kanssa. Meanwhile Helmeri on ihan lääpällään. Tuosta ei hyvä tule ja osa sikarikerhoa on saattanut jo tajuta sen. Helmeri on joko todella naiivi tai sitten aika pihalla pitkän suhteen päättymisen jälkeen, että tällainen talo-romanssi menee hällä enemmän tunteisiin kuin muilla menisi. Vähän sääliksi käy.
siis mua yhtälailla säälittää helmeri ja ärsyttää kuinka joojoo se on ainakin talossa. ei mitään omaa asennetta tai mielipidettä ja nyt on nähtävästi sydämensäkin laittanu likoon vaikkei kukaan kysyny. krisunkin palleja oli suunnilleen menossa voiteleen, ei tullu mieleen sanoo ei. toisten pitää estää sitä tekemästä itselleen hallaa koko ajan. teini-ikäisen kampaus vaan korostaa tota luonnetta. helmeri on mukava ja niinpoispäin mutta menee hermo tollaseen. siitähän pitää huolehtia.
Mun mielestä Jukka ja Kimmo ei ota Hemmiä yhtä täydestä kun toisensa vaikka varmasti tästä pitävätkin. Jukka varsinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ois krisun valinnu tonne koppii ni se ois sammunu jo 😂
Olis aikaa sitten simahtanut 😂😂😂
mietityttää miten ihmiset luulee että millan lähtö vaikuttais keviniin negatiivisesti. ja kyllähän ne läheisiä on, mutta vaan siksi että niillä on samanlainen maku keskustelujen jne suhteen. pari viikkoa sittenhän kevin sanoi että sille siihen asti läheisimmät on talosta pois, mutta on sen jälkeen edelleen asukkien suosiossa ja vetää hyvin viikko- ja päivätehtäviä. eli jos milla lähtee niin kevin siirtyy vaan seuraavaan jonka kanssa voi puhua myös chillimmin välillä. kevin on sopeutunut tuolla jos jonkinlaiseen jo.
Hemmi kysyy mitä tapahtuu jos Anu lähtee ens su ja Hemmi vasta 3 vk päästä.
Hiljaisuus.
Ja kysyy uudelleen.
Anun vastaus ”no ei mittää.”
Anu sanoo ettei kestä kun Hemmi on niin valmis siihen että Anu lähtee.
Koska Anu ei lähe!
”Sinä ja minä liikennevaloissa”
Finaaliin asti ollaan!
Jukka kertoi pk huoneessa että ei anba Helmerin voittaa. Eikä Krisun sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri on mennyt mainostamaan.
Ihan sama mitä se on mennyt tonne tekemään mutta tässä on tulos🙈💔
Noo nyt oli kyllä törkeetä Anulta.. ei vastannut Hemmin kysymykseen jos lähdet talosta sunnuntaina niin miten heidän juttu jatkuu? "Mä en kestä miten sä oot valmis että mä tipun sunnuntaina" hihittelyt ja kaartelut päälle.. Hemmi on ihan lääpällään kunpa se tajuaisi jo ettei Anu odota sitä ulkopuolella. Oikeesti vähän säälittää jo.
Krisu vetää herneet nenään kun hänelle ei ole tarjottu alkoholia.
Lohikeittomies löytyi https://www.luottolkv.fi/yhteystiedot