BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vaikea uskoa, että Helmeri on noin menestynyt, vaikka vaikuttaakin vähän yksinkertaiselta tai pikemminkin muiden seuraajalta tai tommoselta yes-maniltä.
Helmeri kertoo aivan tiloissa jotain temppuilun kirjoittamattomia sääntöjä. Anua kiinnostaa kuin kasa sitä itseään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on monet kerrat haukuttu Jukka nakkikioskipahointelijäksi, kun on se oikeudenkäynti tulossa.
Jutustelussa selkis, että Jukka on ollut UHRI. < siinä nyt onkin mammoille taas purtavaa.
Jep yritin kyllä jo aikaisemmin sanoa ettei pitäis tuomita ennenkuin tietää. Mutta täällä on muutama jukka vihaaja jotka huutelee valheita todella paljon
Onko tälle palstalle löytänyt nyt joku Jukan äiti vaihteeksi? Tuossa Seiskan artikkelissa mainitaan selvästi että molemmat sai pahoinpitelysyytteet.
Mun kaveri hakattiin. Oli täysin syytön. Tapahtui baarin sisällä, joten yleinen syyttäjä nosti syytteen pahoinpitelystä uhrin puolesta. Hakkaaja oli poliisin vanha tuttu, joten nosti syytteen huvin vuoksi uhria vastaan.
On tavallista näin, koska tässäkin tapauksessa syyllinen oli varaton ja sai ilmaisen oikeusavustajan. Uhri joutui itse maksamaan asianajajan, koska oli työssäkäyvä. Toki myöhemmin tuli tuomio ja uhrille korvaukset. Ja hakkaajan syytteestä syyttämättäjättäminen.
Äänestäkää päivätehtävän voittoa Jukalle! Se on niin moneen suuntaan jo velkaa, pääsisi vähän makselemaan takaisin, kun saisi 25 rahnaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä ovelasti kiristetty Helmeriä. Anu antoi olettas että kannattaa Hemmin käyttää nyt kaikki avunsa Anun pelastamiseen jos mielii suhdetta.
Luulis että Helmerikin sen verran fiksu että näkis tämän minkä aivan varmasti kaikki katsojat näkee.
Anu on saatava ulos NYT tai ei lähde koskaan
Helmeri on aivan toope mitä Anuun tulee. Kimmo näkee, Jukka näkee, Kristian näkee, Milla ja Villekin taitaa nähdä, mutta Helmeri on aivan laput silmillä.
Sauli Koskinen sanoi, että tuntee Anun. On kuulemma räväkämpi oikeassa elämässä.
Myös se hemmo extrassa, en muista nimeä, kehui Anua ja sanoi, etä saattaa voittaa vai sanoiko, että haluaisi Anun voittavan.
Onko Anu sitten jotenkin tuttavuuksien kautta valittu ohjelmaan.
Ja pysyy sitten jatkossakin mukana?
Helmerillä mainostus kopissa. Hemmi on ovela.
Anu ja anun kaltaiset ihmiset alkaa yhä enemmän ja enemmän ärsyttämään. Tuollaiset ihmiset, jotka pyrkii käyttämään ihmisiä hyväkseen ja pelaa mielipelejä heidän kanssaan. Jos mä sanon ja teen näin, niin odotan hänen tekevän noin ja tälleen.
Mulla oli ennen moinen kaveri. Joka asiassa oli taka-ajatus ja oletus. Kuvitteli, että pystyi vaikuttamaan asioihin omaksi edukseen. Mä en sitten lentänyt hänen "ansoihinsa" ja sehän sitten suuttui mulle joka kerta, kun ei leikikään vain hänen säännöillään.
Esim tuollaisessa tapauksessa, että suhde jatkuu vain jos lähdetään yhdessä. Okei, soronoo! Senkus menet. Sitten sille tulikin hätäkäteen, kun näytinkin ovea sille. Pitkään tuo pyrki takaisin. Pari vuotta tavatessa "ota mut takas, mä lupaan lopettaa nää temput" Myöhästä. Hänellä oli pitkän aikaa mahdollisuus muuttua, mutta eipä halunnut. Olkoot.
Laiton 25e Villelle ja 25 Millalle. Laittakaa muutki jotain. Anusta päästävä
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että Helmeri on noin menestynyt, vaikka vaikuttaakin vähän yksinkertaiselta tai pikemminkin muiden seuraajalta tai tommoselta yes-maniltä.
Ei ole menestynyt, ihan höpö höpö puhetta.
Miksi tuhlata salahuoneaika noilla tyhmillä jutuilla?
Ei Anu kyllä sanonut niin että suhde jatkuu jos yhdessä lähdetään. Olen katsonut 247 koko ajan eikä ole näin puhunut:
Lähtöjärjestys miun maun mukkaan:
Anu
Kimmo
Helmeri
Milla
Kristian
Jukka
Vierailija kirjoitti:
Helmeri kertoo aivan tiloissa jotain temppuilun kirjoittamattomia sääntöjä. Anua kiinnostaa kuin kasa sitä itseään :D
Tuolla on huvit vähissä. Anu viihtyisi tuolla huoneessa,vaikka sarvikuonon kanssa.
Tärkeintä,että saa huomiota ja ihailua osakseen. Tietää myös,että saa nyt enemmän näkyvyyttä.
Tottakai käyttää hyväkseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä ovelasti kiristetty Helmeriä. Anu antoi olettas että kannattaa Hemmin käyttää nyt kaikki avunsa Anun pelastamiseen jos mielii suhdetta.
Luulis että Helmerikin sen verran fiksu että näkis tämän minkä aivan varmasti kaikki katsojat näkee.
Anu on saatava ulos NYT tai ei lähde koskaan
Helmeri on aivan toope mitä Anuun tulee. Kimmo näkee, Jukka näkee, Kristian näkee, Milla ja Villekin taitaa nähdä, mutta Helmeri on aivan laput silmillä.
Johan kertoi eilen. Ei Anu kuulu elämään. Ei suoraan sanonut mutta ymmärsin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei Anu kyllä sanonut niin että suhde jatkuu jos yhdessä lähdetään. Olen katsonut 247 koko ajan eikä ole näin puhunut:
Ei olekaan, mutta sanoi, että on eri asia, jos lähdetään yhtä aikaa tai jos lähdetään erikseen. Eli ei aio odotella, jos lähtee jo nyt. Jos lähtevät yhtä aikaa, niin sitten voi harkita treffeillä käyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun Anu joutui häätöön, on tykitetty 4 uutista Anusta ja Helmeristä, 2 kauppareissusta ja yksi Kimmosta.
Selvästi rakennetaan Anulle koostetta, jotta saa katsojaääniä romanssikuviosta.
Läpinäkyvää.
Joo, olen jo pidemmän aikaa seurannut koosteita ja haastatteluja, miten ne poikkea 24/7 katsojien mielikuvasta mitä talossa tapahtuu.
Tuotanto näyttää pitävän Krisusta. Krisun paskimpia juttuja ei näytetä koosteissa ja onpa pari Krisu fanitkin ollut Kimmon tai Alman vieraina. Systemaattiset kiusaamiset on käännetty uhria vastaan. Tosin Millan tapauksessa Villeä vastaan.
Tuotannon suosikkeja on myös Anu, Milla, Kevin. Heistä näytetään vain positiivisia asioita.
Tuotannon pahin piikki nahassa on Ville. Nyt toivon jo melkein voittoa miehelle. Ainakin toivon finaaliin asti pääsevän, ihan vaan siitäkin syystä, että vaikka Villen nalkutus siivoamisesta ja päsmäröinti tehtävissä voi olla ärsyttävää, niin hän kuitenkin on aika suoraselkäinen ja kuva ihminen. Uskostansa huolimatta. Nuo miut asukkaat häntä haastaa uskosta jauhamiseen.
Kiusaamisasia kuitenkin suututti minut niin paljon ja varsinkin tapa miten se koosteissa on esitetty, että toivon todella Villen pääsyä finaaliin. Olisivat leikanneet pois koko kiusaamisasian, kun ei voinut sitä paremmin näyttää. Viesti tuli kyllä selväksi, älä puutu kiusaamiseen.
Ärsyttää Anu ja Hemmi jäykkine feikkiromansseineen. Anun vuoro poistua talosta, petyn, jos joku muu lähtee.