Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
62221/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Ville tuli taloon oli rukousta asukkaiden jalasta jne..ja mitään ei tapahtunut..Nyt ei sitä enään kun usko ei riitä..Raamattu sanoo.Mitä yhteistä on uskovilla ja uskomattomilla.Onko bb talo sitten. Täysin väärä paikka Villelle uskovaisena nyt tämä.Jumalan sanan pitäisi tapahtua aivan muualla kuin tuolla.Ville selkeesti uskova mutta ei näin.Raamatun mukaan mielioiteet mutta ei raamatulla päähän.

Kelle ei toiminut? Taisi kaikilla toimia. Yllättynein oli Krisu joka sanoi että "oonkohan sekoamassa" kun yllättyi.

Kuka on Kelle?

Vierailija
62222/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Helmeri ja Anu jo teitittelevät toisiaan kopissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62223/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heii, nyt sitä lonkeroo naamarii! Tylsäääää

Vierailija
62224/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tulla illalla bileitä kun noi juotetaan jo nyt känniin

Vierailija
62225/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄH?!?

Onko Helmeri vihdoin tullut kaapista ulos?

Vierailija
62226/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Ville edustaa ihmistä mun makuun ihmisenä.Nuori ja mieletön sanallinen kasvaneisuus.Mä haluaisin juuri tollaisen miehen itelleni.Vastaan laittaisin mielipiteissäni varmaan mut aivan ykkönen mulle.

Tuosta sanallisesta kasvaneisuudesta olen kyllä vähän eri mieltä. Villellä on liian äärimmäisyyksiin meneviä mielipiteitä, jotka ymmärrettävästi saattaa loukata muita. Voisi Villekin miettiä enemmän sitä, että voisiko olla joistain mielipiteistään hiljaa, esim. seksuaalivähemmistöjä koskevista mielipiteistä. Etenkin silloin, kun paikalla on seksuaalivähemmistöjen edustajia.

Ei tarvi.Villeähän tuolla väheksytäön kaikista enempi kun vähemmistö.

Vierailija
62227/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että Anulle Ja Helmerille annettiin lupa puhua nimeämisitä..muutenkin melko löyhää toiminta tuotannosta kun saa sikarikerholla sopia kaikennäköistä!!

Vierailija
62228/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon mukaan Anu ei tipu, on ihanaa nähdä miten heillä hemmin kanssa suhde etenee, täysin kahden kun saivat kopissa olla niin siinä huomaa sen lämmön Anunkin puolelta, muiden asukkaiden seurassa on varpaillaan ja kylmä mutta hemmon kanssa kahdelleN IHANAAAA 💕

Eikös se tempparit olis sulle oikeampi ohjelma? (en tiedä, en ole kys. ohjelmaa katsonut, mutta olen ymmärtänyt että se on sellainen parisuhde-ohjelma).

Vierailija
62229/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Ville edustaa ihmistä mun makuun ihmisenä.Nuori ja mieletön sanallinen kasvaneisuus.Mä haluaisin juuri tollaisen miehen itelleni.Vastaan laittaisin mielipiteissäni varmaan mut aivan ykkönen mulle.

No onhan se nyt aivan ihana. Epäilen että kotona on suurimmaks osaks se aito Ville mikä näkyy välillä kun hymyilee aidosti ja muuttu kun eri mieheksi<3 Tämä näkyy välillä kun juttelee Anulle ja eilen kun isoveli karjas häätöäänestykseesä Villen nimen ja Ville nauroi "se oon mä!".

Teidän täytyy kokeilla yksi tuota sorttia ja oppia asioita noista hihhuliukoista niin opittepa kerralla mitä on olla siinä kelkassa. Sovinisteja ja pihejä, julmia ja alistavia.

Vierailija
62230/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuota anua ei saada nyt äänestettyä pihalle niin se on finaalissa 100% varmuudella.

Vierailija
62231/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanus ja Hemminki ❤ me täällä ylik s ellä tuetaan teitä ja kannustetaan!! ❤❤

Vierailija
62232/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villehän on heikoimman näköinen noista kaikista.

Joo. Fysiikka oli pettämässä tai huono sekä käpytehtaassa että kiipeilyssä. Krisukin sanoi nimeämisperusteissaan että Ville kotiin kun äijällä fysikkka pettää.

Kiusaaja-Krisu. Sitä nyt viimeisenä kannattaa uskoa.

Vierailija
62233/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuota anua ei saada nyt äänestettyä pihalle niin se on finaalissa 100% varmuudella.

Kuitenkin soisin mieluummin Anulle voiton kuin Krisulle. Kuka tahansa muu paitsi Krisu, niin olen tyytyväinen lopputulokseen.

Saatanpa jopa sortua äänestämän Krisua vastaan sitten finaalikierroksella. Silläkin uhalla, että koko äänestyst on huijausta.

Vierailija
62234/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahja Helmeri jo mustasukkanen Anusta:D tää on jo niin naurettavaaaa

Vierailija
62235/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri on aivan lääpällään Anuun, Anu ei vain ole  samalla levelillä. Haluaa katsoa mitä heistä voi ulkomaailmasta tulla.

Vierailija
62236/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä vastannut miehelle niinpä tai hmmm.Tuo vastaus ei kerro mitään. Anu vastaisi tottakai tulen teille tai ilman muuta nähdään jos yhdessä olo jatkuisi.

Ihmiset menee tähän halpaan hmmm.

Vierailija
62237/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta sanallisesta kasvaneisuudesta olen kyllä vähän eri mieltä. Villellä on liian äärimmäisyyksiin meneviä mielipiteitä, jotka ymmärrettävästi saattaa loukata muita. Voisi Villekin miettiä enemmän sitä, että voisiko olla joistain mielipiteistään hiljaa, esim. seksuaalivähemmistöjä koskevista mielipiteistä. Etenkin silloin, kun paikalla on seksuaalivähemmistöjen edustajia.

Sanallinen kasvaneisuus😂😂😂

Vierailija
62238/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu ja Kimmo juttelemassa ja Ville siihen tunkemassa.

Vierailija
62239/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Helmeri ja Anu ei vaan vedä perseitä jos kerta bistro sulkeutuu jos jäävät kiinni? Ihme yläaste hihittelyä.. olis ottanu krisun mukaa ni olis ees katsottavaa

Hyvä ettei Krisua joka paikkaan, yök.

Vierailija
62240/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri oli kopissa sitä mieltä että näin jälkeen päin mietittynä olisi saattanut tehdä nimeämisissä toisin. Tarkoittiko kenties että Jukan mahdollisten äänten kumoaminen olisi pitänyt tehdä sittenkin Anulle?? Jäi vähän auki kun totesivat ettei siitä saa keskustella.

Ei Helmeri kumonnut Jukalta ääniä, mietti sitä mutta ei kumonnut. 

Kyllähän Hemmi maksoi omasta puolestaan rahnoja jos saa pisteitä ja saman teki Jukalle koska ei halua Jukkaa kotiin?

Ei maksanut Jukan ääntä. Meinasi.

Ketju on lukittu.