Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
61941/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Kevin-parkaa kun alkoi itkemään ja paniikkikohtaus meinasi iskeä päälle. Tuo paniikkihengitys on kauheaa kuultavaa.

Kivan teatteriesityksen Kevin taas veti. Sen kun hengität kunnolla sisäänpäin itkiessäs ni saat samanlaisen äänen aikaiseksi.

Kuule, Kevin taitaa kärsiä paniikkikohtauksista. Pelästyin kun kuulin hänellä saman äänen, kun itse sain kohtauksen alkaessa. Kohtaukset syntyivät erittäin traumaattisten asioiden käsittelyvaiheissa, kun tuntui että seinä oli vastassa. Sain niitä muutaman vuoden ajan, mutta en enää kun jätin traumanaiheuttajat taakseni pitkän prosessin lopuksi.

Kuule, kärsin itse paniikkikohtauksista enkä koskaan ole ulissut tai vinkunut niiden aikana. Pikkulapset hyperventiloi itkiessään samalla tavalla kuin Kevin.

Minä en kärsi paniikkikohtauksista mutta ahdistukseen olen taipuvainen, ja jokusen kerran kun ahdistanut oikein paljon ja olen itkenyt, olen alkanut hyperventiloimaan. Kyllä se hyperventiloiminen kertoo siitä, että ihminen on aika voimakkaiden tunteiden vallassa.

Ihminen voi ihan tavallisesti itkiessään lisätä itkuunsa dramaa tarkoituksella hyperventiloimalla. Kevinhän muutenkin hakee touhullaan vain huomiota.

Mies sanoi aikoinaan kun itkin että oscarin arvoinen esitys. Kevillä oli oikea paniikkikohtaus.

Hahaa, voitte jakaa Kevinin kanssa sen Oscarin.

Vierailija
61942/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto on pelannut jo pitemmän aikaa että Ville lähtee. Toistamiseen on kutsuttu Niko Saarinen vieraaksi taas Villen häätö viikolla. Nikohan viimeksi haukkui Villeä tappajan näköiseksi ja että Ville tehnyt hyvin pahaa. Nyt olisi Nikolta anteeksipyynnön paikka mitä tuli möläytettyä suorassa lähetyksessä. Tuotanto pelaa niin että rahakkaimmat lypsylehmät saa jäädä pisimpään joilla äänestyspuheluilla rahaa tulee.

No siinä tapauksessahan Ville ei lähde vaan Milla. Villen takana on todistetusti katsojia, jotka laittavat rahaa palamaan toistuvasti. Milla noista heikoimmilla on. Ei inhokki muttei herätä kovin suurta innostustakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61943/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin että kauneus ja äly ei kohtaa😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Anu ......

Vierailija
61944/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Anu höpöttää Villelle pikkuhousuistaan. Taas vaihteeksi.

Vierailija
61945/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis koko ajan jesuiittamaista luterilaisen kirkon vastaista manipulointia. Tuo ukko on Suomen vihollinen.

Ei kuulu kirkkoon. Uskovainen. Kuuluu lahkoon??? Mihin????

Kotiseurakuntaliikkeeseen joka jenkeistä. Fundamentalistinen ja hämärä liike. Niitä luterilaista kirkkoa hajottamaan luotuja. Metro ja City srk samanlaisia. Pelkät amtöörit pitävät yllä kyseenalaista toimintaa.

Ja tämähän oli vaan kirkkohullun arvaus. Ville ei ole kertonut mihin liikkeeseen kuuluu, vai kuuluuko mihinkään.

Uskonnollisuus ei pelasta ketään, vaan aito sydämen usko Jumalaan. Surullista katsoa, että suuri osa ihmisistä on pihalla kuin lumiukot. Maailmassa vaikuttavat niin pahat voimat, että harva sitä edes ymmärtää. Onneksi maailman pahuudelle on myös vastavoima, joka on hyvä, armahtava, rakastava - ja se on Kristus. Tässä maailman ajassa suosittelisin kaikkia turvaamaan asiansa korkeampiin käsiin. - Hyviin sellaisiin!

Vierailija
61946/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette joskus kuunnelleet big brotheria pk huoneessa niin sehän kyselee ja esittää jatkokysymyksiä niin että saa kaivettua asukkaat sanomaan sellaisia mitä eivät muuten sanoisi.

Vierailija
61947/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB:ssä ja tosi TV realityissä ennenkin ollut pienten lasten äitejä ja isiä. Ei pienet lapset ole este osallistua tuonne. Eiköhän nuo ihmiset itse tiedä kaikista parhaiten pystyvätkö osallistumaan vai ei. Lapset luonnollisesti toisen vanhempansa luona sen aikaa. Anun lapset 10 viikkoa isälläänsä, hui kauhistus on se Anu paha ihminen kun antaa lastensa olla isän luona!!!!!! Lapsilla ei taatusti ole yhtään mitään hätää. Ja Anu ei ole hölmöillyt tuolla ollenkaan, äitiä ei tarvitse yhtään hävetä.

Vierailija
61948/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla on talon kaunein sisäisesti ja ulkoisesti.

Vierailija
61949/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko kauden kaunein nainen on Anu.

Niin on ja siinä hänen antinsa koko ohjelmalle. Kiertelee mielistelemässä talon miehiä ja istuu koristeena keskusteluringissä antamatta itse panosta mihinkään. Turhake ulos.

Vierailija
61950/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa, miksi uskovainen tuomitsee katolilaisuuden ja pitää facebook sivullaan kuvausta lapsipor*osta?

Vierailija
61951/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemnu haluaa pari vuotta seikkailla ja lapset kuuluu elämään 5-10 v kuluttua . Ei siihen elämään Anusvkuulu.

Helmerin kannattaa alkaa katella itelleen reippaasti nuorempaa puolisoa.

Miksi ihmeessä? Anu ja Helmeri about saman ikäisiä, oikein hyvä.

Vierailija
61952/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla että Anu käsitti että itseään varten voi käyttää 10 rahnaa ja muihin 10. Oliko siis pakko käyttää toiselle 10 jos itselle myös. Vai olisiko voinut ainoastaan itselle 19 tai 20.

Vierailija
61953/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla on talon kaunein sisäisesti ja ulkoisesti.

Joo Milla on kasvoista todella kaunis, mutta Anun kroppa parempi.

Miksi täällä muuten puhutaan vain naisten ulkonäöstä? Miehistä ainoastaan Jukka on hyvännäköinen, ei kukaan muu.

Vierailija
61954/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla paniikkikohtaus alkoi samalla tavalla kuin Kevinillä. En tiennyt että ne olivat paniikkikohtauksia, kuvittelin että ne ovat vain muilla. Lääkärissä asia selvisi.

Vierailija
61955/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelisitte noiden miesten ulkonäköä.... Krisu... Kimmo.... 😂😂

Helmeri on söpö, muttei todellakaan komea.

Jukka on komea, se on myönnettävä. Ainoa positiivinen asia hänessä.

Kevin on persoonallinen ja oikeastaan ihan hyvännäköinen ulkoisesti, mutta hän on muunsukupuolinen.

Vierailija
61956/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EDAWSD kirjoitti:

Mitä ihmeen väliä sillä on minkälaisia unia kukin näkee? Ainahan unet on enemmä tai vähemmä hölmöjä ja ikään sopimattomia.

Mitä hölmömpi ja hassumpi uni sen parempi.

Kerroin jo aiemmin tässä ketjussa että näin Villestä viimeviikolla niin todentuntusen eroottisenromanttisen unen että olen katellut Ukkoa sen jälkeen ihan uusin silmin😍 Tuli ihan puskista mutta nyt toivon Villen voittavan!

Vierailija
61957/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Kevin-parkaa kun alkoi itkemään ja paniikkikohtaus meinasi iskeä päälle. Tuo paniikkihengitys on kauheaa kuultavaa.

Kivan teatteriesityksen Kevin taas veti. Sen kun hengität kunnolla sisäänpäin itkiessäs ni saat samanlaisen äänen aikaiseksi.

Kuule, Kevin taitaa kärsiä paniikkikohtauksista. Pelästyin kun kuulin hänellä saman äänen, kun itse sain kohtauksen alkaessa. Kohtaukset syntyivät erittäin traumaattisten asioiden käsittelyvaiheissa, kun tuntui että seinä oli vastassa. Sain niitä muutaman vuoden ajan, mutta en enää kun jätin traumanaiheuttajat taakseni pitkän prosessin lopuksi.

Kuule, kärsin itse paniikkikohtauksista enkä koskaan ole ulissut tai vinkunut niiden aikana. Pikkulapset hyperventiloi itkiessään samalla tavalla kuin Kevin.

Itse en oo saanut ja näin eilen Kevinin kohtauksen niin oli aitoa. Uskon. Koska näin 247.

V*ttu se itki. Kyseessä ei ollut paniikkikohtaus.

Lainaus www.terveyskirjasto.fi -sivulta: "Paniikkikohtauksella tarkoitetaan äkillistä voimakasta pelko- tai ahdistuskohtausta, jonka yhteydessä ilmenee erilaisia sympaattisen hermoston aktivoitumisesta johtuvia oireita. Tällaisia oireita ovat sydämentykytys, rintakivut, hikoilu, vapina, hengenahdistus, tukehtumisen tai kuristumisen tunne, pahoinvointi, vatsavaivoja, huimaus, pyörtymisen tunne, puutuminen, kihelmöinti, vilunväreet tai kuumat aallot."

No kyllä se hyperventilaatiolta kuulosti, alkaa usein paniikkikohtaus niin. Traumaattisen asian muistelu, ei ihminen noin pienen itkemisajan jälkeen yleensä ala hyperventiloimaan muutenvaan.

Vierailija
61958/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko kauden kaunein nainen on Anu.

Niin on ja siinä hänen antinsa koko ohjelmalle. Kiertelee mielistelemässä talon miehiä ja istuu koristeena keskusteluringissä antamatta itse panosta mihinkään. Turhake ulos.

Kyllä on antanut panoksensa. Osallistuu hyvin.

Vierailija
61959/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemnu haluaa pari vuotta seikkailla ja lapset kuuluu elämään 5-10 v kuluttua . Ei siihen elämään Anusvkuulu.

Helmerin kannattaa alkaa katella itelleen reippaasti nuorempaa puolisoa.

Miksi ihmeessä? Anu ja Helmeri about saman ikäisiä, oikein hyvä.

Koska Helmeri haluaa lapsia ja Anu tuskin haluaa kovin monta enää pyöräyttää. Ja onhan Anulla jo ikääkin - kun tulee 35 täyteen alkaa hedelmällisyys pudota kovaa tahtia.

Vierailija
61960/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin paniikkihäiriötä sairastavana pidän sairaana, miten jotkut kuvittelee tuon olevan feikkiä. Eiköhän Kevin ja me kaikki muut haluaisimme olla saamatta paniikkia.

Ketju on lukittu.