Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
61781/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun niin nähdä Anun ulkomaailmassa Krisun kanssa bailaamassa ja halaamassa😅😂🤣

Vierailija
61782/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu hali kaikki mm römähti Jukan päälle koska Jukka vielä tähän aikaan vaaka-asennossa. Vetelää. Kaunis Anu lähtee reippaileen. Silti su ulos .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61783/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nuo Anun aamuhalit Krisulle niin läpinäkyviä🙉

Vierailija
61784/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs Anua on alkanut halittaa..

Huh huh!!!!

Vierailija
61785/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo on aika tyyppi , sluibi ja tekee tappivanukasta joka aamu :)

Vierailija
61786/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Hemmi suhtautui Anun häädössä olemiseen? Entä Anu itse?

Anu itse oli innoissaan, että ehkä näkee lapset jo sunnuntaina. Toteutetaan Anun toive.

Vierailija
61787/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho nyt se Anu sitten halailee kaikkia aamulla ennenkuin lähtee ulos. Jukka heittää : sä tunnut lämpimältä ei ihme ,että Hemmi viihtyy sun kainalossa. Ovela Jukka eilen kyllä annoit pisteen Anulle kun et pidä miten nainen vie Hemmiä. Mitä Anu hakee tällä nyt halataan sitten kaikkia kun muuten vaan makoilu Helmerin kanssa . Toki saa halata ,mutta jotenkin vaan niin huomion hakua.

Vierailija
61788/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö Anu muuten joka aamu tuon lenkkinsä? Ainakin aina, kun itse olen sattunut aamua katsomaan on ollut tulossa lenkiltään, menossa sinne tai nyt juuri lenkillä.

Vierailija
61789/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu on täysin varma, että jää taloon.

Vierailija
61790/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla haluaa antaa rahat jollekkin ja vaikuttaa pelin kulkuun.

Näin kertoi yöllä.

Näin teki, oikein innolla alkoi kertomaan kuinka ei halunnut vielä käyttää rahojaan mutta myöhemmin kylläkin.

Pojat siihen että saakohan noista puhua, Krisu lähti pk sta kysymään, viipyi tosi pitkään ja kun tuli oli kalpea ja hiljainen totesi vain että pk huoneen asioista ei saa puhua.

Jukka siihen että runtua tulossa ja kunnolla.

Lauantaina sitten taas kärsivät.

Vierailija
61791/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu otti Asian hyvin, oli ilahtunut mahdollisuudesta päästä kotiin. Sanoi itsekin, ettei tiedä miksi onkin hyvä fiilis eikä huono. Tämä siis heti nimeämisten tulosten julkistamisen jälkeen kun puivat fiiliksiään. Hemmi Sveitsinä, kuten aina, ei suuria tunteiden purkauksia puoleen tai toiseen.

Vierailija
61792/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho nyt se Anu sitten halailee kaikkia aamulla ennenkuin lähtee ulos. Jukka heittää : sä tunnut lämpimältä ei ihme ,että Hemmi viihtyy sun kainalossa. Ovela Jukka eilen kyllä annoit pisteen Anulle kun et pidä miten nainen vie Hemmiä. Mitä Anu hakee tällä nyt halataan sitten kaikkia kun muuten vaan makoilu Helmerin kanssa . Toki saa halata ,mutta jotenkin vaan niin huomion hakua.

Huomasin saman. Niin läpinäkyvä ja kiero.

Vierailija
61793/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan enemmän ja enemmän pitää Millasta, ihana, empaattinen, aito eikä suinkaan niin hömelö kuin joskus vaikuttaa

Hyvin erilainen kuin itse olen, ehkä siksi lämpenin niin hitaasti.

Milla tai Kevin voittoon!

Vierailija
61794/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TV-viihteen vuoksi toivon, että Anu lähtisi ja että Anu+Helmeri-fanitkin tajuaisivat, että se on vain hyvä juttu ja äänestäisivät sen puolesta (Millaa ja Villeä).

Jos Anu jää taloon, nähdään kolme viikkoa samaa pusuttelua, jota nyt on katsottu kolme viikkoa, tylsyyden multihuipentuma.

Jos Anu lähtisi nyt, nähtäisiin todellisia muutoksia talon sisäisessä dynamiikassa; miten lähtö vaikuttaisi Helmeriin? Miten Helmerin mieliala ja sureminen vaikuttaisivat sikarikerhon tunnelmaan? Kuinka Helmeri suhtautuisi tuleviin häätöäänestyksiin, haluaisiko päästä pois talosta Anun luo vai olla mahdollisimman pitkään? Kuinka tunteikkaaksi jälleennäkeminen rakentuisi? Kestäisivätkö kummankin tunteet parin viikon eron eri maailmoissa?

... mutta Anu+Helmeri-fanit on juuri niin mielikuvituksettomia, että haluavat nähdä samaa sisällyksetöntä pusuttelua vielä kolme viikkoa.

mikset toivo että Helmeri poistuisi? Paljon enemmän hän se vaikuttaisi, heikentäisi sikarikerhon. Helmeri se vasta tylsä ja turha asukki on, Krisun puudeli joka ei osaa edes vaatettaa itseään.

Miksi kaikki keskittyvät anuun

? Ai niin, paha kohtuolento. Helmeri minikikkeleineen on uhri, viaton pikkupoika, harpyijan saalis.

Vaihtakaa levyä. Helmeri helwettiin!

Vierailija
61795/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö yrittää vaikuttaa katsojiin, että ei joudu ulos. Erikoisen tyhmä pitää olla jos ei tuota teeskentelyä huomaa.

Vierailija
61796/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että Anu lähtisi, mutta jos ei suuria ihmeitä tapahdu niin hyvin todennäköinen lähtijä on kyllä Ville noista kolmesta.

Käy sekäettä ville ja Anu ja melkein Villen laittaisin menemään ekana kuitenkin niin että kaksi kertarysäyksellä.

Vierailija
61797/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan enemmän ja enemmän pitää Millasta, ihana, empaattinen, aito eikä suinkaan niin hömelö kuin joskus vaikuttaa

Mulla taas oli ekapäivän jälkeen niin, että, kun teinini kysyi, että kenen äiti arvelisit nyt voittavan, sanoin Millan.

Sitten jossain vaiheessa alkoi ärsyttämään jotkut näennäisen pienistä asioista kilahtamiset, mutta nyt näen, että ne ovat niin kovasti Millan arvopohjaa, että niistä toki hermostui. Ja on herttainen iloinen tyttönen ( vaikka tytöttely kai on pahasta), että mielelläni näkisin hänet pitkällä. Vaikka toisinaan Millahepulin aikana onkin kameraa pakko vaihtaa :D

Vierailija
61798/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen bb-lähetyksessä Vehviläinen oli sitä mieltä, että Villen pitäisi lähteä talosta pois jotta nähdään miten talon dynamiikkaa muuuttuu (vapautuneemmaksi).

Vierailija
61799/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hölmöä olla ostamatta ääniä pois itseltään jos rahnaa on ja on ollut maanantaista asti varma, että on äänestyksessä. No tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Anu ei kyllä paljon fiksumpi ollut, kun osti KRISULTA yhden äänen ja näin sai itsensa häätöön. Pöljä.

Vierailija
61800/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä Kevinissä on, että sen pitäis voittaa? Äänenmurros muka kesken, ihan jees tyyppi, mutta ei tiedä mikä ja kuka on tai mitä tekis.

Siis vältteleekö nää Milla ja Anu muutevvaan gluteenia? Ei keliaakikkoja?

Villen pitää jäädä hermostuttaan kaikkia ja täytyyhän meidän näyttää, kuka tätä ohjelmaa oikeesti säätää. Katsojat.

Öö mitä sitten jos Kevin ei tiedä mitä on? Nuorena etsii itseään ja talossa hän on viihdyttävä persoona. Varmasti tarvitsee nuorena ihmisenä voittorahat ja käyttäisi ne viisaasti, toisin kuin esim. Krisu.

Ketju on lukittu.