BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
LOPETTAKAA NY H ELVETTI NOI HUMMUSKESKUSTELUT KETÄÄN EI KIINNOSTA TÄÄ ON BB KETJU
Vahva tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Ville ei voi nukkua naisen sängyn viereisessä sängyssä, mutta voi olla uikkareissa ihan iho kiinni Mirassa paljussa?
Tyyppi on ihan kujalla. Ei ole omaa tahtoa, johon voisi luottaa. Siksi turvautuu uskonoppeihin yksinkertaisella tavallaan.
Ville on vietävissä oleva. Ei ole omaa tahtoa eikä kykyä tehdä päätöksiä.
Tuollaiset löytävät paikkansa jengeistä tai uskonlahkoista, missä on voimakas johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, kun sotken tätä bb-ketjua, mutta tahtoisiko hummustyyppi ilman tahinia kertoa vielä ohjeen. Joko tähän ketjuun tai vaikka uuteen.
Tuleeko hänellä ohjeeseen siis sesamsiemeniä?
Etsä osaa kelata kommentteja taaksepäin???? Vitun vammanen
No tuliko sulle nyt hyvä olo. Minulla on vammainen sisarus ja sinä vaikutat nyt todella naurettavalta. Mutta ehkä sait hyvän mielen???
Kiva pitää BB:tä taustalla, mutta on tympeitä hetkiä nuo, kun käydään kahta keskustelua samaan aikaan, hirveän levoton olo tulee, varsinkin kun tuolla saunassa vielä kaikuukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, kun sotken tätä bb-ketjua, mutta tahtoisiko hummustyyppi ilman tahinia kertoa vielä ohjeen. Joko tähän ketjuun tai vaikka uuteen.
No tuliko sulle nyt hyvä olo. Minulla on vammainen sisarus ja sinä vaikutat nyt todella naurettavalta. Mutta ehkä sait hyvän mielen???
Rauhaa ihmiset rakkaat. ”Vitun vammanen” -kommentti tuskin oli mikään henkilökohtanen loukkaus sun sisarusta kohtaan, en tosin sano sitä että olis asiallinenkaan kommentti ollut. Mut ihan rauhassa voi ottaa, välillä.
-eri
Emma tyydyttää itseään porealtaassa..
Onko kukaan saanut selvää, mistä tuolla kukainenkin puhuu? Kuuluu monta keskustelua päällekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Emma tyydyttää itseään porealtaassa..
Näinköhän on. Oon huomannut että täällä joku Emman vihaaja puhuu ihan soopaa hänestä vs mitä oikeesti tapahtuu 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhaa ihmiset rakkaat. ”Vitun vammanen” -kommentti tuskin oli mikään henkilökohtanen loukkaus sun sisarusta kohtaan, en tosin sano sitä että olis asiallinenkaan kommentti ollut. Mut ihan rauhassa voi ottaa, välillä.
-eri
Juu, olet oikeassa. Mutta haluan mielelläni vähän herätellä tyyppejä siihen ettei näin anonyyminakaan ole oikeutta sanoa ihan mitä tahansa.Ja pidin tuosta, että lähdit sovittelemaan tätä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut selvää, mistä tuolla kukainenkin puhuu? Kuuluu monta keskustelua päällekkäin.
Milla ainakin äsken jutteli Villelle ihan hyvässä hengessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko KImmo Villelle, että olisi äänestänyt Villeä?
Timolle 2 ääntä
Kimmo antoi 2 ääntä Timolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Ville ei voi nukkua naisen sängyn viereisessä sängyssä, mutta voi olla uikkareissa ihan iho kiinni Mirassa paljussa?
Tyyppi on ihan kujalla. Ei ole omaa tahtoa, johon voisi luottaa. Siksi turvautuu uskonoppeihin yksinkertaisella tavallaan.
Ville on vietävissä oleva. Ei ole omaa tahtoa eikä kykyä tehdä päätöksiä.
Tuollaiset löytävät paikkansa jengeistä tai uskonlahkoista, missä on voimakas johtaja.
Ulkoistetaan se oma oleminen ja tekeminen. Tehdäänkin ja puhutaankin muita kunnioittamatta. Omana itsenään kun ei olla vastuussa niistä, vaan vastuu kuuluu "johtajalle".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen itse tekemistä- samperin paljon paremman makuista kuin yksikään kaupasta ostettu.
Talon veget tuntuvat olevan autuaan tietämättömiä mistään ruuista. Kuuntelin yksi päivä Tarinan ja Kevinin juttuja syömisistä ja aivan pihalla tuntuvat olevan mikä on mikäkin ja missä on mitäkin. Oletuksia kovasti.
sekaani
Hummus on vieläpä helppoa tehdä vaikka ei ruoanlaittoa harrastaisikaan.
Todella paljon maukkaampaa itse tehtynä. Olen kokeillut monta kaupan valmishummusta, ei ole niissä vielä hyvää tullut vastaan.
Kikherneita, valkosipulinkynsiä, oliiviöjyä, sitruunamehua. Suolaa voi laittaa hieman jos haluaa.
Valkosipulia jokainen laittaa oman makunsa mukaan. Tykkään että sitä on niin, että on pieni "tulisuus"...
Paahdetun ruisleivän päälle itsetehtyä hummusta... nam!
Tuo talon vegaanien tietämättömyys minuakin hieman ihmetyttää, kun heidän luulisi olevan paremmin perillä vegeruoista kuin sekaanien. Ehkä syövät vain omia suosikkiruokiaan siviilissä, niin ei ole tullut laajemmin tutustuttua?
Kiitos, pakko koittaa. Pitääkö noita kikherneitä jotenkin pehmittää.
Jos teet esim pirkka pahvilootassa olevua suolaliemessä myytäviä, ei tarvi. Mausteet ja kikit koneeseen ja tahnaksi. Öljyllä voi notkistaa rai siellä säilytysliemellä, jos ei rasvaa halua.
Ite teen hälsansköketin kuivatuista kikeistä. Ensin liotan yön ja sitten suolavedessä keitän tunnin (pari pakettia siis), että pakastan loput myöhempää käyttöä varten.. N 5 desiä surautan hummukseksi.
Mene jollekin paskakokkipalstalle jakamaan ohjeitasi!!!
Tuota mensalaisen lässyttävää ääntä kyllä äärimmäisen ikävä kuunnella pidemmän päälle.
Mitä Helmeri , Jukka ja krisu juttelee saunassa. Jotain humalan lisäpyyntöjä? Aika hyvä. lisää juomaa ukkosille
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun Mira sukeltelee tuolla muiden kuona-aineissa.
Hygienia. Ennen kaikkea hygienia. Onneksi aiemmilla kausilla kukaan ei sukeltanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen itse tekemistä- samperin paljon paremman makuista kuin yksikään kaupasta ostettu.
Talon veget tuntuvat olevan autuaan tietämättömiä mistään ruuista. Kuuntelin yksi päivä Tarinan ja Kevinin juttuja syömisistä ja aivan pihalla tuntuvat olevan mikä on mikäkin ja missä on mitäkin. Oletuksia kovasti.
sekaani
Hummus on vieläpä helppoa tehdä vaikka ei ruoanlaittoa harrastaisikaan.
Todella paljon maukkaampaa itse tehtynä. Olen kokeillut monta kaupan valmishummusta, ei ole niissä vielä hyvää tullut vastaan.
Kikherneita, valkosipulinkynsiä, oliiviöjyä, sitruunamehua. Suolaa voi laittaa hieman jos haluaa.
Valkosipulia jokainen laittaa oman makunsa mukaan. Tykkään että sitä on niin, että on pieni "tulisuus"...
Paahdetun ruisleivän päälle itsetehtyä hummusta... nam!
Tuo talon vegaanien tietämättömyys minuakin hieman ihmetyttää, kun heidän luulisi olevan paremmin perillä vegeruoista kuin sekaanien. Ehkä syövät vain omia suosikkiruokiaan siviilissä, niin ei ole tullut laajemmin tutustuttua?
Kiitos, pakko koittaa. Pitääkö noita kikherneitä jotenkin pehmittää.
Jos teet esim pirkka pahvilootassa olevua suolaliemessä myytäviä, ei tarvi. Mausteet ja kikit koneeseen ja tahnaksi. Öljyllä voi notkistaa rai siellä säilytysliemellä, jos ei rasvaa halua.
Ite teen hälsansköketin kuivatuista kikeistä. Ensin liotan yön ja sitten suolavedessä keitän tunnin (pari pakettia siis), että pakastan loput myöhempää käyttöä varten.. N 5 desiä surautan hummukseksi.
Mene jollekin paskakokkipalstalle jakamaan ohjeitasi!!!
Tai sinä vähän pihalle vetämään henkeä. rauhaa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka vois jo vaihtaa Anuun
Anuhan on vanha kanttura. Lisäksi iloton ja aina naama norsun v*tulla. Vissiin emäntää ottaa pattiin kun paikalla onkin oikeasti eläväisiä ihmisiä, joilla on myös sanottavaa ja saavat sanottavansa myös sanottua. Tunteita voi näyttää, iloja ja suruja yms, Anu on vain tasaisen eloton.
Jukka tietää, kuinka saa hymyn tytön huulille.
Mä en usko, että Anu tuolla sortuisi typeryyksiin. Hänellä on hyvä työ, pienet lapset, joita hänen vanhempansa ja ex-mies hoitavat tällä välin. Hän oli huolissaan jo siitä, että kiusataanko koululaista äidin tv-jutusta. Liian paljon menetettävää. Jos häntä kiinnostaa Timo tai Jukka, tapaaminen onnistuu varmaan talon ulkopuolellakin.
Ja talon ulkopuolella riittä tämän jälkeen Timolle ja Jukalle vientiä vähäks aikaa sen verran ettei taida 2lapsen yh Anu enää kiinnostaa.
NYT BB JUMALAT, antakaa asukkaille humalat!