BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Nythän tämä vasta kävi kiinnostavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tälle ketjulle on oikein tapahtunut? :,D Taitaa bb:tä vielä seuraavat olla yhtä älykkäitä kuin Krisu, kun ei tämä keskustelukaan oikein näytä luonnistuvan.
Fiksut äänestetty talosta pois,niin mitä voi odottaa katsojien älykkyystasosta...
No juu, yritin lukea monta sivua taakseppäin, enkä saanut mitään infoa mitä talossa on tapahtunut, paitsi että Anu laittoi jotain ripsiväriä tms. :,D
Hyi Ville röyhtäilee taikinaan, hyh. Pesikö käsiäänkään?
Voi, voi Hemmi halutaan nolata nyt oikeen viimisen päälle tässä koosteessa:/
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän mielestä muuten hyvää huumoria sanoa jotain Anua anukseksi?
Anu ei ole mitenkään suosikkini, mutta en tykkää kun nuo välillä vääntää tuota nimeä niin kuin kerran kännissä koko ajan hoettiin anus anus ja anus. En varmaan itse tykkäisi jos Anu olisin. Lähinnä Kimmo, Helmeri ja Krisu tuota harrastaa.
Ville kiitti Anusta.
Miten Anulle vois tulla paha mieli siitä, että Helmeri ei mene hänen kanssaan 11 aikaan nukkumaan. Käsittämätöntä.
Ja Anu ei muka pakotttanut Hemmiä nukkumaan, pakottamista se on jos muuten tulee paha mieli
Hemmi tasapainottelee poikien ja anun kanssa.
Voi hyvänen aika tota hemmiä koosteessa :D Onko se oikeesti noin pönttö ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisessa perheohjelmassa ja monien ratkaisemattomien murhien ja katoamisten ollessa vallalla on täysin vastuutonta puhetta laskea ketään puhumaan minusta tuollaisia telkkariin. Ja jos puhuu tutkisin.
Tässä ei ole muuta tutkittavaa kuin kunnianloukkaus.
Kyllä on. Ei ihan mitä vaan voi puhua tv ssä primetime aikaan ettei se herätä kysymyksiä. Itse hän puhui.
Primetime?
Jokainen BB-talossa olija tietää olevansa suorassa lähetyksessä 24 h vuorokaudessa, kaikkina viikonpäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisessa perheohjelmassa ja monien ratkaisemattomien murhien ja katoamisten ollessa vallalla on täysin vastuutonta puhetta laskea ketään puhumaan minusta tuollaisia telkkariin. Ja jos puhuu tutkisin.
Kyllä on. Ei ihan mitä vaan voi puhua tv ssä primetime aikaan ettei se herätä kysymyksiä. Itse hän puhui.
Huoh. No onko Kimmo nyt talossa vai poliisin hallussa? Talossa, joten asiassa ei ole mitään tutkittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ville kiitti Anusta.
Tuo oli kyllä hauska.
:D
Vierailija kirjoitti:
Miten Anulle vois tulla paha mieli siitä, että Helmeri ei mene hänen kanssaan 11 aikaan nukkumaan. Käsittämätöntä.
Ja Anu ei muka pakotttanut Hemmiä nukkumaan, pakottamista se on jos muuten tulee paha mieli
Manipuloi.
Nyt näky selvästi että viiniputellit oli numeroitu mikä menee kenellekkin. Ei mikään sattuma että Krisulla ja Jukalla prossia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt näky selvästi että viiniputellit oli numeroitu mikä menee kenellekkin. Ei mikään sattuma että Krisulla ja Jukalla prossia.
Ihan itse niihin liimasivat nuo laput sen jälkeen kun olivat valinneet omansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Primetime?
Jokainen BB-talossa olija tietää olevansa suorassa lähetyksessä 24 h vuorokaudessa, kaikkina viikonpäivinä.
Tuo puhuttiin päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Primetime?
Tuo puhuttiin päivällä.
Ja Kimmo on edelleen talossa, joten tässä ei ole muualla ongelmaa kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne olivat numeritu, itse en koosteessa huomannut moista.
Ei ollut sattumaa että Krisulle annettiin viinaa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Primetime?
Tuo puhuttiin päivällä.
Ja Kimmo on edelleen talossa, joten tässä ei ole muualla ongelmaa kuin sinulla.
En olisi varma.