Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
60101/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on joutunut ilmoittamaan ihan urakalla näitä viestejä täällä ja pyytänyt ketjun poistamista. Nettipoliisillekin vinkattu. Huhhuh. En tiennyt että keskustelu täällä on näin sekopäiseksi mennyt.

Palkkamurhakeskustelu olikin hyvä tuoda poliisille kuten ehdotin itse alussa kun toin kohdan esille. Hyvä. Outoahan on puhua tuollaisia talossa. Kuuluukin poliisille. t: keskustelun aloittaja

Taisit ymmärtää lukemasi väärin.

En minä ymmärtänyt vaan toin asian esille. Niinkuin pitikin. Luulisi poliisia kiinnostavan palkkamurhasta puhe.

Ei vaan sinä menet liian pitkälle puhuessasi tuollaista. Kyseessä oli poikien välinen vitsi.

Vierailija
60102/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tavallista puhetta nuorten parissa kertoa tilanneensa Kimmona palkkamurhan niin että Jukkakin pohtii asiaa noin.....ei vaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60103/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominoita kaatuu urakalla :D

Vierailija
60104/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin etsiä palkkamurha-juttua kohdasta 17:13 ykköskamerasta! Ei todellakaan löydy mitään tuollaista??

Sitten ovat poistaneet sen. Kuva pätkästä muissakin kohdissa kun oon kelvannut päivää taaksepäin.

Vierailija
60105/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä keskustelussa liikaa valehtelua tai harhaanjohtavaa vääristelyä asukkaista?

ylänuoli = kyllä

alanuoli = ei

Vierailija
60106/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dominoita kaatuu urakalla :D

On hauskaa, kilikilikili.

Vierailija
60107/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on joutunut ilmoittamaan ihan urakalla näitä viestejä täällä ja pyytänyt ketjun poistamista. Nettipoliisillekin vinkattu. Huhhuh. En tiennyt että keskustelu täällä on näin sekopäiseksi mennyt.

Palkkamurhakeskustelu olikin hyvä tuoda poliisille kuten ehdotin itse alussa kun toin kohdan esille. Hyvä. Outoahan on puhua tuollaisia talossa. Kuuluukin poliisille. t: keskustelun aloittaja

En minä ymmärtänyt vaan toin asian esille. Niinkuin pitikin. Luulisi poliisia kiinnostavan palkkamurhasta puhe.

Ei vaan sinä menet liian pitkälle puhuessasi tuollaista. Kyseessä oli poikien välinen vitsi.

Minä en mennyt liian pitkälle vaan tois asian esille mutta trolli vei ja se ei ole minun vastuullani ollenkaan. Älä viitsi.

Minä toin sanasta sanaan keskustelun enkä tiedä oliko vitsi tuo ollenkaan siksi kehoitin poliisia tutkimaan asiankin. Pitääkin tutkia tuommoiset puheet minusta.

Vierailija
60108/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tavallista puhetta nuorten parissa kertoa tilanneensa Kimmona palkkamurhan niin että Jukkakin pohtii asiaa noin.....ei vaan ole.

ON.

Kerroppa millaisissa piireissä on puhe palkkamurhan tilaamisesta tavallista ja vitsi sinusta?

Vierailija
60109/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman pahuus ei sillä lopu, että vatvot tuollaisia uhkaavia merkityksiä päässäsi. Sinulle tulee vain paha olo ja ruokit ahdistustasi. Muista että ennen nukkumaanmenoa ei pidä kiihdyttää itseään liikaa. Ei ole tämä ketju eikä sen arvoinen että psykoosi puhkeaa. Tee sen sijaan jotain mistä tykkäät ja pidä itsesi hyvänä. ❤️

Vierailija
60110/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä keskustelussa liikaa valehtelua tai harhaanjohtavaa vääristelyä asukkaista?

ylänuoli = kyllä

alanuoli = ei

Koko palkkamurhakeskutelu esitettiin todenmukaisesti sanasta sanaan. Kamera 1 kohta 17: 14

Vierailija
60111/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmohan vitsaili silloin Nuupajärvijutun aikaan, että haluaisiko kolme tyyppiä lähteä sen kanssa telttailemaan Bodom-järvelle. Hemmi hiffas heti mihin Kimmo tolla palkkamurhalla viittasi.

Katsoin myös 247 ja hiffasin myös .

Vierailija
60112/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en mennyt liian pitkälle vaan tois asian esille mutta trolli vei ja se ei ole minun vastuullani ollenkaan. Älä viitsi.

Minä toin sanasta sanaan keskustelun enkä tiedä oliko vitsi tuo ollenkaan siksi kehoitin poliisia tutkimaan asiankin. Pitääkin tutkia tuommoiset puheet minusta.

Poliisi ei tule olemaan kiinnostunut asiasta. Siitä voi olla kiinnostunut, että tosissasi väität keskustelupalstalla, että Kimmolla edes voi olla osuutta m u r h a a n.

Vierailija
60113/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman pahuus ei sillä lopu, että vatvot tuollaisia uhkaavia merkityksiä päässäsi. Sinulle tulee vain paha olo ja ruokit ahdistustasi. Muista että ennen nukkumaanmenoa ei pidä kiihdyttää itseään liikaa. Ei ole tämä ketju eikä sen arvoinen että psykoosi puhkeaa. Tee sen sijaan jotain mistä tykkäät ja pidä itsesi hyvänä. ❤️

Minua ei uhkaa mikään mutta jotakuta on minusta uhannut jos puhuttiin palkkamurhien tilaamisista jo BB ssä- on vaan outoa puhetta. Pidä vaan huoli elämästäsi kiitos. Minusta tuo puhe on outoa .

Vierailija
60114/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan tehdään melkein 10 000 palkkamurhaa vuosittain

Vierailija
60115/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi ei tule olemaan kiinnostunut asiasta. Siitä voi olla kiinnostunut, että tosissasi väität keskustelupalstalla, että Kimmolla edes voi olla osuutta m u r h a a n.

Kimmohan itse asian esitti niin suoraan. Tallella on.

Vierailija
60116/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei uhkaa mikään mutta jotakuta on minusta uhannut jos puhuttiin palkkamurhien tilaamisista jo BB ssä- on vaan outoa puhetta. Pidä vaan huoli elämästäsi kiitos. Minusta tuo puhe on outoa .

Lääkkeet!

Vierailija
60117/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ON.

Kerroppa millaisissa piireissä on puhe palkkamurhan tilaamisesta tavallista ja vitsi sinusta?

Ihan monenlaisissa. Tuollahan myös alussa keskusteltiin, miten kukainenkin hävittäisi ruumiin.

Vierailija
60118/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmohan itse asian esitti niin suoraan. Tallella on.

Harvinaisen tyhmä olet, ihan oikeasti

Vierailija
60119/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin etsiä palkkamurha-juttua kohdasta 17:13 ykköskamerasta! Ei todellakaan löydy mitään tuollaista??

Sitten ovat poistaneet sen. Kuva pätkästä muissakin kohdissa kun oon kelvannut päivää taaksepäin.

Ei olla poistettu se on kamera 1 kohta 17: 14>

Vierailija
60120/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku pyysi aiemmin tänään että huomenna jankutettaisiin Kimmosta ja Hemmistä. Joku otti näköjään liian tosissaan 😅

Ketju on lukittu.